Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sorry...

Asri
02-01-2003, 21:13

Sorry, wanneer het te druk is op de server wordt automatisch de zoekfunctie uitgeschakeld. Probeer het later nog eens. Moderator :auw: Asri -Y-

Asri
02-01-2003, 21:19
Origineel gepost door Kadir Naar wat zocht je, info over mij he:kwaad: Waarom ben je zo geinterreseerd in mij :cool: Ik wou wat informatie zoeken omtrent de link tussen jou en de Grijze wolven zodat ik het door kan geven aan de MDI. :D Turken aan de macht...Dat had pimmetje niet gewild :jammer: -Y-

Asri
02-01-2003, 21:23
Origineel gepost door Kadir Jah, Pimmetje had dat niet gewild nee. But You Saw Wht Happened To Him. Be Warned Pas op voor milieu-activisten Dus oppassen voor Turkse groenteboeren :hihi: -Y-

SweetRose
02-01-2003, 21:37
Asri..jij zou sorry moeten zeggen tegen mij ja..:kwaad: kheb nog altijd mijn fiets ni terug :(

Asri
03-01-2003, 00:41

Origineel gepost door zin 'n midar Asri..jij zou sorry moeten zeggen tegen mij ja..:kwaad: kheb nog altijd mijn fiets ni terug :( Het spijt me ...vergeef me...ik zal dit nooit meer doen...hoe moeilik het ook is voor mij...ik moet je toch accepteren als een mens :p Ben jij dat op je avatar? :o -Y-

SweetRose
03-01-2003, 00:42
Origineel gepost door Asri Het spijt me ...vergeef me...ik zal dit nooit meer doen...hoe moeilik het ook is voor mij...ik moet je toch accepteren als een mens :p Ben jij dat op je avatar? :o -Y- nope...enne..Ik wil mijn fiets :huil: :huil: jij leugenaar :(

Nounousa
03-01-2003, 00:44
iRRiTANT HE!!!!!!!!!!!! :kwaad:

Asri
03-01-2003, 00:45
Origineel gepost door zin 'n midar nope...enne..Ik wil mijn fiets :huil: :huil: jij leugenaar :( Tjah....Ik kan niet verantwoordelijk zijn voor hetgeen wat niet in mijn macht ligt, met name de Belgische infrastructuur wat nodig aan sanering toe is. Don't blame ...just blame it on boogie :D -Y-

Asri
03-01-2003, 00:46
Origineel gepost door Hindje iRRiTANT HE!!!!!!!!!!!! :kwaad: Super irritant...ik snap het ook niet waarom ze het uitschakelen! :belgie: -Y-

SweetRose
03-01-2003, 00:48
Origineel gepost door Asri Tjah....Ik kan niet verantwoordelijk zijn voor hetgeen wat niet in mijn macht ligt, met name de Belgische infrastructuur wat nodig aan sanering toe is. Don't blame ...just blame it on boogie :D -Y- safi begin je weer met die moeilijke woorden..:ego: :maf2: ciaooooo :zwaai:

-Reda-
03-01-2003, 00:49
Origineel gepost door Asri Dus oppassen voor Turkse groenteboeren :hihi: -Y- :lol:

Asri
03-01-2003, 00:50
Origineel gepost door Mustapha AA heee laat de wolven met rust :kwaad: Heb jij iets met grijze wolven....Perverseling!! :hihi: -Y-

Asri
03-01-2003, 00:52
Origineel gepost door zin 'n midar safi begin je weer met die moeilijke woorden..:ego: :maf2: ciaooooo :zwaai: Dat is mn enige middel om van je gezeur af te komen :p En het lukt aardig moet ik je zeggen :hihi: -Y-