Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Di bericht slaat echt alles

Pagina's : [1] 2 3

klonbyz
15-10-2004, 21:05

(bron: GVA) Het Amerikaanse Congres heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken bevolen om te beginnen met het toekennen van punten aan regeringen over de hele wereld op basis van hoe die omgaan met hun joodse burgers. Dat meldt de Britse krant The Daily Telegraph vrijdag. at moet resulteren in een rapport over "antisemitisme" dat zal gepubliceerd worden in het jaarlijkse VS-verslag over wereldwijde misbruiken tegen de mensenrechten, zo schrijft de krant. Het Huis van Afgevaardigden (de kamer van volksvertegenwoordigers) keurde de wet, de zogenaamde "Global Anti-Semitism Review Act", goed als antwoord op wat de bedenkers van het wetsvoorstel "een groeiende tendens naar antisemitisme, vooral in Europa" noemen. Eerder nam ook de Senaat de wet al aan. Het congres verwierp het protest van diplomaten die in een memo de vrees uitdrukten dat "een klemtoon op het jodendom de weg opent naar verwijten over partijdigheid en vragen kan doen rijzen over de geloofwaardigheid van de rapportering". Het leidt weining twijfel dat er heel wat diplomatiek gemor zal ontstaan door dit initiatief. Geldschieters van het congres duidden eerder Australië, Frankrijk, Rusland, Maleisië, Egypte en Canada aan als landen waar het antisemitisme "de kop opsteekt". Aangezien zowel Republikeinen als Democraten de wet goedkeurden, wordt er verwacht dat ook president Bush, groot bondgenoot van Ariel Sharon, de wet zal ondertekenen. M.a.w. ben je voor zionistan dan ben je voor ons....zoniet dan behoor je tot het as van het kwaad :maf:

ItsJamal
15-10-2004, 21:14
Die amerikaanse aapjes daar worden in hun bavianenreet geneukt door die paar joodjes in de regering. Laffe honden.

knorknor
15-10-2004, 21:18
Maar goed dat ze dit forum geen geven, ik ben bang dat het zwaar negatief zou eindigen. Maar misschien word het wel eens tijd dat het anti-semitisme in kaart word gebracht. Ik hoop dat ze regeringen die aan anti-semitisme doen een flinke boycot opleggen.

klonbyz
15-10-2004, 21:18
Yankeestan wordt ook gewoon bestuurd door zionisten....daar is niets nieuws aan.

ItsJamal
15-10-2004, 21:24

Maar goed dat ze dit forum geen geven, ik ben bang dat het zwaar negatief zou eindigen. Maar misschien word het wel eens tijd dat het anti-semitisme in kaart word gebracht. Ik hoop dat ze regeringen die aan anti-semitisme doen een flinke boycot opleggen. Zei de anti-islamist.

klonbyz
15-10-2004, 21:25
Zei de anti-islamist. Nee dat zie je helemaal verkeerd...dat is namelijk kritiek hebben :D

Scottie
15-10-2004, 21:28
Die amerikaanse aapjes daar worden in hun bavianenreet geneukt door die paar joodjes in de regering. Laffe honden. Nou, nog een keer, "ga je mond spoelen en laat je onderzoeken door een psychiater". Ook bij jou in de buurt zit er wel een Riagg. Als sommige mensen die hun dodendaden baseren op een mooi en oud boek zich wet netter zouden gedragen kregen ze ook zo een commissie. Want, gelijk hebben is 1 ding, gelijk krijgen is nog heel iets anders. Denk je nu echt dat je met je haatbijdragen een opbouwende bijdrage levert? Praat daar maar eens over met je geestelijk begeleider, mits Nederlands-sprekend. Scottie, haatvergiet.

knorknor
15-10-2004, 21:28
Zei de anti-islamist. Ik maak geen onderscheid tussen de islam en andere achterlijke religies als christendom of jodendom.

Scottie
15-10-2004, 21:30
Goede zaak. Het racistische gezeik over Joden moet maar eens ophouden. Ach, en nu heb jij jezelf uitgelogd? Joden zijn geen ras, slechts mensen van het joodse geloof, zoals jij een mens lijkt te zijn die de islam aanhangt. Het is ramadan, mond spoelen, biechten bij je geestelijk leider en bidden voor begrip en vergeving. Scottie.

klonbyz
15-10-2004, 21:34
Ach, en nu heb jij jezelf uitgelogd? Joden zijn geen ras, slechts mensen van het joodse geloof, zoals jij een mens lijkt te zijn die de islam aanhangt. Het is ramadan, mond spoelen, biechten bij je geestelijk leider en bidden voor begrip en vergeving. Scottie. Denk dat jij door jouw leeftijd een beetje dement begint te worden.....vier(staat namelijk voor z'n iq) is een gezond jeugdig Hollands clerasil-jongetje dat een beetje gefrustreerd is door zijn geestelijke incompetentie en overmatige talgproductie

DonAgewan
15-10-2004, 21:39
Dit zal denk ik alleen maar nare gevolgen hebben voor joden omdat die hiervoor worden aangekeken.

ItsJamal
15-10-2004, 21:44
Nou, nog een keer, "ga je mond spoelen en laat je onderzoeken door een psychiater". Ook bij jou in de buurt zit er wel een Riagg. Als sommige mensen die hun dodendaden baseren op een mooi en oud boek zich wet netter zouden gedragen kregen ze ook zo een commissie. Want, gelijk hebben is 1 ding, gelijk krijgen is nog heel iets anders. Denk je nu echt dat je met je haatbijdragen een opbouwende bijdrage levert? Praat daar maar eens over met je geestelijk begeleider, mits Nederlands-sprekend. Scottie, haatvergiet. Vriend Scottie, Als je gaat praten over daden die worden vergoeilijkt door iets wat in een boek staat, dan zou ik als ik jou was en je geloofwaardigheid je lief is eerst aankloppen bij de westerse regeringen en Israel, die het bezetten van Palestijns grondgebied baseren op een stoffig moppenboek genaamd de torah uit enkele eeuwen voor het begin van de westerse jaartelling , die volgens de lezers van het stoffige moppenboek mochten regeren over andermans land omdat dat nou eenmaal in het moppenboek stond. En ze kregen daarbij van de nar die dat boek deels schreef ook de titel ' de uitverkorenen' . Ik heb bovendien geen geestelijk leider die ik dan ook niet nodig heb. En als je me gek wil noemen, who cares. Wie zegt dat jij gelijk krijgt als ik jou ook gek noem? Waar zie je trouwens dat ik haat verkondig? Dat baseer je op het feit dat ik een anti-islamist een anti-islamist noem omdat hij hypocriet reageert op een bericht dat met anti-semitisme te maken heeft.

klonbyz
15-10-2004, 21:44
Dit zal denk ik alleen maar nare gevolgen hebben voor joden omdat die hiervoor worden aangekeken. Dat is iemand die het begrijpt:goedzo: Door deze behandeling zullen mensen wereldwijd inderdaad anti-semitischer worden.....en dat zal alleen gunstig zijn voor zionistan.

knorknor
15-10-2004, 21:48
Dat is iemand die het begrijpt:goedzo: Door deze behandeling zullen mensen wereldwijd inderdaad anti-semitischer worden.....en dat zal alleen gunstig zijn voor zionistan. volgens mij heb je iets geschreven wat je niet bedoeld. Buiten dat het totale onzin is overgens.

an3sdej
15-10-2004, 22:02

Die amerikaanse aapjes daar worden in hun bavianenreet geneukt door die paar joodjes in de regering. Laffe honden. :D Toch weer die achterbuurt mentaliteit, dat is ook moeilijk te verbergen, zelfs tijdens de ramadan. Het congres van de VS had beter kunnen spreken over bestrijding van racisme en discriminatie. Anti-semitisme is maar een onderdeel van een groter geheel.

Pagina's : [1] 2 3