Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is Het Mogelijk??

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
02-01-2003, 20:56

SALAAM NES DE BLEDI!!! IK HEB EEN VRAAG VOOR IEDEREEN!! DENKEN JULLIE DAT HET MOGELIJK IS OM GETROUWD TE ZIJN EN TE STUDEREN TEGELIJK??? IK PERSOONLIJK VIND DAT HET MOGELIJK IS! HIERMEE BEDOEL IK DAT IK STUDEER EN M'N MAN WERKT EN DAT WE GETROUWD ZIJN, IK WEET DAT HET WEL ZWAAR IS MAAR IK DENK OOK ZEKER DAT HET MOGELIJK IS ALS BEIDE PARTIJEN HET HEEL GRAAG WILLEN DAN ZAL HET INSHALLAH OOK ZEKER LUKKEN! ZIJN JULLIE HET HIER MEE EENS OF NIET? ZIJN ER MENSEN DIE NU IN DEZE SITUATIE VERKEREN? ALVAST BEDANKT OUIAM.

AdamX
02-01-2003, 22:29
moet kunnen, maar zodra je kinderen gaat krijgen, moet je er wel tijd voor ze maken !!!

Angeltje
03-01-2003, 02:24
ik sluit me aan bij adam

aad37
03-01-2003, 14:59
TROUWEN doe je pas al je werkt hebt.

Mogast
03-01-2003, 19:26

[img]http://www.al-islaam.com/al-islaam/fotogallery/bisblue.jpg[img] Ik weet niet hoe jullie vrouwen er tegen aan kijken maar ik ben van mening dat ik mijn studie eerst moet afmaken voordat ik al begin te denken aan trouwen, dit tot mijn grote spijt want alls het niet die studie was had ik jullie nu al uitgenodigd voor mijn bruiloftMaar schiet niet op joh studeren en getrowd zijn je haalt jezelf onnodig veel problemen op je hals, niet alles tegelijk wilen is mijn tip

BENTGHATAR
03-01-2003, 23:41
Het is mogelijk vind ik, Maar ikzelf zou eeerts me studie afmaken en dan gaan trouwen

Glimlachje
04-01-2003, 23:20
Ik zat nog op school toen ik trouwde ,het duurde niet lang dat ik van school ging.Ik kon me niet concentreren moest het huis schoonhouden , en koken etc...ik had geen tijd om te leren bij mij liep alles uit de hand .Vriendinnen kwamen langs geen van hen was toen getrouwd.Maar ik zeg er wel bij als je vriedinnen hebt laat je niet door hen beinvloeden.In het begin hou je het wel vol maar daarna wordt je zo moe van alles en geef je het op maar , ik hoop niet dat het bij jou gebeurt. Ik wens jou heel veel succes als je nog vragen hebt ik ben er. : zwaai:

RedOne
06-01-2003, 14:46
Dat jullie kunnen kiezen wat de combinatie van studeren en trouwen betreft....wat een geluksvogels zijn jullie zeg! Bij mij is het meer een kwestie van MOETEN dan van kiezen. Want ik MOET afstuderen, doe ik dat niet dan kom ik uberhaupt nooit aan een bruid. Tenminste dat heeft mijn mama mij wijsgemaakt..... (Hee! nu valt het kwartje pas! Volgens mij zit moeders mij gewoon in de maling te nemen en wil ze gewoon dat ik eerst afstudeer voordat ik ga trouwen. Oke mama; love you, dus bij deze ik zal naar je luisteren).

Merjem
06-01-2003, 21:09
Studeren en trouwen no thanks niets voor mij zoeits.Ik blijf dan liever bij mijn ouders thuis tot ik afgestudeer ben.

Nihaad7
07-01-2003, 01:54
Hai Ouiam Je kunt getrouwd zijn en studeren heel goed combineren! De eerste 5 maandenvan mijn huwelijk, moest ik afstuderen aan de univ. Dit is me wel gelukt, het was zwaar, maar zonder mijn man had ik het niet gered. Hij maakte het eten ELKE AVOND (!!) klaar, deed het huishouden na zijn werk en verwende mij ook nog met lieve briefjes etc. Dit heeft hij de hele 5 mnden gedaan, want voor hem was het even belangrijk als voor mij dat ik alles zou halen. Hij wist hoe ik thuis was, ik ben de jongste, en alles was altijd voor me gedaan als ik van school kwam. Hij wist dus heel goed dat het moeilijk voor me zou zijn. Hij heeft me heel erg gesteund, en je kunt het er met je aanstaande over hebben en goede afspraken maken. Want als hij je niet helpt, kan het best zwaar worden. Kus, Nihaad

Nihaad7
07-01-2003, 12:29
Salaam Ouiam, Ik kwam dus thuis, at wat, ging bidden en begon eigenlijk gelijk aan mijn huiswerk. Het schrijven van een scriptie kostte de meeste tijd en moeite natuurlijk, dus daar heb ik me echt heel lang mee beziggehouden. Het was heel moeilijk want ik moest ook mijn uitkomsten van het onderzoek dat ik had gedaan presenteren. Ik wilde heel graag mijn diploma halen, dus ik ben er echt voor gegaan, maar ik had het toch wel overschat hoor, ik dacht: het komt allemaal wel goed, ik kan het vast allemaal combineren, maar nee, het zou me niet lukken als hij me niet had geholpen, echt niet. Dus: je moet de wil hebben om je school af te maken, goede afspraken kunnen maken met je man en je ondanks je schuldgevoel (ik dacht steeds: jeetje hij is meer een huisvrouw dan ik!) op je man steunen, je kunt hem altijd verwennen in het weekend!! Succes, en zoals ik al in een privemail aan je zei: je mag altijd alles vragen! Nihaad

yasminne
07-01-2003, 20:19
Ik denk zo van als je kan werken wanneer je getrouwd ben is het precies het zelfde wanneer je naar school gaat dus ik denk dat ik het wel zou kunnen combineren.

Amira21
19-01-2003, 22:51
Ik vindt dat het heel goed samen gaat. Ikzelf ben getrouwd en heb daarnaast nog mn studie, mijn lieve man helpt me overal mee, elhamdulilah.

ferozkalloe34
20-01-2003, 18:41
alles is mogelijk ,hangt ervan af hoe lief en begripvol je partner is

BintElmagreb
21-01-2003, 15:06

persoonlijk zou ik het niet doen. Ik wil insha-allah wanneer i getrouwd ben alle tijd hebben voor mijn werk en mijn huis en niet school. Ik moet dus klaar zijn, dat is mijn voorkeur, die ik insha-allah ook echt waar ga maken, als hij dat niet wil--> dan niet jammer voor hem. laterzzz

Pagina's : [1] 2 3 4