Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is Het Mogelijk??

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
02-01-2003, 20:56

SALAAM NES DE BLEDI!!! IK HEB EEN VRAAG VOOR IEDEREEN!! DENKEN JULLIE DAT HET MOGELIJK IS OM GETROUWD TE ZIJN EN TE STUDEREN TEGELIJK??? IK PERSOONLIJK VIND DAT HET MOGELIJK IS! HIERMEE BEDOEL IK DAT IK STUDEER EN M'N MAN WERKT EN DAT WE GETROUWD ZIJN, IK WEET DAT HET WEL ZWAAR IS MAAR IK DENK OOK ZEKER DAT HET MOGELIJK IS ALS BEIDE PARTIJEN HET HEEL GRAAG WILLEN DAN ZAL HET INSHALLAH OOK ZEKER LUKKEN! ZIJN JULLIE HET HIER MEE EENS OF NIET? ZIJN ER MENSEN DIE NU IN DEZE SITUATIE VERKEREN? ALVAST BEDANKT OUIAM.

AdamX
02-01-2003, 22:29
moet kunnen, maar zodra je kinderen gaat krijgen, moet je er wel tijd voor ze maken !!!

Angeltje
03-01-2003, 02:24
ik sluit me aan bij adam

aad37
03-01-2003, 14:59
TROUWEN doe je pas al je werkt hebt.

Mogast
03-01-2003, 19:26

[img]http://www.al-islaam.com/al-islaam/fotogallery/bisblue.jpg[img] Ik weet niet hoe jullie vrouwen er tegen aan kijken maar ik ben van mening dat ik mijn studie eerst moet afmaken voordat ik al begin te denken aan trouwen, dit tot mijn grote spijt want alls het niet die studie was had ik jullie nu al uitgenodigd voor mijn bruiloftMaar schiet niet op joh studeren en getrowd zijn je haalt jezelf onnodig veel problemen op je hals, niet alles tegelijk wilen is mijn tip

BENTGHATAR
03-01-2003, 23:41
Het is mogelijk vind ik, Maar ikzelf zou eeerts me studie afmaken en dan gaan trouwen

Glimlachje
04-01-2003, 23:20