Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaanse jongens zijn....

Pagina's : [1] 2

oujdiameghrabia
02-01-2003, 20:44

ze zijn weten jullie het echt niet komop mensen dat weten jullie echt wel ze zijn toch ook marokkanen jeejtje wat weten julllie weinig beslama

jay
02-01-2003, 20:50
Origineel gepost door oujdiameghrabia ze zijn weten jullie het echt niet komop mensen dat weten jullie echt wel ze zijn toch ook marokkanen jeejtje wat weten julllie weinig beslama ja ben ben marokkaan had niet kunnen weten :D :D

beppie_truus
02-01-2003, 20:55
:jeweetog: :jeweetog: :jeweetog:

Noerallain18
02-01-2003, 20:57
ahahhahahahahha...zooooooooooo GRAPPIG!!!!

oujdiameghrabia
02-01-2003, 20:57

nee ze denken allemaal al weer iets over ons ha ha ha nee broeders ik heb niks negatiefs over jullie te melden

maghrabia82
02-01-2003, 20:58
hee weer wat geleerd...thanx for the information...

jay
02-01-2003, 21:03
Origineel gepost door oujdiameghrabia nee ze denken allemaal al weer iets over ons ha ha ha nee broeders ik heb niks negatiefs over jullie te melden aaahh joh allish koemt goet :D :D

oujdiameghrabia
02-01-2003, 21:08
zo leer je maar weeer dingen van mij echt handig he zo iemenad als ik

oujdiameghrabia
02-01-2003, 21:09
Origineel gepost door jay aaahh joh allish koemt goet :D :D najib amhali op yasmina wilom wilkom ha ha ha ha

jay
02-01-2003, 21:13
Origineel gepost door oujdiameghrabia najib amhali op yasmina wilom wilkom ha ha ha ha trouwens zaterdag weer op t.v kijken he!!!!!!!!!!! thallah frasik and keep the good job goning jay

oujdiameghrabia
02-01-2003, 21:17
echt waar hoe laat

jay
02-01-2003, 23:19
Origineel gepost door oujdiameghrabia echt waar hoe laat om 21:25 ned 3

angel19
03-01-2003, 14:14
marokkaanse jongeren zijn inderdaad marokkanen maar of ze dat nou lang gaan blijven daar twijfel ik nog aan maarja ik vind marokkanen een hele apparte groep ik ben trots op de marokkaanse meiden die schijt hebben aan NL die dus netjes een hoofdoek aan hebben en niet denken ow jee als linda of pietje me maar niet uit lachen 'kijk daar moet je trots op zijn niet op die sukkels en khab die hier in NL zijn om elke dag wakker te worden om lang leven de lol te zeggen als ik het te zeggen had waren alle marokkanen nu in marokko zal ik je zeggen waarom ja ik begrijp dat het hard is om in marokko te leven als je geen geld hebt maar zeg eerlijk het is beter dat je honger lijd en elke dag 5x bid dan dat je geld genoeg hebt en slettje gaat spelen en vergeten dat je geboren bent ls een moslim nog ff over die klootzakken ik ben een meisje van 17 en ik zweer het wallah als ik mocht kiezen wie er dood moesten nederlndse jongens of die pooiers van een marokkanen wallah dan wens ik die marokkanen dood ik hoor zo vaak dat ahmed fatma heeft ontmaagd en haar daarna weer verschut zet. of mohammed heeft aicha beloofd met haar te trouwen en haar overgehaald het bed in te duiken daarna in de steek gelaten aub wees een echte marokkaan en weet dat moslim in je hart zit niet in je bloed. wie zijn die meisjes nou denken ze nou zal ik je dat vertelen... nou dat zijn jullie zusters en jullie zijn onze broeders als jou vriend een sigaret op steekt moet je hem een klap verkopen en hem niet om een vuurtje vragen wij horen elkaar te helpen en niet elkaar het leven ver****** smahlie dat ik zulke taal gebruik maar ik meen het letterlijk ver****** maarja lees het maar over twee min zijn jullie het vergeten liefs ouasima

Lady_moi
03-01-2003, 14:18
Origineel gepost door angel19 marokkaanse jongeren zijn inderdaad marokkanen maar of ze dat nou lang gaan blijven daar twijfel ik nog aan maarja ik vind marokkanen een hele apparte groep ik ben trots op de marokkaanse meiden die schijt hebben aan NL die dus netjes een hoofdoek aan hebben en niet denken ow jee als linda of pietje me maar niet uit lachen 'kijk daar moet je trots op zijn niet op die sukkels en khab die hier in NL zijn om elke dag wakker te worden om lang leven de lol te zeggen als ik het te zeggen had waren alle marokkanen nu in marokko zal ik je zeggen waarom ja ik begrijp dat het hard is om in marokko te leven als je geen geld hebt maar zeg eerlijk het is beter dat je honger lijd en elke dag 5x bid dan dat je geld genoeg hebt en slettje gaat spelen en vergeten dat je geboren bent ls een moslim nog ff over die klootzakken ik ben een meisje van 17 en ik zweer het wallah als ik mocht kiezen wie er dood moesten nederlndse jongens of die pooiers van een marokkanen wallah dan wens ik die marokkanen dood ik hoor zo vaak dat ahmed fatma heeft ontmaagd en haar daarna weer verschut zet. of mohammed heeft aicha beloofd met haar te trouwen en haar overgehaald het bed in te duiken daarna in de steek gelaten aub wees een echte marokkaan en weet dat moslim in je hart zit niet in je bloed. wie zijn die meisjes nou denken ze nou zal ik je dat vertelen... nou dat zijn jullie zusters en jullie zijn onze broeders als jou vriend een sigaret op steekt moet je hem een klap verkopen en hem niet om een vuurtje vragen wij horen elkaar te helpen en niet elkaar het leven ver****** smahlie dat ik zulke taal gebruik maar ik meen het letterlijk ver****** maarja lees het maar over twee min zijn jullie het vergeten liefs ouasima THUG LIFE :goedzo:

angel19
03-01-2003, 14:21

jullie zullen wel denken shit weer iemand die zo negatief praat over ons nee er is namelijk weinig goed te vertelen over marokkaanse jongeren nee wou graag lieve goede dingen vertelen maar ik kom niet verderen dan ja ummm..... ik ken het nog steeds niet verzinnen sorry

Pagina's : [1] 2