Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zeuren "jullie" nou ...

Scottie
15-10-2004, 16:22

Nou, die Homerus is wel sportief hoor. Ik wou net deze topic plaatsen toen ik zag dat hij dat al had gedaan. Ik mail hem en zeg: haal dat even weg, want ik heb het al onder de muis zitten en ik was hier eerst ... Wie had dat ooit gedacht. Nederlanders zijn blij met zichzelf. Ik in ieder geval wel maar ik begrijp nu ook dat de MaroNederlander blij is. Met ons of met zichzelf, hangt maar net af waar je de klemtoon legt: MaroNederlander of MaroNederlander. Spaarzaam, gezagsgetrouw. zuinig, dat wil ik best aannemen, maar Maro's tolerant en gezellig? Nou, als ik die arrogante opgeschoren koppies in lijn 2 zie twijfel ik of MaroNederlanders wel een Marokkaans woord voor gezellig hebben. En nu de ramadan begint worden ze er al niet vrolijker van. Ik verberg voorlopig mijn zak friet in m'n briefcase ... Nederlander is blij met zichzelf Uitgegeven: 15 oktober 2004 07:36 RIJSWIJK - De gemiddelde Nederlander heeft het zeer met zichzelf getroffen. Het overgrote deel van de bevolking vindt zich gezellig, tolerant en gezagsgetrouw. Nuchter en zuinig, zijn kwalificaties die als typerend voor ons als land gelden. Dat leert een vrijdag gepresenteerd onderzoek door het Historisch Nieuwsblad onder 683 ondervraagden. Nuchter volk, oordeelt 79 procent in de steekproef, gevolgd door 48 procent dat 'zuinig' aangeeft. Gezellig, vindt 48 procent. Ondernemingszin en handelsgeest komt op 40 procent van de stemmen. Zo'n 36 procent noemt tolerantie als belangrijkste eigenschap. Als het om zichzelf gaat, vindt evenwel liefst 92 procent zich tolerant. Niet meer dan 52 procent herkent zichzelf als zuinig. Daarentegen klopt 93 procent zich op de borst als gezellig persoon, 92 procent als nuchter en 76 procent als gezagsgetrouw.

an3sdej
15-10-2004, 16:27
Ik ben echt blij met mijzelf :nijn: :D

AlPirata
15-10-2004, 16:42
Hey Scottie, Die zak friet mag je gerust uit je briefcase halen daar jij niet de eerste bent die niet vast. Heb vandaag al genoeg smakkende, rokende, drinkende, stinkende, boerende, medemensen mogen zien.. En moet nageven dat het niemand maar dan ook echt niemand kan bekommeren of jij 1 van de eerder genoemde zaken doet of juist onthoudt... Misschien is het niet zo verstandig om jouw MaroNederlanders (over een kam te scheren) ze te betitelen als 'arrogante opgeschoren koppies', daar veel van deze opgeschoren arrogante caffeinevrije, nicotinevrij(in iedergeval tot zonsondergang) jouw gezeik niet kunnen hebben.. "Vertel ons, waarom ge zo weent en uw binnenste rouw draagt als gij verneemt welk lot de Argiven bij Troje zo hard trof. Want het is toch het werk van de goden, zij berok'nen de mens dit verderf, opdat het voortleeft in het lied der toekomst. " - Homerus kortom Bullshit

sneakynawal
15-10-2004, 17:12
Ik ben best gezellig :o

Scottie
15-10-2004, 19:55

Hey Scottie, Die zak friet mag je gerust uit je briefcase halen daar jij niet de eerste bent die niet vast. Heb vandaag al genoeg smakkende, rokende, drinkende, stinkende, boerende, medemensen mogen zien.. En moet nageven dat het niemand maar dan ook echt niemand kan bekommeren of jij 1 van de eerder genoemde zaken doet of juist onthoudt... Misschien is het niet zo verstandig om jouw MaroNederlanders (over een kam te scheren) ze te betitelen als 'arrogante opgeschoren koppies', daar veel van deze opgeschoren arrogante caffeinevrije, nicotinevrij(in iedergeval tot zonsondergang) jouw gezeik niet kunnen hebben.. "Vertel ons, waarom ge zo weent en uw binnenste rouw draagt als gij verneemt welk lot de Argiven bij Troje zo hard trof. Want het is toch het werk van de goden, zij berok'nen de mens dit verderf, opdat het voortleeft in het lied der toekomst. " - Homerus kortom Bullshit Nou, ik lees hieronder dat Sneaky, fijne meid zich gezellig vindt. Ik ook. Dat is mooi, van jou, Piraat, kan ik dat niet zeggen. Hemel nog aan toe, wat ben jij een zuurpruim. Moet je in zo'n stemming je contemplatieweken in? En waar kom jij eigenlijk, dat je al die mensen tegelijk ziet eten, boeren etc.? Vast niet in de moskee .... Relativeren, zelfspot, om jezelf kunnen lachen, nou, dat kun je nog niet. Kijk naar mij en naar vele andere deelnemers, dan zie je dat velen hier zichzelf niet de hele dag serieus nemen. Dat kan niet, dat is niet gezond, althans, in Nederland niet. Daarbij, ik ben geen moslim, met alle respect en ik hoef nu dus niet te vasten. Ik vast op de daartoe gestelde dagen volgens de christelijke tijden. Als moslims dan snoepen dan zie ik grauw van de honger. Dan zou ik wel zo in zo'n opgeschoren spijkerbroekbeen willen bijten. Kun je nagaan, wat een honger ik dan heb ... Hoe dan ook. ben je moslim van geloof, ik wens je een fijne en mooie ramadan. Scottie, lossen en vasten.

klonbyz
15-10-2004, 20:02
Dat zal iedereen over zichzelf zeggen....wacht maar totdat een "buitenstaander" een dergelijk onderziek pleegt.......of natuurlijk een kijkje neemt op Marokko.nl :hihi:

Scottie
15-10-2004, 20:08
Dat zal iedereen over zichzelf zeggen....wacht maar totdat een "buitenstaander" een dergelijk onderziek pleegt.......of natuurlijk een kijkje neemt op Marokko.nl :hihi: Nou, dat gas boven Nederland is lang niet zo sterk als dat gas in jouw hoofd, Klonz, tijd voor een discriminatie-katalysator... Met vooroordeel-sonde. Dan kun je iedere week naar de APK... "Onderziek". Jij missschien, maar ik ben onderwijzer. Scottie.

klonbyz
15-10-2004, 20:43
Nou, dat gas boven Nederland is lang niet zo sterk als dat gas in jouw hoofd, Klonz, tijd voor een discriminatie-katalysator... Met vooroordeel-sonde. Dan kun je iedere week naar de APK... "Onderziek". Jij missschien, maar ik ben onderwijzer. Scottie. De "O" zit naast de "I" op het toetsenbord....of mischien was het wel iets freudiaans nu het om Hollanders gaat. Trouwens...over ziek en gas in het hoofd gesproken....als ik 50 ben ga ik niet dagenlang rondhangen op een jongerensite.

sneakynawal
15-10-2004, 21:36
Scot... echt... Je moet je stukjes bundelen en uitgeven... In dit virtuele boekje vervliegen de lettertjes... zonde... Wie zegt dat hij dat niet heeft gedaan? Misschien is hij wel een beroemd iemand en inspireren we hem :D

d_amsterdammer
16-10-2004, 02:19
De "O" zit naast de "I" op het toetsenbord....of mischien was het wel iets freudiaans nu het om Hollanders gaat. Trouwens...over ziek en gas in het hoofd gesproken....als ik 50 ben ga ik niet dagenlang rondhangen op een jongerensite. gezien het niveau van vele serieuze posters, ligt de gemiddelde leeftijd boven de 30.

Scottie
16-10-2004, 13:13
De "O" zit naast de "I" op het toetsenbord....of mischien was het wel iets freudiaans nu het om Hollanders gaat. Trouwens...over ziek en gas in het hoofd gesproken....als ik 50 ben ga ik niet dagenlang rondhangen op een jongerensite. Pardon, 40. Ach, het houdt me jong. Vindt m'n vriend ook. Dank voor de complimenten. Scottie.

AlPirata
16-10-2004, 16:18
Dag Scottie! Allereerst wil ik je vragen om mij geen namen te noemen daar ik er genoeg voor jou ken ;) Een zuurpruimpje ahum... ik een 'onvriendelijk, nors mens => chagrijn' whuhahahahaha funny! Ik zie dat jij een een echte cynicus moge zijn.. Ennuh zal eventjes voor de goede orde inhaken op jouw reactie: ''En waar kom jij eigenlijk, dat je al die mensen tegelijk ziet eten, boeren etc.? Vast niet in de moskee ....'' Ik vraag me af wat jij uberhaupt mag af weten van de Ramadan? Beste Scot, de Ramadan is de maand waarin men zich onthoudt van bepaalde zaken(zoals het nuttigen van voedsel, drinken, het hebben van seksueel genot etc dit van zonsopgang tot zonsondergang) dit wordt gedaan onder de dagelijkse bezigheden, dat is dus niet gedurende het vasten vertoeven in de moskee...nope.. Dat betekent voor mij o.a. het op en neer reizen met de trein naar de uni (waar ik dus mijn medemensen het eerdergenoemde mag zien doen), en dus ook op het werk. Relativeren, zelfspot, om jezelf kunnen lachen, nou, dat kun je nog niet. Is dat iets goeds, zelfspot? Moeten we per se clownesk reageren op een ander en onszelf belachelijk te maken? Net zoals jij zin hebt om op deze site mensen uit te lokken, komen er mensen naar deze site om wellicht serieus ergens op in te gaan? Misschien is juist dat gevoel bij mij het sterkst, waarom zou ik mijzelf dan moeten veranderen daar jij vindt dat ik niet gepast reageer? Daarbij, ik ben geen moslim, met alle respect en ik hoef nu dus niet te vasten. Ik vast op de daartoe gestelde dagen volgens de christelijke tijden. Als moslims dan snoepen dan zie ik grauw van de honger. Dan zou ik wel zo in zo'n opgeschoren spijkerbroekbeen willen bijten. Kun je nagaan, wat een honger ik dan heb ... Ik vraag me af of het dan voor jou verantwoord is om te vasten? Opgeschoren spijkerbroekbeen? Dat is net alsof ik zou zeggen dat wanneer ik vast, ik spontaan zin krijg in jullie Cheese-it-Koppies zodra ik een blonde broeder of zuster mag zien? Alhoewel God vergevensgezind is.. Nee schat geloof dat het niet voor mij allemaal hoeft te gelden. Lief van je dat je me een fijne Ramadan wenst, bedankt.

ItsJamal
16-10-2004, 20:35
Dank voor de complimenten. Scottie. Mooi onderschrift heb je trouwens , forumrebel Scottie.

sneakynawal
16-10-2004, 20:42
Mooi onderschrift heb je trouwens , forumrebel Scottie. Ja, dat vind ik ook!