Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nederlander is het meest gecharmeerd van het suikerfeest voor mosl

Noufel
15-10-2004, 14:05

Nederlander koestert kerst- en suikerfeest RIJSWIJK - De doorsnee Nederlander is het meest gecharmeerd van het kerstfeest en het suikerfeest voor moslims. Beide feestdagen krijgen 52 procent van de stemmen in een vrijdag gepresenteerde steekproef door het Historisch Nieuwsblad. Van de 683 ondervraagden zeggen vooral ouderen te hechten aan deze religieuze dagen, 58 procent tegen 45 procent van de jongeren. Op afstand volgen bevrijdingsdag 5 mei (21 procent), sinterklaas (15) en Koninginnedag (12 procent). Bij prinsjesdag op de derde dinsdag in september krijgt bijna niemand van de ondervraagden een apart gevoel van binnen. Sinterklaas kan voorlopig nog even mee: bij jongeren staat het festijn rond de goedheiligman met 19 procent hoger genoteerd dan bij de ouderen (11 procent).

Aitmoro
15-10-2004, 14:21
nu nog de Suikerfeest een officiele dag van maken zodat werknemers vrij hebben en de rest van nederland ook

Noena
15-10-2004, 14:30
nu nog de Suikerfeest een officiele dag van maken zodat werknemers vrij hebben en de rest van nederland ook Niet meteen een heel hand vragen als je een vinger krijgt! ;)

Spike
15-10-2004, 15:03
nu nog de Suikerfeest een officiele dag van maken zodat werknemers vrij hebben en de rest van nederland ook Als het niet in het weekeend valt vindt ik het een heel goed idee. :goedzo:

tonk
15-10-2004, 15:39

nu nog de Suikerfeest een officiele dag van maken zodat werknemers vrij hebben en de rest van nederland ook Prima! Daar wil ik best 2e Pinksterdag voor inruilen. Want een extra vrije dag daar lijkt me dit kabinet veel te krenterig voor.

Raihana
15-10-2004, 17:08
nu nog de Suikerfeest een officiele dag van maken zodat werknemers vrij hebben en de rest van nederland ook Dat zou perfect zijn inderdaad. Het moet eigenlijk ook zo zijn, want moslims maken ook een onderdeel uit van de samenleving. Eigenlijk discriminatie.. :rolleyes:

sneakynawal
15-10-2004, 17:18
Ik zie het eerlijk gezegd niet zo snel gebeuren...

Raihana
15-10-2004, 18:23
Stelletje racisten..

Raihana
15-10-2004, 18:32
Nog een religieuze feestdag erbij? Alsjeblieft niet zeg! Nog een? Vertel eens...?

gaviel
16-10-2004, 13:34
Prima! Daar wil ik best 2e Pinksterdag voor inruilen. Want een extra vrije dag daar lijkt me dit kabinet veel te krenterig voor. Goed idee.....er zijn al mensen die dat krijgen.....die in ploegendienst zitten dan hee. En bij andere bedrijven die op zulke dagen doorwerken. Een dagje ruilen kan dan altijd. ;) Op de lagere school kun je al vrijaf krijgen ervoor. Tja nu nog in de adminstratieve sector.

soufiane37
16-10-2004, 16:10
Begrijp je me niet? Werken je hersentjes traag door een laag bloedsuikergehalte? echt zielig :kwaad: Waarom moet je gelijk gaan schelden, is normaal antwoord geven te veel gevraagd?? RESPECT

Cicatrice
16-10-2004, 16:18
Nog een religieuze feestdag erbij? Alsjeblieft niet zeg! gaan al die hindu's nog ff die 50 feesten per jaar opeisen, en wat dacht je van het chinese nieuwjaar...zijn genoeg andere mensen dan moslims in nederland met feestdagen Raihana, die misschien nog wel een grotere aandeel in de samenleving vormen dan moslims: dus dan komen we welgeteld op iets van 5 werkdagen in het jaar, want we willen alle gemeenschappen in nederland natuurlijk niet voor het hoofd stoten... :D

Raihana
16-10-2004, 16:28
echt zielig :kwaad: Waarom moet je gelijk gaan schelden, is normaal antwoord geven te veel gevraagd?? RESPECT Maakt niet uit hoor, Viergho zal toch echt veel meer moeten doen om mij boos te krijgen.. :) Normaal doen is te veel voor sommige..