Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de 10 zonden van het hart

Chaimaa
02-01-2003, 19:14

Salaam alaykoem wa rahmatoellah wa barakatoehoe wm 10 zonden van het hart... 1) Wij geloven in het bestaan van Allah (saw) maar wij vervullen Zijn bevelen niet 2)Wij zeggen dat wij van de Profeet (v.z.m.h) houden , maar wij volgen Zijn soenna niet 3) Wij lezen de Heilige koraan , maar wij praktiseren Hem niet 4) Wij genieten van alle voordelen van Allah (saw) , maar wij zijn Hem niet dankbaar 5) Wij erkennen Shaitan als vijand , maar wij gaan niet tegen hem in 6)Wij willen het Paradijs betreden , maar wij werken er niet voor 7)Wij willen niet in het hellevuur gegooid worden , maar wij proberen er niet van weg te rennen 8) Wij geloven dat alles de dood zal proeven , maar wij bereiden onszelf er niet voor 9)Wij roddelen en vinden fouten bij de anderen , maar vergeten ons eigen fouten en slechte gewoonten . 10) Wij begraven de doden , maar nemen er geen les uit.

SweetRose
02-01-2003, 19:16
:goedzo: :zwaai:

saila
02-01-2003, 19:16
:goedzo: meid klopt helemaal

BENTGHATAR
02-01-2003, 19:19
:goedzo: dat is allemaal waar, jammergenoeg

Chaimaa
02-01-2003, 19:20

allemaal dinge ndie nu voorkomen :rolleyes:

yassine23
02-01-2003, 19:22
ik las hem ergens in het arabisch......maar in het nederlands is ie ook heel duidelijk te begrijpen.....macha Allah doorgaan chaimaa..... ps: wil je mijn avatart ook al hebben geintje beslama oegtie.... :p :p :p

yasmine85
02-01-2003, 19:23
:goedzo: het is idd wel zo... :jammer: kiss

Dida
02-01-2003, 20:53
Origineel gepost door Chaimaa Salaam alaykoem wa rahmatoellah wa barakatoehoe wm 10 zonden van het hart... 1) Wij geloven in het bestaan van Allah (saw) maar wij vervullen Zijn bevelen niet 2)Wij zeggen dat wij van de Profeet (v.z.m.h) houden , maar wij volgen Zijn soenna niet 3) Wij lezen de Heilige koraan , maar wij praktiseren Hem niet 4) Wij genieten van alle voordelen van Allah (saw) , maar wij zijn Hem niet dankbaar 5) Wij erkennen Shaitan als vijand , maar wij gaan niet tegen hem in 6)Wij willen het Paradijs betreden , maar wij werken er niet voor 7)Wij willen niet in het hellevuur gegooid worden , maar wij proberen er niet van weg te rennen 8) Wij geloven dat alles de dood zal proeven , maar wij bereiden onszelf er niet voor 9)Wij roddelen en vinden fouten bij de anderen , maar vergeten ons eigen fouten en slechte gewoonten . 10) Wij begraven de doden , maar nemen er geen les uit. Masha'allah Chaaima!! Ik vonD het een toptekst..de waarheiD is niet te ontkennen in deze tekst..mooiGewoon..!!!

Chaimaa
02-01-2003, 21:01
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Masha'allah Chaaima!! Ik vonD het een toptekst..de waarheiD is niet te ontkennen in deze tekst..mooiGewoon..!!! thanks...je weet het onderonsje he :stout: :D