Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zullen marokkaanse jongeren vernederlandst zijn nu over 100 jaar bekeken?

Laetitia
02-01-2003, 18:48

[GLOW=royalblue][B][SIZE=3][FONT=times new roman][COLOR=red] Ik vraag me dus af hoe onze kinderen zullen zijn nu over 100 jaar.Zullen er veel marokkanen zijn in Nederland of weinig?Zullen de meeste terug gegaan zijn naar hun vaderland?Of zullen zij Nederlanders geworden zijn?

Chaimaa
02-01-2003, 18:50
dat is mektab..en zeg altijd inchaillah wie weet leven we allemaal morgen niet meer... maar er zijn nu al wat marokkanen verwesterd (niet vernederlandst) dus zou me niks verbazen..maar de harde kern blijft altijd bestaan al is dat maar inieminie... ps: wat toekomst betereft allahoe a3lam

Laetitia
02-01-2003, 18:53
He jij bent een vriend van hafid_frak uit Antwerpen???

Laetitia
02-01-2003, 18:55
Chaimaa,Chaimaa,Chaimaa...Ik zeg helemaal niets.Het is een stelling weet je.Ik beweer niets en dat geld ook voor reaper...Ik wil alleen weten hoe daar op tegen aan gekeken wordt. Ik bedoelde dus hafid_freak.

Chaimaa
02-01-2003, 18:59

Origineel gepost door Laetitia Chaimaa,Chaimaa,Chaimaa...Ik zeg helemaal niets.Het is een stelling weet je.Ik beweer niets en dat geld ook voor reaper...Ik wil alleen weten hoe daar op tegen aan gekeken wordt. Ik bedoelde dus hafid_freak. dit is de manier hoe ik er tegenaan kijk ik heb niet gezegd dat jij iets zei ;)

femme_ahrilla
02-01-2003, 18:59
ik denk eerder dat ze over 100 jaar pure mokro's zijn, omdat Nederland tegen die tijd een transformatie ondergegaan is, het ' wordt' Marokko

Laetitia
02-01-2003, 19:06
Uhhuh,mensen mensen chill de bill,space de race!Laat mij erbuiten.Zoals ik al eerder zei:Ik wil alleen weten hoe hier tegen aan gekeken wordt.Uhhuh,reaper.De 31 ste was je op chat aan het chatten (hehe nee echt?)met hafid freak.Daarom vroeg ik het.Het kwam dus over alsof jullie elkaar kenden.Maar okay latersz.

C_OUJDIA
02-01-2003, 19:07
Allah oe 3lem :confused:

Najib26
02-01-2003, 20:36
Een groot deel van de Marokkanen is al vernederlandst. Ze zijn vergeten wie ze gemaakt heeft en ze zijn hun land vergeten. Alcohol, drugs, haramfeesten; het is allemaal 'normaal' geworden. En maar te zwijgen over de gedachtengang van veel Marokkaanse jongeren. Als je zegt: maar dat mag niet volgens de islam, zeggen zij: wat ben jij bekrompen en ouderwets.

Jemal2002
02-01-2003, 20:39
Origineel gepost door Najib26 Een groot deel van de Marokkanen is al vernederlandst. Ze zijn vergeten wie ze gemaakt heeft en ze zijn hun land vergeten. Alcohol, drugs, haramfeesten; het is allemaal 'normaal' geworden. En maar te zwijgen over de gedachtengang van veel Marokkaanse jongeren. Als je zegt: maar dat mag niet volgens de islam, zeggen zij: wat ben jij bekrompen en ouderwets. Dat heb je ook in marokko, en niet alleen hier............. voor de komst van de Islam gedroegen mensen zich zo, na de komst van de islam zal het nog steeds zo zijn. mensen veranderen niet...............