Bekijk originele versie : Lady Cazawia speaks!!!!!
Lady_Cazawia
02-01-2003, 17:28
Nou ik wil graag heel effe wat kwijt hier.
Wat mij zo opvalt hier bij marokko.nl sinds ik hier lid ben is dat iedereen zo hatelijk tegen elkaar doet ik bedoel we zijn allemaal broeders en zusters. En ik wil hiermee niet zeggen dat ik altijd een lieverdje ben ofzo maar als iemand een topic ofzo opent dan moet ie ook tegen de waarheid kunnen en tegen kritiek anders moet je geen topic gaan openen, maar zolang iemand een mening geeft ofzo dan word ie meteen hier aangevallen en uitgescholden en ik vind dat hier verandering in moet komen. Ikzelf heb vaak gereageert op een topic en mijn mening gezegd maar je word dan meteen aangevallen en uitgescholden en ja dan ga ik natuurlijk ook terug schelden want wie mij respecteert en mijn mening krijgt tien keer respect terug maar ik merk dat dat hier niet het geval is en dat vind ik heel jammer, ik merk dat je hier bij marokko.nl op een topic wil reageren dat je hetgene moet zeggen wat diegene wil horen en niet je eigen mening en daar ben ik het niet mee eens!!!!!!!! Wie is het ook met mij eens???????????????
beslamaaaaa :zwaai:
p.s: ik hoop dat sommige mensen zich aangesproken voelen en hier verandering in gaan brengen (zonder namen op te noemen want ik kan een hele lijst opnoemen ).
Onslaught
02-01-2003, 17:31
:confused:
/me zeg neem niets serieus hier, maar ja:zwaai:
mimi_tangaouia
02-01-2003, 17:33
Het is gewoon een feit de meeste marokanen kunnen niet met kritiek omgaan !!! en sommige kunnen ook niet tegen de waarheid wat heel jammer is
Onslaught
02-01-2003, 17:34
he heb je tege mij mimi:(
/me zal even opladen
Lady_Cazawia
02-01-2003, 17:37
Origineel gepost door Onslaught
:confused:
* Onslaught zeg neem niets serieus hier, maar ja:zwaai:
Ja dat was mijn vraag ook niet maar jaaaa :zwaai:
Lady_Cazawia
02-01-2003, 17:38
Origineel gepost door mimi_tangaouia
Het is gewoon een feit de meeste marokanen kunnen niet met kritiek omgaan !!! en sommige kunnen ook niet tegen de waarheid wat heel jammer is
ja precies dat bedoel ik ze willen gewoon hetgene horen wat ze willen horen en dat vind ik heel jammer wat dat zorgt weer voor conflicten met bepaalde personen he onslaught????? :D
beslamaaaa Mimi:zwaai:
mimi_tangaouia
02-01-2003, 17:39
Origineel gepost door Lady Cazawia
ja precies dat bedoel ik ze willen gewoon hetgene horen wat ze willen horen en dat vind ik heel jammer wat dat zorgt weer voor conflicten met bepaalde personen he onslaught????? :D
beslamaaaa Mimi:zwaai:
bye bye
mimi_tangaouia
02-01-2003, 17:40
Origineel gepost door Onslaught
he heb je tege mij mimi:(
* Onslaught zal even opladen
nee niet tegen jou persoonlijk ik bedoel over het algemeen en ik noem geen namen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.