Bekijk originele versie : Waarom doe marokanen moelijk als je zien met een jongen.
Hier zetten mensen echte domme topics
Eentje heeft er een begonnen over een pratende aap dus ik wil er wat verandering in gooien.
Waarom doen marokanen zo moeilijk als ze een marokaanse meisje zien met een jogen dit geld voor iedereen, je hoort zo veel oordelen.
Zelfkritiek
02-01-2003, 16:16
Huh? Man en vrouw zijn toch gelijk binnen de Islam?
Als mensen een Marokkaanse jongen zien lopen met een meisje, dan wordt er net zo over hem geroddeld, toch? Of wordt er alleen geroddeld indien meisjes met een (vreemde) jongen lopen?
Of haal ik soms weer geloof en cultuur door elkaar??
wat is vreemd?
kleiner?
groter?
dikker?
dunner?
witter?
zwarter?
ouder?
jonger?
(Bericht #)
Als mensen een Marokkaanse jongen zien lopen met een meisje, dan wordt er net zo over hem geroddeld, toch? Of wordt er alleen geroddeld indien meisjes met een (vreemde) jongen lopen?
ik denk t wel
Want iedereen weet dat man en vrouw gelijk zijn maar toch worden ze niet zo behaldend kijk maar bijvoorbeeld als een jongen rookt is het minder erg dan als een meisje rookt.
Laten we eerlijk zijn. En als een meisje 2 uur s'nacht thuis komt is er toch een verschil.
Teminste zo is het in mijn omgeving
Zelfkritiek
02-01-2003, 16:37
Origineel gepost door wafa
(Bericht #)
ik denk t wel
Want iedereen weet dat man en vrouw gelijk zijn maar toch worden ze niet zo behaldend kijk maar bijvoorbeeld als een jongen rookt is het minder erg dan als een meisje rookt.
Laten we eerlijk zijn. En als een meisje 2 uur s'nacht thuis komt is er toch een verschil.
Teminste zo is het in mijn omgeving
Ik zou toch zweren dat ik hele horden moslima's op dit forum heb horen schreeuwen dat man en vrouw gelijk zijn binnen Islam én cultuur... Ik denk dat het toch echt alleen in jouw omgeving gebeurt, hoor...
Weet je wat fout is? Het is fout om te denken dat je als marokkaan automatisch moslim bent. Veel mensen nemen aan dat je als marokkaan ook meteen moslim bent (inclusief marokkanen). Moslim ben je in je hart EN in je DADEN.
Mannen en vrouwen zijn gelijk, dus als een meisje niet met een jongen mag lopen dan mag een jongen ook niet met een meisje lopen.
(hier bedoel ik mee dat er geen relatie mag zijn, anders dan het huwelijk)
De mannen die meiden veroordelen om wat ze doen en doen tegelijkertijd hetzelfde zijn hypocryten (monafiqien).
PS: hou a.u.b. de Islam er buiten als deze niks met het onderwerp te maken heeft. Als een meisje graag met een jongen samen wil lopen dan moet ze dat zelf weten, toch.
Omdat marokkaanse jongens erg veel fantasie hebben, in gedachten zien ze al hoe jij en die jongen de liefde bedrijven. :D
En nu ff serieus: Het is helemaal niet erg, wie kijkt er nou naar je als je met je broer op straat loopt...is toch doodnormaal. Alhoewel broer is weer een verhaal apart :D
Ach ja....zoek het allemaal maar uit...eet elkaar op desnoods.
Ali Z
wie weet dat je het broer is, als je door amsterdam loopt.
in een Marrokkaans dorp weten dat misschien maar hiero niet.
Origineel gepost door aad37
wie weet dat je het broer is, als je door amsterdam loopt.
in een Marrokkaans dorp weten dat misschien maar hiero niet.
http://www.loi.nl
succes
Origineel gepost door Ali_Z
http://www.loi.nl
succes
Juist... de meeste mensen krijgen gelijk een slecht beeld over je als je met een jongen loopt...Ik heb meer jongens vrienden want met hun valt gewoon te lachen..Ik loop soms met ze door de stad gewoon lachen kleding kopen of wat dan ook...en later krijg ik te horen ja je bent gezien met een jongen in de stad!!
Ja en dan? Ik liep niet hand in hand of ik liep niet te zoenen ik liep gewon te chillen!!!
Mensen trekken te snel hun conclusies...
Ziennarif
03-01-2003, 21:37
Origineel gepost door wafa
Hier zetten mensen echte domme topics
Eentje heeft er een begonnen over een pratende aap dus ik wil er wat verandering in gooien.
Waarom doen marokanen zo moeilijk als ze een marokaanse meisje zien met een jogen dit geld voor iedereen, je hoort zo veel oordelen.
pure JALOEZIE, omdat ze er eigenlijk liever zelf naast willen lopen, maar ja als hun der niet kunne krijgen dan niemand! Zo simpel is dat
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.