Bekijk volle/desktop versie : Turkse liefde.........



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23

20-04-2003, 21:24
Zoooooooo KaRa_SeVDaM! jij bent lekker bezig geweest

Hey maar ebdankt dat je het nog actief wilt houden.ik zal zo verder gaan...weet alleen niet hoelang ik zal schrijven..

Maar..iets beter dan niets toch mensen?

knuf Atesbocegi

20-04-2003, 21:49


."Alweer begint Selma te huilen..."Sel..wat is er nou?"
"Tranen van blijdschap...Ik ben zo blij dat jullie gaan trouwen."Ach..mijn vriendin....wat verwacht je

" Met HArun"
" Jah..met je aanstaande.."
" huh..welke?"
" welke denk je?"
" tjah..het kan Melissa zijn,Dilara zijn....Sevda....Gonul....het kan iedereen zijn.."
" ehm..enne ...komt Irem nog voor in je lijstje?"
" ehm..neeh dacht het niet!"
" xxxxxxx! Hoe durf je!"
" hey..mara dat is al mijn vrouw.." oh....nu pas begrijp ik zijn " grap". Op een gegeven moment was ik echt geschrokken.Ik dacht dat hij me helemaal was vergten.
" hahah....dus je weet het al?"
" wat weet ik al schat?"
" oh...dat we niet kunnen trouwen...mijn ouders willen eht niet .." :P
" Irem..geen geintjes...weet je eht zeker..vraag nog een keer!"
" Nee lief..ik heb het gevraagd..we kunenn niet meer met elkaar zijn...Het gaat niet..ik dnek dat we onze relatie hier moeten beeindigen..."
" Irem..aub..doe niet zo lullig! Geef me nog ene kans.Ik kom morgen naar ze toe! plz!"
" nee schat..we eindigen het hier..het moet.."
" maar waarom?Om dat sullige grapje van mij?"
" ehm...I don't know..."
" Irem..plz.."
" Harun...we moeten het beeindigen..."
" maar waarom?"
" we moeten het beeindigen omdat....we gaan trouwen!"
" huh? wat!? Irem ben je lekker vandaag ?"
" Ik ben heerlijk om dat met mijn prins ga trouwen!"
" Mag het echt!serieus? Ohhhh je weet niet hoe happy je me nu maakt!"
" ik ben zelf ook zo happy...hey maar schat..jullie komen donderdag?"
" jah...ik ehb het al tegen mijn oudres gezegd,...ze gaan er ook mee akkoord..."
" oke...dan zie ik je donderdag.."
" juist..enne Irem...."
" ja????"
" bedankt dat je me deze kans geeft....en ik hou zielsveel van jou.."
" ik ook van jou schat..."

Met een opgelucht hart val ik in slaap....Ben in mijn dromen al begonen met de voorbereidingen van het verlovingsfeest..

DE DONDERDAG:
Ik ben al heel vroeg in de ochtend wakker! Oefffff hoe moet mijn dag verlopen! Sinds 7 uur in de ochtend bellen we met HArun.OM de uur moet ik zijn stem horen...ik stel hem gerust..hij stelt mij gerust...Ik had die dag vrij genomen..Tjah moest er picco bello uitzien en dna kon ik moeilijk uitgeput bij hun zitten.Dus ik ging eerst hele relax ontbijten ( wat ik dus normaal gesproken nooit doe...maar goed...) en daarna ben ik naar de stad gegaan. Ik wilde met iets nieuws tevoorschijn komen.Dus heb ik een hele leuke rok gekocht,een truitje er boven op en wat sieraden gekocht.Hoofddoeken had ik zat..maar ook dat moest ik vernieuwen.Ook een hoofddoek erbij gekocht. Ik was rond 16.00 uur thuis. Ging meteen de douche in en daarna ging ik vene dutten,want was helemaal bekaf.Ik heb mijn wekker om 18.00 ingesteld wnat dan had ik ongeveer 2 uur de tijd om me voor te bereiden.OM 20.00 zou Harun komen.


HARUN
Vandaag de dag...Vannacht heb ik geen enkele ookg dicht gedaan.Het idee dat ik over een paar maanden naast Irem zou wakker worden,maakte me gek.Ik kan nauwelijks tot die dag wachten!Maar..moet geduld hebben.Mijn moeder is de hele dag bezig geweest.Ik had ene hele grote boeket besteld.Die moest naar Irem toe . Ook moest de BonBons worden opgehaald van de chocolaterie.De hele dag heb ik met Irem zitten praten.Aan haar stem kon je merken dat ze heel zenuwachtig was,trouwens ook aan de mijne...Ik heb de dag ene beetje doorgebracht met HAluk.Ook hij heeft zorgen aan zijn kop.Eindelijk 19.45..we moeten nu langzamerhand de deur wel uit.Haluk en Selma zouden ook mee komen.Heb eertst hun opgehaald en daarna mijn ouders.OM 20.15 waren we bij Irem thuis aangekomen. Zenuwachtig wacht ik totdat de deur open gaat. De vader van Irem doet open....

IREM
Ik hoor de deurbel net gaan.Pfoef......god wat ebn ik zenuwachtig! als ik nu maar niet ga hyperventileren,want dan heb ik echt problemen!Ik neem nog ene laatste look in de spiegel, en ga doodnerveus de trap af.
Eerts groet ik de vader van Harun,dan Haluk en geef een glimlach aan HArun.Ook hij is heel nerveus,hij trilt helemaal . Ik kende zijn moeder al,dus haar begroeten was geen probleem en bij Selma al helemaal niet.Nadat ik de thee heb gebracht,ga ik bij Selma zitten.Ik vraag haar of ze met Haluk over haar probleem heeft gepraat..Teleurgesteld schudt ze nee;" Irem..ik durf het nog steeds niet.."
" Maar sel..je moet het niet..al durf je het niet,doe het dan voor jullie kind..alsjeblieft..."
OP een gegeven moment hoor ik de vader van Haluk zegen dat ze mij als hun schoondochter willen.Net op dat moment gaat de telefoon.....

__________________________________________________ _________

Dit is toch genoeg voor vandaag?

21-04-2003, 12:04
heyyyyyyy kizzzzzz heb je eindelijk geschreven..leuk joh...maar wie belt nou.....??? schrijf snel.!!

KoeSHJieS

21-04-2003, 12:31
ik wil ook sjingeeee...

Gençlik basimda duman,
ilk askim ilk heyecan,
kovaladikca kaçan Atesböceyimisin?


Top verhaal, devam devam...

22-04-2003, 10:57


hey meis! Eindleijk ene evrvolg!

En nu ga je als een donder verder!

22-04-2003, 12:42

Citaat:
Origineel gepost door Houmayra
ik wil ook sjingeeee...

Gençlik basimda duman,
ilk askim ilk heyecan,
kovaladikca kaçan Atesböceyimisin?


Top verhaal, devam devam...
hahah evet,ben olmak var bir GACAGGGGG...buyuk GACAGGGG :P

mensen ga zo verder!

knuf Atesbocegi

22-04-2003, 13:08
" Maar sel..je moet het doen..al durf je het niet,doe het dan voor jullie kind..alsjeblieft..."
OP een gegeven moment hoor ik de vader van Haluk zegen dat ze mij als hun schoondochter willen.Net op dat moment gaat de telefoon.....

Mijn vader neemt op.Na een ' intro' gesprek hoor ik hem zeggen :" maar mijn zoon...het gaat niet.Ze wilt je niet..Trouwens waarschijnlijk gaat ze zich heel binnekort verloven." Dan een korte stilte." tjah..als ik je zeg met wie,ken je hem toch niet.Ik wete wel dat het de broertje van haar oude klasgenoot is." Ondertussen kijkt iedereen richting mijn vader.Papa gaat verder.:" maar Emre,kind...ze wilt jou niet.Ze hefet eimand anders egvonden.Stoor ons niet meer!" OP het moment dat mijn vader Emre zei schrok HArun en ik. Ne ehe..niet weer...wat wilt die gast van mij? Ik ehb hem mij antwoordt al gegeven.Selma werd bijne bleek.Wat die jongen ons aan doet,hefet mijn vijand mij nog nooit gedaan.Mijn vadre is langzamerhand ok helemaal woest! Hij is knalrood geworden.De ouders van Harun kijken bezirgd,zij weten van niets af.Ik kan dit niet meer zo aanzien.Ga richting de telkefoon en grijp de telefoon van mijn vader' s hand.
" Emre,ben je een mens?"
" heyyyy...mijn schatje hoessie?"
" EMRE BEN JE ENE MENS?"
" oke..oke..rustig..Tuurlijk ben ik een mens.anders zou ik toch niet van je houden?"
" Dus je ebnt ene mens....maar dat geloof ik niet,en weet je waarom?"
" vertel het maar CAnim..."
" Je bent dommer dan de achterste van een ezel! Hoe vaak heb ik je gezegd dat ik jou niet wil! dat ik niet wil dat je mij nocg mijn familie moet storen! Begrijp je me niet! " Aan de andere kant van de lijn heerts een doodsstilte.Ook iedereen in de woonkamer is muisstil. Selma kijkt me dankbaar aan.Had ik hem maar nooit leren kennen.Hij is niets anders dan problemen.Om de stilte te verbreken ga ik verder." Emre ik hoop voor je dat je mijn woordne heb begrepen.Ik wil voortana gene last meer van jou hebben.Anders zwaait er heel wat voor jou...je zult er spijt van krijgen dat je mij hebt leren kennen..."
" Al slaan ze me voor jou verrot,nog zal ik geen spijt hebben dat ik jou hbe leren kennen.En geloof me.....je was,je word,je bent van mij! " En hangt op.Ik schrok...stel dat ie de familie,of mij? of Harun wat zal gaan done?Nee..dit kna zo niet.Maar ik kan hem moelijk bij d epolitie gaan aangeven.Ik heb friss lucht nodig.Nadat ik de hoorn neer hbe gelegd,ga ik naar het terras van het huis. Tranen stromen als water uit mijn ogen.Waarom ik,waarom niet iemand anders? Ik weet adt w ehier zijn om op de proef gestelt te worden.Maar waarom wilt hij mij? Hij kent zoveel andere meisjes.Ik wil allene hArun..niemand anders...Bij de gedacchte van Harun realiseer ik me dat zij nog beneden zijn.Hoe moet ik hun nu onder ogen komen? OPeens hoor ik voetstappen,maar doe er de moeite niet voor om te kijken ie het is. Ik krijg langzamerhand het idee,dat ik Harun moet dumpen als ik geen gevara voor de familie moet zijn.Maar laat mijn hart dat toe? Ik voel 2 zeer vertrouwde handen om mijn midden:" stttt..liefje...ik beloof je dat het goed komt.Denk er niet zoveel over na." Ik begin wat luider te snikken.HArun veegt mijn tranen met zijn vingers...die vingers...waarschijnlijk kan ik ze nooit mee volen.Na vandaag zeker.Wat zullen zijn ouders wel neit van mij denkne? Een zeer groffe schoondochter? nee dank je..Of een lastpost in de famille...nee hoor geen behoefte.
" HArun....wat moeten we doen..Dit gaat zo niet. Stel dat hij wat gaat doen. BIj onze familie,bij vrienden of eregr nog bij jou. Wat moet ik dan doen?"
" Irem...ophouden met zulke gedachten! Hij is ook maar een mens! Hij kan niets meer of minder dan ons. En geloof me hij kan niemand iets doen.Vertrouw daar op.,En laat me die gedachte niet meer horen."
" maar...je wee..." hij legt zijn vinger op mijn mond.
" Irem..wat zei ik..geen gemaar..Lata alles z'n gangetjes gaan.Hij kan neimand iets doen. JE knet het nummer 112 toch dondersgoed?"
" pfoeff ja....Stel we hebben dat probleem al gehad...en dan nu nog jou ouders.Wat zullen zij wel niet denken. Een onebschofte meid,nee hoeft niet...een laspost..ook niet..."
HArun begint te lachen.Ik kijk hem verward aan.:" Ehm...schat...heb ik iets grappigs gezegd?"
" hahah nee hoor lief...sorry dat ik het zeg,maar je begint nu wel heell onnozel te praten. Irem..lief mijn ouders zijn niet zulke mensen. Zij hebben vertrouwen in mensne.GEloof me ze zullen je zelf sterker dan ik mogen en zullen we om jou moeten vechten." iK begin te lachen,Harun weer...:" Irem...maak je daar mara geen zorgen over.Je bnt in princiepe al hun schoondochter,zij hebben niets te willen.Zolang jij ja zegt." Ik tover een glimlachje op mijn gezicht. Harun's gezicht komt dichterbij en geeft ene zoentje. NEt op dat moment horen we iemand.." Ehum ehum....julie izjn hier niet de enige..." HEt zijn HAluk en Selma.
Selma komt nara me toe:" en...gaat het nu wat beter? IK zal me altijd moeten verontschuldigen voor mijn neef's gedrag. Irem,schat...het spijt me ontzettend. Ik wete niet wat hem bezielt."
" St...Selma..ophouden,als hij geen manieren hefet of als hij eeuwig kinderachtig wilt blijven moet je niet steeds voor hem gaan verontschuldigen.Jij bent hem niet,hij is jou zeker niet.Dus dat wil ik niet maar horen." Haluk gaat weer verder.
" EHm..Irem ik wil niet opdringerig klinken of onbeschoft..maar lijkty het je neit beter als jij naar ebnden gaat en jij HArun trouwens ook.Want iedeereen dnekt dat je in de pot bent gevallen. " Na dat ik Harun ene knipoogje heb gegeven ga ik naar beneden. Ik verontschuldig me dat ik plotseling weg ben gegaan. Iedereen was were opgelucht....behalve ik...

22-04-2003, 13:10

Citaat:
Origineel gepost door Selmaatje
heyyyyyyy kizzzzzz heb je eindelijk geschreven..leuk joh...maar wie belt nou.....??? schrijf snel.!!

KoeSHJieS
Ik zou zeggen lee smaar het vervolg

Trouwens..jij moet ook wel verder gaan met je verhaal! hIj is zooooo spannend!

knuf Atesbocegi

22-04-2003, 13:20
Hey peepzzzzz dar ben ik dna wer! Ik ga verder met mijn zang carriere voordat ik concurrentie krijg :P

bir gun donup bakinca dusler
icmis olursa yudum yudum yudum yillarini
agla, agla firuze agla
anlat bir zaman ne dayanilmaz guzellikte oldugunu

kiskanir rengini baharda yesiller
sevda buyusu gibisin sen firuze
sen nazli bir cicek, bir orman kuytusu
uzum bugusu gibisin sen firuze

kiskanir rengini baharda yesiller
sevda buyusu gibisin sen firuze
sen nazli bir cicek, bir orman kuytusu
uzum bugusu gibisin sen firuze

duru bir su gibi, bazen volkan gibi
bazen bir deli ruzgar gibi
gozlerinde telas, yillar sence yavas
acelen ne bekle firuze

bir gun donup bakinca dusler
icmis olursa yudum yudum yudum yillarini
agla, agla firuze agla
anlat bir zaman ne dayanilmaz guzellikte oldugunu

acili bir bakis yerlesirse eger
kirpiginin ucundan gozbebegine
herseyin bedeli var, guzelliginin de
bir gun gelir odenir, ode firuze

acili bir bakis yerlesirse eger
kirpiginin ucundan gozbebegine
herseyin bedeli var, guzelliginin de
bir gun gelir odenir, ode firuze

duru bir su gibi, bazen volkan gibi
bazen bir deli ruzgar gibi
gozlerinde telas, yillar sence yavas
acelen ne bekle firuze

Niran Unsal-Firuze

22-04-2003, 13:24
buna can denir a canim
yaraliyim dokunma
belki de halimi bir goren vardir

bana ask denir a canim
kaderime dokunma
kim bilir bir yerde bekleyen vardir

sadece sen misin benim ilacim
sen misin sadece hayalim tanrim

aramadin ah aylardir
goremedim her gun yandim
yuregime bin bir sanci
neredesin hasret kaldim


Eda & Metin Ozulku-Aramadin Aylardir

22-04-2003, 13:27
uykusuz gecenin ortasinda
dusuncelerim sana tutsak
her seyi kabullenmek cok zor
gunes ayrilikla dogacak

devlerin aski buyuk olur
ya daglar yerle bir olacak
ya kiyametler kopacak
yada dunya batacak
senden oyle ayrilacagim

simdi cok iyi anliyorum
nefes almak degil yasamak
ateslerde kalmak gibi bir sey
boyle sevip ayrilmak

Metin Senturk-Devlerin aski buyuk olur

22-04-2003, 13:28
OKe..dnek wel dat dit geneog is geweest voor vandaag...De rest is voor de komende vervolgjes :P

Dus Ates..typen meid!

23-04-2003, 13:23


Zooooo jij bent lekker ebzig geweest

Wel leuk hoor..zo'n tussendoortje


Peeps..ik ga zo verder

Knuf Atesbocegi

23-04-2003, 13:34
Na dat ik Harun ene knipoogje heb gegeven ga ik naar beneden. Ik verontschuldig me dat ik plotseling weg ben gegaan. Iedereen was were opgelucht....behalve ik...


HALUK
WAT! Waarom belt hij ? Wat moet hij van hun? Ik wist wel adt hij dolgraag met Irem wilde trouwen mij zij hefet haar antwoordt toch duidelijk gemaakt?Pfoefffffff ik zie de schrik in de ogen van HArun..arme kind...NA de heel discussie met Emre gaat Irem naar boven,ik hoor HArun zeggend at hij de weg naar de wc vraagt,ik wete eht wel beter,hij wilt gewoon naar Irem toe. Selma heeft inmiddels ene kleurtje gekregen.Arme schat..zij heeft zich oko dood geschrokken.Net nu ik aan Selma denk schiet er me iets te binnen.Selma wilde ergens over met mij praten,mara we stelden het steeds uit.Ik heb besloten om het vandaag te doen. Ik merk dat Selma de hele tijd voor zich uit staart. Ik moet hara spreken.OP een gegeven moment merkt ze op dat ik ergens mee zit. Ze wenkt me toe en gaat de hal in. Ik achter haar aan. Ze vraagt :" HAluk gaat het?"
" HEt gaat perfect hoor,met jou?"Ik zie dat ze een beetje schrikt.Maar gaat evdrer met praten.
" owh..ik dachte dat je me iets wilde vertellen.,....."
" Ehm....dat klopt..maar kan het niet een ander keer."
" NEE Selma..je vertelt het nu. Want ik weet niet of je het hebt opgemerkt,maar we stellen het te vaak uit.Stel adt het iets ergs is?We hebben besloten om uit eindleijk naar het terras te gaan.

23-04-2003, 15:14
Ga snel verder kiz!!! Wil je de volgende keer AUB een lange vervolg typpen? Want het is zonde van die korte vervolgjes.

Kusjes Des

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23