Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bestaan Er Wel Eerlijke En Lieve Meisjes?

_MaJesTeiT_
14-10-2004, 14:49

Salaam Alleikoum, Wanneer is iemand een goede vriendin voor jou eerlijk en lief? Wanneer ze aardig is of wanneer ze doet ALSOF ze lief is en eerlijk en achter je rug je toch niet op een eerlijke manier behandeld? Wat is voor jou beste medemens, een eigenschap om vriendschappen aan te gaan in het leven? Wanneer zie je, dat iemand eerlijk tegenover jou is? Of zie je dat niet, maar herken je dat pas later, als er iets tussen twee mensen gebeurt? Wie kan je vertrouwen? Wat betekent vertrouwen voor jou? Wanneer je een geheim verklapt en de ander het doorvertelt. Wie kent jou het beste? En wie zijn jou beste vriendinnen? Een persoon, die alsof doet of iemand, die aan je denkt in moeilijke en goede tijden? Geloof jij, dat er eerlijke en lieve meisjes bestaan op aarde met goede bedoelingen? Of heeft iemand van jullie nare ervaringen meegemaakt met vriendschap? Deel het hierbij dan met ons mee, want we leren van elkaar...! Wa Alleikoum Salaam...

1807butterfly
14-10-2004, 15:48
selaam aleykoem, Ik heb vriendinnen gehad, een soort groepje zeg maar, we waren altijd samen en we hadden een leuke tijd gehad samen. We hebben samen gelachen en samen gehuild, we kende elkaars geheimen en vertelde elkaar alles. We hadden vertrouwen in elkaar en we stonden voor ielkaar klaar. Maar nu helaas, we kennen elkaar niet meer, het lijkt net of we nu vreemden voor elkaar zijn, alles is nu weg. Het is allemaal heel langzaam gegaan. Ik geloof wel dat er lieve meiden zijn met wie je alles kunt delen alleen de vraag is nu of ze ook voor eeuwig bestaan tot je dood?

Mysticalia
14-10-2004, 15:59
Ik heb verschillende vriendinnen waarop ik kan vertrouwen. Maar ik heb slechts eentje die erboven uitsteekt. Ze is een schatje, mn hartje, mijn ziel, mijn vriendin, mijn zus..kortom she means the world to me :Iluvu: :Iluvu: Ze is er altijd voor me wanneer ik in een dipje zit, Ze is er altijd voor me als ik mn geluk met iemand wil delen, Ze is er altijd voor me als ik weer eens wil zeuren :o Ze is er altijd als ik haar nodig heb mashAllah!! Moge Allah swt haar voor altijd in mijn leventje houden en haar en haar mashallah gezinnetje beschermen, want echt, ze is één uit de duizend en :huil: zonder haar zou ik veel zaken niet hebben aangekund. Ze heeft me nog nooit teleurgesteld of mn vertrouwen beschaamd.Ik ken haar ondertussen 10j :Iluvu: ik was erbij op haar huwelijksdag, haar zoontje en dochtertje heb ik in mijn armen en mijn hartje gesloten. Goede meisjes bestaan wel. :)

Doenia_Doenia
14-10-2004, 19:55
Ik heb verschillende vriendinnen waarop ik kan vertrouwen. Maar ik heb slechts eentje die erboven uitsteekt. Ze is een schatje, mn hartje, mijn ziel, mijn vriendin, mijn zus..kortom she means the world to me :Iluvu: :Iluvu: Ze is er altijd voor me wanneer ik in een dipje zit, Ze is er altijd voor me als ik mn geluk met iemand wil delen, Ze is er altijd voor me als ik weer eens wil zeuren :o Ze is er altijd als ik haar nodig heb mashAllah!! Moge Allah swt haar voor altijd in mijn leventje houden en haar en haar mashallah gezinnetje beschermen, want echt, ze is één uit de duizend en :huil: zonder haar zou ik veel zaken niet hebben aangekund. Ze heeft me nog nooit teleurgesteld of mn vertrouwen beschaamd.Ik ken haar ondertussen 10j :Iluvu: ik was erbij op haar huwelijksdag, haar zoontje en dochtertje heb ik in mijn armen en mijn hartje gesloten. Goede meisjes bestaan wel. :) Lieve, lieve, ... Mysticalia, Jij hebt een plaatsje in mijn hart, dat eeuwig van jou zal blijven. Ergens, eender waar, sta jij weer voor me klaar, maakt niet uit welk tijdstip van de dag, overdag of 's nachts. We begrijpen mekaar zonder woorden, een blik volstaat ;) we voelen mekaar heel goed aan. Jou als vriendin/zus hebben voelt gewoon fantastisch!!! Iemand die samen met me lacht, ook al is de grap nog zo klein, bij zo iemand waar je helemaal jezelf kunt zijn, dan denk ik weleens waaraan heb ik het verdiend, deze echte kanjer van een lieve vriendin. Kortom, je bent mijn Soulmate, klinkt cliché, maar is toch echt zo liefeke inoeee.... Doenia_Doenia -xXxXxXxXxXx-

Mievrouw
14-10-2004, 20:23

Echte vrienden bestaan niet.. Heb er ervaring mee.

Poesycat
14-10-2004, 20:35
Salaam Alleikoum, Wanneer is iemand een goede vriendin voor jou eerlijk en lief? Wanneer ze aardig is of wanneer ze doet ALSOF ze lief is en eerlijk en achter je rug je toch niet op een eerlijke manier behandeld? Wat is voor jou beste medemens, een eigenschap om vriendschappen aan te gaan in het leven? Wanneer zie je, dat iemand eerlijk tegenover jou is? Of zie je dat niet, maar herken je dat pas later, als er iets tussen twee mensen gebeurt? Wie kan je vertrouwen? Wat betekent vertrouwen voor jou? Wanneer je een geheim verklapt en de ander het doorvertelt. Wie kent jou het beste? En wie zijn jou beste vriendinnen? Een persoon, die alsof doet of iemand, die aan je denkt in moeilijke en goede tijden? Geloof jij, dat er eerlijke en lieve meisjes bestaan op aarde met goede bedoelingen? Of heeft iemand van jullie nare ervaringen meegemaakt met vriendschap? Deel het hierbij dan met ons mee, want we leren van elkaar...! Wa Alleikoum Salaam... Nice Topic ;)

_MaJesTeiT_
14-10-2004, 21:50
Nice Topic ;) Dankje meid... ;)

Mysticalia
15-10-2004, 08:07
Lieve, lieve, ... Mysticalia, Jij hebt een plaatsje in mijn hart, dat eeuwig van jou zal blijven. Ergens, eender waar, sta jij weer voor me klaar, maakt niet uit welk tijdstip van de dag, overdag of 's nachts. We begrijpen mekaar zonder woorden, een blik volstaat ;) we voelen mekaar heel goed aan. Jou als vriendin/zus hebben voelt gewoon fantastisch!!! Iemand die samen met me lacht, ook al is de grap nog zo klein, bij zo iemand waar je helemaal jezelf kunt zijn, dan denk ik weleens waaraan heb ik het verdiend, deze echte kanjer van een lieve vriendin. Kortom, je bent mijn Soulmate, klinkt cliché, maar is toch echt zo liefeke inoeee.... Doenia_Doenia -xXxXxXxXxXx- :huil: mashAllah! :Iluvu: :Iluvu: :verliefd: Right back at cha :verliefd:

Doenia_Doenia
10-12-2004, 21:54
:Iluvu: met heel mijn hart!! En Allah is getuige.

Nahimaaaatje
10-12-2004, 21:58
Amai meisjes die eerlijk en lief zijn. Die zijn er nog hoor Neem mij als voorbeeld :D :D :D

BintElmagreb
11-12-2004, 00:47
Die zijn er wel hoor! Je moet ze alleen tegenkomen :)