Bekijk originele versie : Bewijs dat Hirsi Ali niet voor de moslimvrouwen opkomt
AboeAbdullah
14-10-2004, 12:05
Gisteren NOVA gezien?
Hirsi Ali is discussie met moslimah in een blijf van mijn lijf huis over haar filmpje. Ze werd langs alle kanten aangevallen doro die meiden omdat ze tegen het filmpje waren. Toen zei een tegen Hirsi Ali waarom doe je dit waarom doe je ons zoveel pijn. Wat zegt die duivelin "de groeten" en ze zwaait met haar hand.
Bah wat een smerig wijf.
Het filmpje kun je hier terug vinden:
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=jajdHsHEbGcZtHfQqI
amoslimanour
14-10-2004, 12:45
salamoe alaikom
waarom zegt die moslimah dat ze ons pijn doet???? mij doet ze echt geen pijn, omdat ze geen moslima is :)
ze hoort niet eens bij ons, ze moeten haar gewoon goed aanpakken via de islamitische weg, niet aanvallen ofzo, maar op een rustige manier. wat ze allemaal over de islam zegt is haar probleem, en haar verantwoordelijk als ze tegenover Allah swt staat. en iedereen krijgt zijn beloning. en zijn straf..
salaamoe alaikoem
wat een snol toch die ali . grafhoer om met die filmpjes te kijken net of dat echt is gebeurd bij die vrouwen en dat op de islam geschoven kan worden.
redouan19
14-10-2004, 13:36
Ik kan hem niet zien, alleen horen.
siham_moslima
14-10-2004, 13:39
zij wil aandacht krijgen, dat doet ze door de Islam zwart te maken.
zo zie maar weer hoe hopeloos ze is
siham
anouarrrrrrrr
14-10-2004, 14:05
Ze probeert de moslims te provoceren en zo te zien lukt haar dat aardig en die meisjes man ze konden niet eens praten vooral zo'n lompe meisje die zei van ja dat gedeelte kunnen ze van mij part uit de koran halen gadverdamme wat een bitch
Wat ik echt bullshit in die film vind, is dat die ene Hakim haar gaat verkrachten, omdat ze alleen thuis is. Nou ik zou nooit mijn dochter alleen laten bij iemand. Dat doet niemand die ik ken.
Misschien komt dat eerder uit de Nederlandse Cultuur, dan uit de Islamitische hoek.
RitaMaria
14-10-2004, 14:29
Ik heb het gezien...met korte fragmenten uit 'Submission'..
Is jullie trouwens ook iets opgevallen in dat filmpje van AHA..?
Aselhiej
14-10-2004, 14:29
Ja, kritische vregen komen bij sommige lezers hier altijd aan als aanvallen. Daar amoeten moslims echt van af wil er over nieuwe islam gepraat worden.
Jullie domme deelnemershaat is omgekeerd evenredig aan Hirshi Ali's inzet voor een normale uitleg van islam.
Vele moslim getuigen de hele dag dat islam in je bloed zit, als dat zo is, wat onzin is, zit islam ook in Hirshi's bloed.
Hirshi: Grootste Nederlander na Anne Frank.
Homerus.
Islam zit in mijn hart. Het zal je dus nooit lukken, hoe ''kritisch'' je vragen ook zijn, om mij een ''andere'' islam aan te praten. Je zult gewoon moeten accepteren dat de Islam een onderdeel van onze samenleving hier in Nederland is. Misschien heel erg moeilijk voor jou, ik wens je daarom ook heel veel sterkte.
Aselhiej
Aselhiej
14-10-2004, 14:30
Ik heb het gezien...met korte fragmenten uit 'Submission'..
Is jullie trouwens ook iets opgevallen in dat filmpje van AHA..?
De voertaal is engels. Kennelijk wil ze haar filmpje exporteren.
RitaMaria
14-10-2004, 14:33
De voertaal is engels. Kennelijk wil ze haar filmpje exporteren.
Nope ///guess again..dan heb ik het meer over de hoofdrol speelster..
Aselhiej
14-10-2004, 14:34
Nope ///guess again..dan heb ik het meer over de hoofdrol speelster..
nou vertel...?
RitaMaria
14-10-2004, 14:35
nou vertel...?
heb je het nou wel of niet gezien..? (kleding..)
Ja nu ben ik ook nieuwsgierig geworden..
Ja, kritische vregen komen bij sommige lezers hier altijd aan als aanvallen. Daar amoeten moslims echt van af wil er over nieuwe islam gepraat worden.
Jullie domme deelnemershaat is omgekeerd evenredig aan Hirshi Ali's inzet voor een normale uitleg van islam.
Vele moslim getuigen de hele dag dat islam in je bloed zit, als dat zo is, wat onzin is, zit islam ook in Hirshi's bloed.
Hirshi: Grootste Nederlander na Anne Frank.
Homerus.
Zelfs Snottie zou zijn tekst eerst editen... :jammer:
Dietschers hanteren maar vreemde criteria; iemand is een grootse Nederlander omdat ze (o.a.) clitloos is. :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.