Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : AfsTuDeReN........................................ ...................

Pagina's : [1] 2

_MaJesTeiT_
02-01-2003, 14:13

Salamoe aleykoem, Alles goed daar aan de andere kant? Wie gaat er allemaal ook dit jaar afstuderen of ben ik de enige?? Hoe voelt het om afgestudeert hebben, wil je nog op school blijven of heb je het wel gehad met de schoolbanken.......... Ik hoor nog van jullie.... Liefs van mij ;)

just_najat
02-01-2003, 14:19
Origineel gepost door Saida Salamoe aleykoem, Alles goed daar aan de andere kant? Wie gaat er allemaal ook dit jaar afstuderen of ben ik de enige?? Hoe voelt het om afgestudeert hebben, wil je nog op school blijven of heb je het wel gehad met de schoolbanken.......... Ik hoor nog van jullie.... Liefs van mij ;) ik ga dit jaar incha´allah ook afstuderen. ik ben nu bezig met mijn afstudeerstage en hoop eind mei helemaal klaar te zijn. ennuuhh.....ik ben school nu echt wel zat. ik hoef echt niet meer terug de schoolbanken in.... jij in ieder geval veel succes!!!! :zwaai:

_MaJesTeiT_
02-01-2003, 14:21
Origineel gepost door just_najat ik ga dit jaar incha´allah ook afstuderen. ik ben nu bezig met mijn afstudeerstage en hoop eind mei helemaal klaar te zijn. ennuuhh.....ik ben school nu echt wel zat. ik hoef echt niet meer terug de schoolbanken in.... jij in ieder geval veel succes!!!! :zwaai: Thanxx meid......ben ook bezig met stage en moet ook afstudeerscriptie schrijven waar ik helemaal nog geen zin heb..... ;) Je hebt geluk dat je al bijna klaar bent en we gaan er tegenaan he..... Laat ze maar zien, wat we kunnen..... Ik hoop dat je slaagt Inschagelah.... Liefs van mij ;)

Lady_moi
02-01-2003, 14:25
ik heb nog 3 jaarkes te gaan :huil:

_MaJesTeiT_
02-01-2003, 14:27

Origineel gepost door lady_moi ik heb nog 3 jaarkes te gaan :huil: ach meiske.......:hihi: Effe volhouden he, voor je het weet ben je al klaar...... ;)

APOLLO
02-01-2003, 14:36
RADELOOS....KIES DAN MAAR VOOR RECHTEN....KIEST IEDEREEN DIE RADELOOS IS OF PRETPAKKET HEEFT......OEIOEI NU KRIJG IK REACTIES VAN RECHTENSTUDENTEN :zwaai:

mimi3000
02-01-2003, 14:36
wajoooooo ik heb ook nog 3 jaar te gaan....en dan wil ik nog verder studeren....ja ja we zien wel waar ik beland....ik heb een grote mond maar ik haat school echttttttttt

Tnawie
02-01-2003, 15:22
Origineel gepost door Saida Salamoe aleykoem, Alles goed daar aan de andere kant? Wie gaat er allemaal ook dit jaar afstuderen of ben ik de enige?? Hoe voelt het om afgestudeert hebben, wil je nog op school blijven of heb je het wel gehad met de schoolbanken.......... Ik hoor nog van jullie.... Liefs van mij ;) ik ben de eeuwige student, zodra ik klaar ben met mn studie begin ik een ander :nerd:

Liloesh
02-01-2003, 15:25
Origineel gepost door Tnawie ik ben de eeuwige student, zodra ik klaar ben met mn studie begin ik een ander :nerd: hahaha kan ik ook van me zegge..ik moet nog 2jaar doen en daarna dan nog 3jaar..dus het eindigt nooit

Chaimaa
02-01-2003, 15:44
Origineel gepost door Tnawie ik ben de eeuwige student, zodra ik klaar ben met mn studie begin ik een ander :nerd: hahaha je moet ook niet eeuwig blijven studeren...denk aan mij :Iluvu:

just_najat
02-01-2003, 15:52
Origineel gepost door Saida Thanxx meid......ben ook bezig met stage en moet ook afstudeerscriptie schrijven waar ik helemaal nog geen zin heb..... ;) Je hebt geluk dat je al bijna klaar bent en we gaan er tegenaan he..... Laat ze maar zien, wat we kunnen..... Ik hoop dat je slaagt Inschagelah.... Liefs van mij ;) we gaan er zéker tegenaan...we gaan dat diploma gewoon halen!!!! ik hoef trouwens na mijn afstudeerstage geen scriptie te schrijven. ik hoef alleen een paper te schrijven van 6 pagina´s en daar heb ik mijn eindgesprek dan over....ik moet nog wel een onderwerp bedenken, maar dat gaat vast wel goed komen... xxx

MevrNasiha
02-01-2003, 17:44
Ik gaa insjallah dit jaar ook afstuderen, maar moet alleen nog een stageplaats vinden om mijn stageopdracht tot een goed eind te brengen! Daarna, insjallah wil ik een universitaire studie gaan doen, misschien fiscaal recht ofzo. By the way, wie weet nog een stageplaats voor me, ik ben vierdejaars student bedrijfseconomie (Heao). Alvast bedankt................ :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Laylainthahouse
02-01-2003, 17:59
Nou, ik ben gelukkig afgelopen schooljaar hbo afgestudeerd, pfoeee, je vroeg hoe het was, nou aan de ene kant is het geld wat je dan verdient met je werk wel heeeel erg lekker, maar aan de andere kant mis ik de relaxte schooltijd die ik had met mijn vriendinnen, niks moest alles kon, geen zin in de les, dan ging je gewoon niet, tijdens tussenuur lekker uiteten enz., die vrije tijd mis ik wel heel erg, dat is mijn ervaring

BENTGHATAR
02-01-2003, 18:07
Alle mensen heel veel succes, Inshallah zullen jullie het allemaal halen En Ik....................... Nou jah Ik begin er maar niet over.......:huil:, Kmoet nog beginnen

Pagina's : [1] 2