Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : UITGAAN? :confused:

Deniz
02-01-2003, 13:57

kijk ik heb echt nixz tegen degene die deze topic heeft geopend ze ziet dr zelfs leuk uit eerlijk is eerlijk en wat ze in dr vrijetijd doet dr niet toe (vraag me wel af waarom zoveel mocro's bijna op alle topics wat tegen negers hebbben?)enige wat ik me afvraag is hoe komt ze bij drinken, roken en echt dit is mn vraag HOE KOM JE DR BIJ DAT ALS MENSEN UITGAAN HOEREN ZIJN? uitgaan.....? :confused:

Tony_Wontana
02-01-2003, 14:02
Gaat dit over mij, ik was totaal niet serieus hoor, en dat kon ook iedereen wel zien die een beetje intellectueel is. Ik doelde gewoon op het feit, dat zo ons altijd zo noemen. En wou gewoon ff de vinger naar hun een keertje wijzen;)

nuzhha
02-01-2003, 14:03
ik denk dat dat over negers is omdat het niet hoort dat een marokkaanse met een niet marokkaanse gaat. Ik denk dat dat de rede is dat er zoveel mensen zijn die zo reageren over negers

Lady_moi
02-01-2003, 14:24
Origineel gepost door Tony_Wontana Gaat dit over mij, ik was totaal niet serieus hoor, en dat kon ook iedereen wel zien die een beetje intellectueel is. Ik doelde gewoon op het feit, dat zo ons altijd zo noemen. En wou gewoon ff de vinger naar hun een keertje wijzen;) Wa verkeerde gij met een antiliaan?Zehma alsof je ermee ging trouwen ofzo?Dat geloof je toch zelf nie??????????

Deniz
02-01-2003, 14:53

Origineel gepost door Deniz kijk ik heb echt nixz tegen degene die deze topic heeft geopend ze ziet dr zelfs leuk uit eerlijk is eerlijk en wat ze in dr vrijetijd doet dr niet toe (vraag me wel af waarom zoveel mocro's bijna op alle topics wat tegen negers hebbben?)enige wat ik me afvraag is hoe komt ze bij drinken, roken en echt dit is mn vraag HOE KOM JE DR BIJ DAT ALS MENSEN UITGAAN HOEREN ZIJN? uitgaan.....? :confused: MENSEN MENSEN DIT IS GEEN NIEUWE TOPIC!!! dit was alleen een vraag 4 een topic die al geopend was! Ben hier nog niet zo lang dus weet ook niet zo goed wat reageren precies was en wat precies die andere toetsen doen nognaals GEEN TOPIC GA WEG GO AWAY R*T OP!!!!!!! (ps iemand die me kort kan uitleggen wat alles is)

RaZer
02-01-2003, 15:00
Origineel gepost door Deniz kijk ik heb echt nixz tegen degene die deze topic heeft geopend ze ziet dr zelfs leuk uit eerlijk is eerlijk en wat ze in dr vrijetijd doet dr niet toe (vraag me wel af waarom zoveel mocro's bijna op alle topics wat tegen negers hebbben?)enige wat ik me afvraag is hoe komt ze bij drinken, roken en echt dit is mn vraag HOE KOM JE DR BIJ DAT ALS MENSEN UITGAAN HOEREN ZIJN? uitgaan.....? :confused: Uitgaan is voor PROSTITUEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (wel een klote woord zeg :rolleyes: )

Lady_Cazawia
02-01-2003, 15:34
Origineel gepost door Tony_Wontana Gaat dit over mij, ik was totaal niet serieus hoor, en dat kon ook iedereen wel zien die een beetje intellectueel is. Ik doelde gewoon op het feit, dat zo ons altijd zo noemen. En wou gewoon ff de vinger naar hun een keertje wijzen;) uuuuh meissie voordat je je vinger naar iemand wil wijzen wijs hem eerst naar jezelf okee!!!!!! :zwaai:

Liloesh
02-01-2003, 15:37
Origineel gepost door RaZer Uitgaan is voor PROSTITUEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (wel een klote woord zeg :rolleyes: ) en waarom dan wel?

RaZer
02-01-2003, 15:41
Origineel gepost door suggerbabe en waarom dan wel? ik weet niet wou gewoon even tof doen :bril: Ze nemen hier ook alles te serieus op.. vandaar.

milo
02-01-2003, 16:43
hey meid, weet je wat je met die vinger mag doen........precies stop hem maar in je p.oepert. Meid kent me niet dus oordeel niet over mij. Van mij apart n.euk je paramaribo plat! :auw:

Ali_Z
02-01-2003, 17:29
Origineel gepost door milo hey meid, weet je wat je met die vinger mag doen........precies stop hem maar in je p.oepert. Meid kent me niet dus oordeel niet over mij. Van mij apart n.euk je paramaribo plat! :auw: Haha walahila Milo Ali Z