Bekijk originele versie : Home...
lynamina
02-01-2003, 13:28
Dit berichtje is voor iedereen die iets te vertellen heeft over zijn home situation...
Ps ni per se slechte situaties maar ook leuke hé...
ik woon alleen tussen miljoenen kakkerlakken..en ze willen mij t huis uizetten :( ...omdat ik dag en nacht online ben..
ze kunnen nie tegen het licht van de pc.
ik ben dol op mama.... i love her to death... :Iluvu: ik wi lmet haar trouwen :D
soumaya1
02-01-2003, 13:46
Origineel gepost door lynamina
Dit berichtje is voor iedereen die iets te vertellen heeft over zijn home situation...
Ps ni per se slechte situaties maar ook leuke hé...
ik woon lekker in een rustige buurt...boerengat.. en heb het verder lekker naar mn zin...niks te klagen! :rolleyes:
_MaJesTeiT_
02-01-2003, 14:07
Ik mis mijn vader zo veel, omdat ik hem al 2 maanden
niet heb gezien....... :( :(
Ik verheug me op zijn thuiskomst.........
Ik woon gezellig met mijn ouders, alleen heb nog
een broertje in de aanbieding.......... :D
Iemand die hem wil kopen, je bent van harte welkom..... ;)
Liefs van mij
DePaRaBier
02-01-2003, 14:08
Mijne juz left building 4 a Month...p[eace and Quiet...:)
lynamina
02-01-2003, 17:37
Origineel gepost door Saida
Ik mis mijn vader zo veel, omdat ik hem al 2 maanden
niet heb gezien....... :( :(
Ik verheug me op zijn thuiskomst.........
Ik woon gezellig met mijn ouders, alleen heb nog
een broertje in de aanbieding.......... :D
Iemand die hem wil kopen, je bent van harte welkom..... ;)
Liefs van mij
Ha ha da was een leuke saida! diegenen die geintresseerd zijn twee voor de prijs van 1!!!
nee toch zou ik mijn broertje voor geen goud in de wereld willen missen IK HOUD VAN HEM de lastpost! de klikspaan! de ruziezoeker... ;)
lynamina
02-01-2003, 17:38
NU OOK OVER NAAR DE IETS TRIESTIGERE VERSIE.... WIE VIND DAT ER THUIS HET EEN EN T ANDER VERANDEREN MAG...
Zoals de reacties van je ouders soms... de ruzies?... de slechte dingens... NIEMAND DIE DIT MEEMAAKT,
PerfectTangawia
02-01-2003, 17:50
Origineel gepost door soumaya1
ik woon lekker in een rustige buurt...boerengat.. en heb het verder lekker naar mn zin...niks te klagen! :rolleyes:
IKKE LEKKER OOK....!!!!..
TANGAWIA
PerfectTangawia
02-01-2003, 17:51
Origineel gepost door lynamina
Ha ha da was een leuke saida! diegenen die geintresseerd zijn twee voor de prijs van 1!!!
nee toch zou ik mijn broertje voor geen goud in de wereld willen missen IK HOUD VAN HEM de lastpost! de klikspaan! de ruziezoeker... ;)
HEB JE ER OOK ZO EEN.. IK DACHT ALLEEN MAAR IK.. HAHAHAHA :giechel:
TANGAWIA
lynamina
03-01-2003, 09:17
Origineel gepost door miss_maroc1
Ik heb het echt k*t thuis, als ik alles hier ga uitleggen dan ben ik morgen nog niet klaar, maar het heeft heel veel te maken met voorgetrokken worden enz. En als ik iets zeg heb ik meteen een grote mond en ben ik brutaal wollah echt trieste situatie thuis bij ons...
Maar goed... soms ook wel weer gezelliiiiiiiggg HEEL SOMS!
MEID IK BEGRIJP JE VOLKOMEN... Misschien is onze situatie toch iets wat verschillend maar ik ken het gevoel om gediscrimineerd te worden door mijn BM (= BIG MOUTH!)... en zeker als ik weet da ik het aan t rechte eind heb SOMS is het ondraagelijk! :(
lynamina
03-01-2003, 09:18
Origineel gepost door PerfectTangawia
HEB JE ER OOK ZO EEN.. IK DACHT ALLEEN MAAR IK.. HAHAHAHA :giechel:
TANGAWIA
Ja ja tangawia ta ana! :zwaai:
Noerallain18
03-01-2003, 12:04
Bij ons thuis is het altijd FEEST......dus bij deze, iedereen is uitgenodigd!
lynamina
03-01-2003, 13:33
IK KOM LANGS NOERALLAIN18!!! waar is het te doen?...
mijn broer moet weg!!! hij heeft al een huisje alleen moet m nog inrichten...als hij weg is :hoera: meer internet uren :stout: (24 uur :D )als hij blijft betalen dan :schok:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.