Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Slaapproblemen...

Pagina's : [1] 2

LZN
13-10-2004, 22:45

Ik heb de laatste Tijd moeite om in Slaap te vallen... :( Is het pas 3:00 of 4:00 Slaap ik eindelijk...Iemand tips Misschien zodat ik Sneller in slaap Kan vallen...En geen slaappillen Aub!!! Alvast Bedankt... :).

madame_siham
13-10-2004, 23:19
hey hey... De 1e stap is om na te gaan wat de reden is...... slaapkleding (als je dat draagt) zit dat wel lekker? Lekker kussen? stress? een hete douche nemen van te voren, kan wonderen doen de warme melk tip van Chebba Hakima, kan ook wonderen doen voordat je in bed gaat liggen niet te druk bezig zijn met huiswerk of iets dergelijks voordat je je bed instapt moet je ontspannen zijn, stress zal je doen woelen ik heb zo nu en dan ook dat ik moeilijk in slaap val, dat komt bij mij voor als ik de volgende dag druk programma heb, dan ga ik in bed steeds dingen langs die ik moet doen.... wat bij mij dus goed helpt, is even de tijd nemen om ff alles op papier te zetten en dan is het gebeurd, dan hoef je er niet meer aan te denken. Hoop dat je er wat aan hebt, laat et ff weten als je weer lekker kan slapen :)

ffeiza
14-10-2004, 00:06
Je zit zeker aan alles en nog wat te denken.. als je gaat slapen! Niet doen! Ik heb problemen met het opstaan, maar dan echt problemen. Sta pas op als mn wekker een uur aan het overgaan is.. Dan pas hoor ik em:eek:

x_manar_x
14-10-2004, 11:25
heel vroeg opstaan en de heldag geen dutje doen en s avonds naar bed val je zo in slaap ik heb dat probleem aleen op zondag omdat ik laat ben opgestaan en geen slaap heb maar de andere dagen val ik als een roos in slaap terkte

Ayesh
14-10-2004, 13:20

Wat het probleem ook zijn is stress, onrust , als je drukke dagen hebt dan lig je daaraan te denken het klinkt misschien raar maar je kan er ook onbewust over zitten piekeren waardoor je niet in slaap valt. Wat helpt is iets tegen stress iets rustgevend, kalmerend. Je kan bij het kruidvat gaan kijken naar Nachtrust van Bional dat zijn tabletten die je een rustige nacht kunnen geven dus geen slaap pillen of van VSM een homeopatisch middel plantival of valeriaan druppels/pillen.

Missylaila
14-10-2004, 16:23
koraan oplezen voordat je gaat slapen

miss_chaimae
14-10-2004, 20:20
Ik heb ook een probleem: ''Wakker worden'' Pfff Ik kan het ECHT niet! Zet ik mn wekker om 7uur,ben ik 8 uur nog niet wakker.Terwijl mn school om kwart over 8 begint:( En dan ben ik weer te laat mag ik de volgende dag om 8uur melden:eek: It Sucks echt waar:verdriet: Chaimae..

gadoeda
14-10-2004, 21:40
He meid als je niet kan slapen dan moet je eerst al wodoe doen en dan als je in je bed ligt lees je een paar soerats en dan sahada zeggen en dan van je rustig in slaap zonder iets aan je hoofd... nee je moet geen slaappillen gebruiken is niet goedd oke groetjess kadija

miss_chaimae
15-10-2004, 21:16
Insha allah zal het je lukken, Nog mebrouk Ramadan:blauwkus:!! Chaimae..

n_moslima
16-10-2004, 20:20
warme melk met een theelepeltje honing, of warme chocolade melk, zeker geen koffie en of cola na 20 00 veel sucses je moet juist geen chocolademelk drinken want dan krijg je juist geen slaap!! neem eerst een heerlijke warme(hete) douche,probeer dan een boek te lezen(koran)en voor het slapen gaan koran reciteren en insha allah lekker slapen.probeer aan niks meer te denken dus niet van ojee morgen toets ik heb niet goed geleerd of ojee ik ben dat vergeten te doen,dus niet lopen te piekeren. als ook dat je niet lukt probeer dan niet op je bed te liggen en afw8ten tot je in slaap valt,maar probeer andere dingen te doen totdat je slaap krijgt zodat wanneer je op bed ligt sneller in slaap valt,insha allah.

miss_chaimae
17-10-2004, 12:19
Allah ie barrek Fiek Chaimae :) :blauwkus: Ps: Ik heb heerlijk Geslapen Vandaag ;) :goedzo: Niet te veel piekeren, Het zal je lukken!! Chaimae..

maalouma01
17-10-2004, 22:42
vroeg opstaan en een lavendel zakje onder je kussen leggen.avendel helpt echt tegen slapeloosheid

miss_chaimae
19-10-2004, 00:45
vroeg opstaan en een lavendel zakje onder je kussen leggen.avendel helpt echt tegen slapeloosheid Helpt vroeg opstaan :confused: Chaimae..

nadiak
19-10-2004, 15:17
Ik weet ja, maar Slaappillen dat wil ik Juist vermijden..Je kan er inderdaad verslaafd Aan raken maar wil Ook niet in slaap vallen Door 1 of een andere Pil. IK ben bang dat Ik dan zonder niet meer zou Kunnen slapen. Toch bedankt :) meid je moet het in de hand kunnen houden, als je dat niet kunt moet je er niet aan beginnen en jij kent jezelf het best(afgezien van Allah(sawt)). Ik had daar eerst ook echt lang last van, van de dokter krijg ik geen slaap pillen :( Ik kreeg ze illegaal van me nichtje :maf2: sssstt, maar ik had er maar een paar van gebruikt, je valt er wel van in slaap. Maar iedereen deed er zo negatief over. :o

Pagina's : [1] 2