Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moslimvrouwen massaal verkracht in Darfur

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Peej
13-10-2004, 21:50

Terwijl veel mensen hier zich ontzettend druk maken over de afschuwelijke burenruzie in Palestina speelt zich een paar duizend kilometer in Darfur een veel ernstiger drama af. Maar omdat de daders daar Arabisch/Islamitische Janjaweed zijn die gesteund worden door een moslimregering maakt men zich daar niet druk over. 2 vandaag zond vandaag een zelfgemaakte reportage uit die gemaakt is in een vluchtelingenkamp in Tsjaad. Daar zitten veel moslimvrouwen die nog geluk hebben gehad. Zij behoren namelijk niet tot de 50.000 mensen die de laatste maanden door de Janjaweed afgeslacht zijn. Deze moslimvrouwen zijn "alleen maar verkracht" en leven nog. Ik weet dat ik een beetje cynisch klink. Maar klik maar eens op de onderstaande link en kijk hoe de barbaren van de Janjaweed zich misdragen hebben. Vergeleken daarbij zijn de Israëlisch en de Amerikanen watjes. Documentaire 2 Vandaag (http://www.2vandaag.nl/call.php?module=PX_Video&func=view&vid=18422&vtype=wwb) Wie nu nog durft te zeggen dat (arabische) moslims altijd onderdrukt worden en nooit fout zitten moet toch wel hele grote oogkleppen ophebben.

AboeAbdullah
13-10-2004, 21:52
ga weg met je geblabla het is goed dat Bot in Soedan bot heeft gevangen.

Peej
13-10-2004, 21:57
ga weg met je geblabla het is goed dat Bot in Soedan bot heeft gevangen. Een erg inhoudelijke reactie. Ik verwacht en hoop dat ik dat niet hoef te beschouwen als de mening van de gemiddelde moslim. Heb je het filmpje al gezien? Je bent ook niet bang voor filmpjes met onthoofdingen. Dus kijk eerst die documentaire maar eens, voordat je aan het blabla-en slaat. Of doet het teveel pijn om de waarheid te aanschouwen. Arabische moslims die Afrikaanse moslims op grote schaal verkrachten. Dat gebeurd dus helaas ook in deze wereld. De wereld die groter is dan het Palestina conflict. Het feit dat jij het goed vond dat Bot bot heeft gevangen, wil je daarmee zeggen dat je het goed keurt wat er in Sudan gebeurd, met steun van de regering in Khartoum?

Perez
13-10-2004, 21:59
En waarom dan wel AboeAbdullah?

AboeAbdullah
13-10-2004, 22:00

dit is niets anders dan een eu-mediacircus tegen Soedan om dat Islamitisceh land te kunnen veroveren.

tonk
13-10-2004, 22:04
dit is niets anders dan een eu-mediacircus tegen Soedan om dat Islamitische land te kunnen veroveren. :confused: Er worden daar aan de lopende band vrouwen verkracht, mensen vermoord en van huis en haard verdreven. Pogingen om daar iets tegen te doen, noem jij pogingen tot het veroveren van een Islamitisch land?? Er werd toch op geen enkel moment gedreigd met het veroveren van Sudan??

Peej
dit is niets anders dan een eu-mediacircus tegen Soedan om dat Islamitisceh land te kunnen veroveren. Jij bent echt ziek in je hoofd hè. Alsof die verkrachte MOSLIMvrouwen mee zouden werken aan een westers complot. Ontkenning is volgens mij een standaard reactie van mensen als jij op misdaden van je "broeders". Of heb ik het mis? Zet eens een keer een raampje open in je hoofd. Dan kan je brein (als je dat al hebt) even lekker doorwaaien.

AboeAbdullah
Nou maar het regime moet wel weg....dus dat is hetzelfde

tonk
13-10-2004, 22:08
Nou maar het regime moet wel weg....dus dat is hetzelfde Een regime dat dit niet alleen toelaat maar er zelfs aan meewerkt, mag van jou blijven? En wie zegt dat een eventueel nieuw regime niet ook islamitisch is?

Peej
13-10-2004, 22:11
Nou maar het regime moet wel weg....dus dat is hetzelfde Er is al ontelbare malen door de hele wereld (met uitzondering van het moslim deel wat zich bij de stemming over een VN resolutie onthield van stemming) vriendelijk aan de Sudanese regering gevraagd om de wandaden van de Janjaweed te stoppen en om de daders te ontwapenen en arresteren. Pas nadat er 50.000 doden zijn gevallen en die regering nog steeds niets anders doet dan de Janjaweed ondersteunen die ze eigenlijk moeten ontwapenen begint de wereld het zat te worden en dreigen ze met sancties. Dit heeft niets te maken met de verovering van een islamitisch land. Dit heeft te maken met de redding van moslims die door de Janjaweed bedreigt worden. Want in dit geval zijn niet alleen de daders moslims, maar ook de slachtoffers. En als de arabische wereld niet wil dat het westen ingrijpt, waarom steken ze zelf dan geen poot uit? AboeAbdullah, open je ogen en zie de waarheid. Of houdt je mond en kraam geen onzin uit.

MuzzyAA
13-10-2004, 22:41
verkrachting? wtf? dat zijn concubines, dat heeft niks met verkrachting te maken. Je denkt toch niet dat je als krijgs gevangen zomaar weer weg mag? Deze mensen willen het opnemen tegen de janjaweed en moeten daarom ook die verantwoordelijkheid opnemen en niet zeuren over moord en verkrachting wat dat is niet van toepassing

Cicatrice
13-10-2004, 22:44
verkrachting? wtf? dat zijn concubines, dat heeft niks met verkrachting te maken. Je denkt toch niet dat je als krijgs gevangen zomaar weer weg mag? Deze mensen willen het opnemen tegen de janjaweed en moeten daarom ook die verantwoordelijkheid opnemen en niet zeuren over moord en verkrachting wat dat is niet van toepassing je denkt toch niet dat die concubines zich vrijwillig hebbben aangemeld als krijgsgevangene? Nee he? Dus is het verkrachting. En dus van toepassing, wil jou nog wel eens horen of het van toepassing is als zo een vrouw de jouwe betrof :D

appie666
13-10-2004, 22:45
Terwijl veel mensen hier zich ontzettend druk maken over de afschuwelijke burenruzie in Palestina speelt zich een paar duizend kilometer in Darfur een veel ernstiger drama af. Maar omdat de daders daar Arabisch/Islamitische Janjaweed zijn die gesteund worden door een moslimregering maakt men zich daar niet druk over. 2 vandaag zond vandaag een zelfgemaakte reportage uit die gemaakt is in een vluchtelingenkamp in Tsjaad. Daar zitten veel moslimvrouwen die nog geluk hebben gehad. Zij behoren namelijk niet tot de 50.000 mensen die de laatste maanden door de Janjaweed afgeslacht zijn. Deze moslimvrouwen zijn "alleen maar verkracht" en leven nog. Ik weet dat ik een beetje cynisch klink. Maar klik maar eens op de onderstaande link en kijk hoe de barbaren van de Janjaweed zich misdragen hebben. Vergeleken daarbij zijn de Israëlisch en de Amerikanen watjes. Documentaire 2 Vandaag (http://www.2vandaag.nl/call.php?module=PX_Video&func=view&vid=18422&vtype=wwb) Wie nu nog durft te zeggen dat (arabische) moslims altijd onderdrukt worden en nooit fout zitten moet toch wel hele grote oogkleppen ophebben. Peej, welke lid hier heeft gezegd dat Arabieren/Moslims nooit fout zitten dan?

Peej
13-10-2004, 23:18
[/SIZE] Nou wil ik het vooral hebben over het laatste gedeelte van je geplaatste bericht. Het is vreselijk wat daar gebeurt. En het enige wat ik hierover kan zeggen is dat een persoon die daadwerkelijk de islam praktiseert nooit tot zoiets gruwelijks in staat is. Dus deze mensen zitten wel degelijk fout, maar ze mogen zichzelf absoluut geen moslim noemen. Moslims kunnen wel fout zitten, zoals de rest van de mensheid. Maar dit is geen fout meer. Nog bedankt voor het verschaffen van de informatie. Manal Da's nogal makkelijk geredeneert. Iedere moslim is moslim, totdat hij een gruwelijke daad begaat. Dan is hij ineens geen moslim meer. Als dit geen moslims zijn die gesteund worden door een moslim regering (die in dit geval dan ook geen moslims zouden zijn). Waarom ziet de regering in Khartoum (Die moslim regering die de Janjaweed steunt en weigert te ontwapenen) dan iedere poging van het westen om het conflict op te lossen of om hulp te bieden als een aanval op de Islam. Leg me dat dan eens even uit.

Peej
13-10-2004, 23:19

verkrachting? wtf? dat zijn concubines, dat heeft niks met verkrachting te maken. Je denkt toch niet dat je als krijgs gevangen zomaar weer weg mag? Deze mensen willen het opnemen tegen de janjaweed en moeten daarom ook die verantwoordelijkheid opnemen en niet zeuren over moord en verkrachting wat dat is niet van toepassing In welk gekkenhuis zit jij?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7