Bekijk originele versie : Een Marokaanse en een koerd? Kan dat?
Halllllllllo allemaal...
De stelling luidt: Een Marokaanse en een koerd? Kan dat? :D
Het is een normaal vraagje... :zwaai: :zwaai:
DePaRaBier
02-01-2003, 12:12
Stomme stelling, Alles kan, koffiekan,theekan,melkkan......:p
mimi_tangaouia
02-01-2003, 12:14
alles kan als de liefde maar tussen beide sterk is dan kan alles
Origineel gepost door DePaRaBier
Stomme stelling, Alles kan, koffiekan,theekan,melkkan......:p
Hahah neej maar ik wou gewoon even weten hoe de meeste mensen daarover denken... :D
als je allebei moslim bent waarom niet?...
als ie geen moslim is tjah dan wordt het moeilijk he :confused:
Nou ik had het er een keer over op school dat was ook een stelling..maar damn ik kreeg van alle kanten te horen..NEEJ een mocro moet met een mocro!
Terwijl dat eigelijk nergens op slaat want net als jij zegt Nuzha als je beide moslim bent kan het... ;)
Origineel gepost door loella
Nou ik had het er een keer over op school dat was ook een stelling..maar damn ik kreeg van alle kanten te horen..NEEJ een mocro moet met een mocro!
Terwijl dat eigelijk nergens op slaat want net als jij zegt Nuzha als je beide moslim bent kan het... ;)
ja ik vind dat als je beide moslims bent dat het gewoon kan alleen
je krijgt te maken met cultuur verschillen maar als
je beide bereid bent om daar aan te werken en aan te passen
dan is er verder geen probleem vind ik ;) :zwaai:
Ferdous_
02-01-2003, 14:06
Tuurlijk kan dat, de Islam heeft gezegd, als het maar een moslim is dan kan het, maar wij kijken meer naar cultuur, zeg eerlijk.. Onze ouders (de meeste dan) hebben liever dat je met iemand trouwt van je eigen omgeving enzo..
Maar het kan prima een koerd en een marokkaanse.. Als ze maar allebei moslim zijn!! Dan is alles goed
Wa salaam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.