Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : helupppppppp ik ben ziekkkkkkkkkk

nuzhha
02-01-2003, 11:25

IK BEN ZOOOOOOOOOOO ZIEKKKKKKKKK MAAR IK MOET VANAVOND WERKEN EN HET IS ME EERSTE DAG WAT MOET IK NOU DOEN??????????????? :confused: :tranen:

doc25
02-01-2003, 11:37
ziek melden ?

nuzhha
02-01-2003, 11:40
JA MAAR HET IS ME EERSTE DAG GAAN ZE DENKEN ZOO BEGINT GOED!!

KootdazuurMan
02-01-2003, 11:55
Ik ben het eens met Mr-Lequaleb. Neem een aspirientje voordat je gaat. Leg het uit.....Ze zullen het begrijpen. Zoniet, je hebt een proeftijd. ALs je het toch niets vind, kun je zo weg. Lay Shafik. Azur

nuzhha
02-01-2003, 11:58

dank jullie wel :) ik kijk wel of ik ga ik ben nu ook aan het werk ik ben nu op me stage ik heb al een asperientje ingenomen maar ik ben heel erg verkouden en ik moet straks werken en dan moet ik mensen bellen (anceteren) en dat gaat niet zo als ik verkouden ben maar ik zie het wel!!!!! mohiem bedankt voor jullie reacties :zwaai:

Deniz
02-01-2003, 12:10
als je naar je stage kan kan je ook naar je werk gaan :zwaai: zou gewoon gaan als ik jouw was behalve als je in een restaurant of iets dergelijks werkt snot dat in andermans eten druipt MMMMMMM dan vindt ik het alleen niet zo erg fris dan zou ik wel thuis blijven :D

nuzhha
02-01-2003, 12:12
Origineel gepost door Deniz als je naar je stage kan kan je ook naar je werk gaan :zwaai: zou gewoon gaan als ik jouw was behalve als je in een restaurant of iets dergelijks werkt snot dat in andermans eten druipt MMMMMMM dan vindt ik het alleen niet zo erg fris dan zou ik wel thuis blijven :D hahhaha nee hoor ik werk niet in een restaurant !! ;)

nuzhha
02-01-2003, 12:15
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb Dit is ervaring die je in de Praktijk risicoloos opdoet. Hoe reageren mensen enzo... is mooi voor je hoor. geluk bij een ongelukje1 ;) tjah :verdriet: