Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zoek een vrouwelijk dj voor bruiloft

harnidie
13-10-2004, 13:41

beste mensen wie wil en kan mij helpen. ben op zoek naar een vrouwelijk dj voor een bruiloft.heb je voor mij een adres of tel nummer of een e.mail adres.stuur mijn dan de info op naar mijn mail adres is harnidie@hotmail.com. bij voorbaat dank soekran en salaam ou halekoem

Ouidath
13-10-2004, 13:44
www.djnadia.nl :zwaai:

alpha_girl
13-10-2004, 13:44
muziek of anasheed?

harnidie
18-10-2004, 11:41
muziek of anasheed? alpha_gilr ik zoek en vrouwelijke dj voor muziek geen anasied

khadija3012
07-11-2004, 20:53

hoi appie ik ken er een paar ik heb het naar je gemaild veel liefs en mabrouk (waarschijnlijk ga je trouwen)

FAaTiI
07-11-2004, 21:30
heyyy die djnadia die ken ik ze is een vriendin van me en ik zeg je het is een te gekke meid en ze draait echt lauwe music... ik zou je haar aanraden of ben ik nu te laat met reageren en ben je al getrouwd??? nadia is echt wallahila leuk, maar goed je mag het zelf weten!!! love ya all sisters xxxxxxxxxxxxxxxxx fatosha

DJ_Lubna
08-11-2004, 21:12
als je nog op zoek bent naar een goede goedkope vrouwelijke dj dan hou ik me graag aanbevolen. ik heb je al een pm gestuurd.

hallo2
08-11-2004, 22:07
Dj saida echt goed top. 0613934696

alittlerose
09-11-2004, 13:46
wie ga jij doen voor je camera- en fotoreportages, vriendin van mij zoekt nog naar iemand, maar bijna iedereen is al volgeboekt!!! laat het me alsjeblieft even weten..ze heeft iedereen al afgebeld!! het is echt dringend thanxs

GZELLA
09-11-2004, 15:05
saida of te wel djdouae 0620575939 is er soms nog een saida? deze dj saida oftewel dj douae komt uit amsterdam en die andere die ik hierboven zie waar komt die vandaan ?

beni_bouyachie
09-11-2004, 15:12
Volgens mij zijn het die 3 zusjes uit rotterdam ... foto/camera en dj ... :rolleyes:

DJ_Lubna
09-11-2004, 18:46
Ik zou inderdaad contact opnemen met Lubna. Ik heb haar ook voor mijn bruiloft geboekt, en ik heb echt hoge verwachtingen van haar. Ze heeft voor iedere lebsa een bijpassend nummer uitgezocht en schrijft precies op wat je wensen zijn. En Lubna, ik zie je 4 december Inshallah! Dag meissie, ik zie je inderdaad inchallah 4 december, en ik zal er voor zorgen dat niemand op zijn stoel blijft zitten, zid derdek 3awad derdek!!!!!!!!!!! ik heb er zin in, inchallah wordt het een van de mooiste dagen van je leven. En zal het een begin zijn van een fantastisch huwelijk. groetjes lubna

miss_kaftan
09-11-2004, 21:13
dj selina blijft the bom!!! www.djselina.nl

xxrachidaxx
12-11-2004, 23:42
geloof me de beste dj die ik ken is dj bahija. als je eeen feeest van haar meemakt dan heb je de nijging om het hele weekend te feesen.. wallah ze is egt een goede dj ze is van djbela en draait ook dat soort muziek met een optreden met de familieleden..pragitg wallah geeft tenminste volume aan je bruiloft vergleken met die andere die aleen de hele dag 8er hun instalatie zitten. en ik zeg dit egt omdat ik het heb meegemaakt en net omdat ik het heb gehoord. nou ik hoop dat ik je er van heb overtuigd maar zij is gewoon de beste die ik ken. als het goed is kan je haar vinden op internet. kus rachida nee heel veel plezier met je bruiloft. en met het zoeken