Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom

Pagina's : [1] 2

xMojox
13-10-2004, 13:19

ik schrijf al 5 jaar teksten en al die tijd hoor je haast niks over rappers....... komt een keer die kut Raymzter met kutmarokanen en nu zijn er opeens 10000 die willen rappen.... de ervaren onder ons weten dat je t gevoel moet hebben, want anders zal je shit krijgen net als DHC, NAG en dat soort onzin nummers..... maar ben al bijna klaar met album dus ik zou zegguh MO SQUAD!!!!!!!

tetouaniatjuh
13-10-2004, 13:26
Waar zijn jou teksten die gerapt zijn.. of bewaar je alles in een mappie??

xMojox
13-10-2004, 13:32
http://www.soundclick.com/bands/4/mosquadmusic.htm zijn een paar van me nummers en de rest hoor je later wel

tetouaniatjuh
13-10-2004, 13:38
Oww Coool THx Hmm klinkt goed ben gelijk wakker.. Maar waarom breng je ze niet uit.. bedoel als je toG klaagt over NaG en DHC en raymzter. Waarom breng je zelf niet een nrtje en een clipje uit??

xMojox
13-10-2004, 13:42

als dat allemaal zo makkelijk kon, dan was ik nu naast dr. dre en eminem maar vergeet niet dat ik een marokkaan ben ui schilderswijk met een inkomen van....... ik bedoel schulden van veel geld.... maar als me album af is mogen jullie zelf beslissen wat er gedaan moet worden

tetouaniatjuh
13-10-2004, 13:45
Ej jongenman, nee heb je ja kan je krijgen(of andersom haha) Hmm tis idd moeilijk, maar ken je geen mensen die die dingen regelen of doen??

xMojox
13-10-2004, 13:51
bij de herdenking van die leraar die was doodgeschoten heeft gemeente den haag me gevraagd om op te treden, en toen ze ons daar zagen hebben ze ons nu gevraagd voor de bekende blundertunnel van den haag en zaterdag gaat tie open en moeten we weer optreden..... optredens ken ik wel makkelijk regelen...... studio ken ik veel mensen maar nemen niet op de maniet op dat ik t wil.... clip, jah daarvoor moet je gewoon al een platenmaatschappij hebben maar alles op zn tijd

tetouaniatjuh
13-10-2004, 14:03
ooww tbarkeallah je bent goed goed bezig en ja alles op zijn tijd,, rustig aan.. netjes hoor..

xMojox
13-10-2004, 14:08
aai thnx voor je inspiratie :)

tetouaniatjuh
13-10-2004, 14:12
nou geen dank hoor...;)

Tyfoon
14-10-2004, 13:44
hmmm ik moet je eerlijk zeggen het klinkt best wel chill ik zelf schrijf ook teksten enz maar tjaa door me studie heb ik geen tijd om optenemen enz maar iedergeval gewoon doorgaan en het komt goed what's goin on die vind ik gewoon Thuglifeeeeeee

tetouaniatjuh
14-10-2004, 13:58
Ja cool he :D

xMojox
19-10-2004, 15:58
hmmm ik moet je eerlijk zeggen het klinkt best wel chill ik zelf schrijf ook teksten enz maar tjaa door me studie heb ik geen tijd om optenemen enz maar iedergeval gewoon doorgaan en het komt goed what's goin on die vind ik gewoon Thuglifeeeeeee thnx, of je moet t echt willen of je moet t kunnen t grappige is dat we ook een nummer hebben met de titel waarom :rolleyes: dus ik weet wel waar ik t over heb

lela_Hanan
20-10-2004, 00:25
Lijpe nummertjes man...Alleen jammer dat je ze gewoon niet uitbrengt?! Je hebt talent.. ;) Doe er wat mee. En adviesje...laat je nummers door naar de RADIO, zo krijg je meer luisteraars en door die luisteraars meer luistercijfers en ga zo maar door... Een kennis van me heeft het ook zo gedaan en hij doet het nu echt goed. Enne Mo...het doet er niet toe van waar je vandaan komt/of je nou wel of geen marokaan ben/ hoe hoog je inkomen is...je moet je stem gewoon laten horen en laten zien dat je het kan. Have faith in your self boy.... Komt goed insha'allah..

marocrifia_babe
21-10-2004, 14:51

Hey hey! Echt super goede nummers!! Maak er werk van zou ik zeggen.....je hebt talent ;)

Pagina's : [1] 2