Bekijk originele versie : Leuke mandjes
Hallo mensen,
Ik ben hard op zoek naar kleine rieten mandjes om koekjes in de doen, en mee te geven aan mijn gasten. Ik ben al bij Blokker, Xenos, Marskramer en Hema geweest, maar heb niks kunnen vinden. Daarom wil ik jullie vragen of jullie weten waar ik zoiets kan krijgen. Mag in heel Nederland, Antwerpen of Brussel zijn.
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen!.
Salaam meid,
Ik ben van het weekend bij Zin el Afrah geweest op de middelandsestraat in Rotterdam en zij verkopen deze mandjes voor 75 cent per stuk.
Het zijn soort hoedjes van riet en erop liggen tules en dan dichtgemaakt met doorzichtige folie.
SUcces meid
mimi_tangaouia
13-10-2004, 13:22
er is een groothandel in brussel adres heb ik niet voor je maar ik kan je wel uitleggen waar het precies is het is wel makkelijk te vinden
pm me maar voor meer info
why_me_why
13-10-2004, 21:29
Hallo mensen,
Ik ben hard op zoek naar kleine rieten mandjes om koekjes in de doen, en mee te geven aan mijn gasten. Ik ben al bij Blokker, Xenos, Marskramer en Hema geweest, maar heb niks kunnen vinden. Daarom wil ik jullie vragen of jullie weten waar ik zoiets kan krijgen. Mag in heel Nederland, Antwerpen of Brussel zijn.
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen!
he meid ze kan ze halen bij de paardeverkoper (groothandel in dat soort stuff)
en het ligt langs de snelweg tussen den haag en rotterdam...
als je adres etc wil dan moet je maar pm-en
he meid ik heb ze ook gedaan op mijnbruiloft en heb ze in belgie gekocht. in molenbeek is een winkeltje die ze verkopen. dara heb ik e mijne gekocht ik weet niet meer wat ze kosten als je het preciese adres wil weten hoor ik het wel.
groetjes zineb
Mysticalia
14-10-2004, 12:36
he meid ik heb ze ook gedaan op mijnbruiloft en heb ze in belgie gekocht. in molenbeek is een winkeltje die ze verkopen. dara heb ik e mijne gekocht ik weet niet meer wat ze kosten als je het preciese adres wil weten hoor ik het wel.
groetjes zineb
Kan je me het adres geven in Molenbeek? :o
IK weet het adres niet precies uit mijn hoofd maar het is bij dat pleintje. in molenbeek je gaat bij dat pleintje een straatje in er zitten verschillende winkeltje en een winkel waar ze allemaal bedankjes verkopen in die winkel heb ik ze gekocht voor 50 cent per stuk als je in molenbeek bent dat vind je het wel het is een zij straat van het plein met een juwelier op de hoek.
succes meid
groetjes zineb
misstomatisch
14-10-2004, 18:12
Reu de Brabant in brussel heeft verschillende mandjes te koop. Prijzen variëren van 35 cent tot 1 euro................ VEEL GOEDKOPER DAN IN NL
XXnasiraXX
14-10-2004, 20:58
In belgie zijn die dingen meestal te vinden
MasterTetouania
15-10-2004, 10:20
In belgie zijn die dingen meestal te vinden
Ik moet echt een keer naar Belgie!! Daar hebben ze ook zeker van die cadeautasjes heel goedkoop en in alle soorten?
Ghizlane_girl
15-10-2004, 10:29
Ik moet echt een keer naar Belgie!! Daar hebben ze ook zeker van die cadeautasjes heel goedkoop en in alle soorten?
ja, zeker en vast, ik weet niet of in Nederland een AVA papierwaren bestaat.
daar hebben ze PRACHTIGE dingen, en vooral cadeautasjes. hier heb je het adres:
AVA Papierwaren
Brederodestraat 9-15
2018 Antwerpen
tel: 00323238 98 00
http://www.ava.be
email: info@ava.be
veel geluk !!! :cool:
Ghizlane_girl
15-10-2004, 10:40
kan je gewoon in die ava winkelen, ook als je geen bedrijf hebt ofzo??
natuurlijk!!, ik heb daar al m'n spullen gekocht, voor m'n trouw :o
Mysticalia
15-10-2004, 10:44
Ja AVA is echt handig :goedzo:
MasterTetouania
16-10-2004, 12:20
weten jullie of er ook een in nederland is?
Ik heb een mail van ze gekregen:
Beste,
Wij hebben geen winkel in Nederland. Alle AVA-winkels kunt u
terugvinden op
onze website www.ava.be onder de rubriek "onze winkels".
Vriendelijke groeten,
Els Vermeulen
Secretaresse
;)
Ghizlane_girl
19-10-2004, 11:37
Hallo mensen,
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen!
Nog steeds op zoek naar manden?? ik heb ze voor je gevonden :nijn:
kwas dit weekend in Brussel (België)
in onze bekende winkelstraat: Rue du Brabant. 0.50 €/stuk
het is een marokkaanse winkel (waar ze bijna alles verkopen wat met trouwen te maken heeft)
veel geluk meid. :nijn:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.