Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Noenatjes uitgehuwelijkt?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

BARBARIAN
13-10-2004, 06:23

Heeft de houding tegenover Marokkanen en Moslims toch enigzins te maken gehad met de opvoeding die ze thuis genoten hebben? Altijd hebben ze dat ontkent, maar beetje bij beetje komt alles toch boven.... :D Net zoals ik ze beloofd had. :p :p :p Wanneer gaan jullie boeken schrijven? Ik smul al van de bloederige verhalen die jullie tot ayaantje hebben gemaakt. ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Noena27-12-2002, 09:49 Mijn zus is getrouwd met iemand die zij niet eens kon. Zij heeft moeten leren houden van hem geloof dat is niet makkelijk.. Of je met iemand kan trouwen zonder dat er liefde aanwezig is weet ik nie.. Ik weet wel dat je het moet zien als een gok die je neemt voor een stap die je niet zomaar zou moeten nemen. Trouwen is iets heel heilligs als je daarvoor kiest moet je niet denken dat als het niks wordt je toch wel kan gaan scheiden want dat is namelijk de fout die de meeste mensen begaan onder ons.. Kijk het is heel simpel je kan wel met iemand trouwen omdat de verstandshouding goed ligt maar hoe moet het je je gedragen in bed??..Moet je gaan facken??..Moet je doen alsof je uit liefde met hem vrijt??...Ik denk het niet.. Daarom zeg ik (ook al is het haram) leer een persoon eerst goed kennen en dan heb ik het niet over sexualevlak. ;) -------------------------------------------------------------------------------- Een trouwe fan, Barbarian........

Camalia17
13-10-2004, 15:22
Pardon?????

AlZawahiri
13-10-2004, 15:28
Ik heb al een tijdje niets meer vernomen van die Noena en haar zus Noenas. Leven ze nog eigenlijk?

Zeeparell
13-10-2004, 15:34
Heeft de houding tegenover Marokkanen en Moslims toch enigzins te maken gehad met de opvoeding die ze thuis genoten hebben? Altijd hebben ze dat ontkent, maar beetje bij beetje komt alles toch boven.... :D Net zoals ik ze beloofd had. :p :p :p Wanneer gaan jullie boeken schrijven? Ik smul al van de bloederige verhalen die jullie tot ayaantje hebben gemaakt. ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Noena27-12-2002, 09:49 Mijn zus is getrouwd met iemand die zij niet eens kon. Zij heeft moeten leren houden van hem geloof dat is niet makkelijk.. Of je met iemand kan trouwen zonder dat er liefde aanwezig is weet ik nie.. Ik weet wel dat je het moet zien als een gok die je neemt voor een stap die je niet zomaar zou moeten nemen. Trouwen is iets heel heilligs als je daarvoor kiest moet je niet denken dat als het niks wordt je toch wel kan gaan scheiden want dat is namelijk de fout die de meeste mensen begaan onder ons.. Kijk het is heel simpel je kan wel met iemand trouwen omdat de verstandshouding goed ligt maar hoe moet het je je gedragen in bed??..Moet je gaan facken??..Moet je doen alsof je uit liefde met hem vrijt??...Ik denk het niet.. Daarom zeg ik (ook al is het haram) leer een persoon eerst goed kennen en dan heb ik het niet over sexualevlak. ;) -------------------------------------------------------------------------------- Een trouwe fan, Barbarian........ The Bannoenaas

Erwin
13-10-2004, 17:19

Ga huilen Barbarian, met je obsessie. Wist je dat verliefdheid in feite een verslaving is?

Akarzyan
13-10-2004, 17:31
Wist je dat verliefdheid in feite een verslaving is? Ja, alleen was dit een dwangmatige variant, Erwin. :hihi: :p

sneakynawal
13-10-2004, 17:47
Soap :hihi:

BARBARIAN
13-10-2004, 21:46
Ik heb al een tijdje niets meer vernomen van die Noena en haar zus Noenas. Leven ze nog eigenlijk? Ik ook niet meer........... Als er maar niets ergs is gebeurt.............. :traan1: Je weet maar nooit tegenwoordig he? :D Ik denk dat ze de waarheid niet meer aankunnen, zo zegt een van de noenatjes in haar onderschrift: de waarheid is harder dan je denkt............... :rolleyes: Ben je ook een fan? Ik ben al bezig met een fansite en fanclub. Als je wil maak ik je erelid...... :p Ma3a salama, Barbarian.........

BARBARIAN
13-10-2004, 21:47
Ga huilen Barbarian, met je obsessie. Wist je dat verliefdheid in feite een verslaving is? Klopt net zoals haat dat is........... :D gebruikt er lekker nog eens op los, Barbarian...........

BARBARIAN
13-10-2004, 21:48
Pardon????? Pardoes????

BARBARIAN
13-10-2004, 21:49
Soap :hihi: Wil je ook een rolletje...? :maf: Regisseert, Barbarian.............

AlZawahiri
13-10-2004, 21:53
Ik ook niet meer........... Als er maar niets ergs is gebeurt.............. :traan1: Je weet maar nooit tegenwoordig he? :D Ik denk dat ze de waarheid niet meer aankunnen, zo zegt een van de noenatjes in haar onderschrift: de waarheid is harder dan je denkt............... :rolleyes: Ben je ook een fan? Ik ben al bezig met een fansite en fanclub. Als je wil maak ik je erelid...... :p Ma3a salama, Barbarian......... :rolleyes: :confused: Ik heb een bloedhekel aan die twee.

sneakynawal
13-10-2004, 21:53
Wil je ook een rolletje...? :maf: Regisseert, Barbarian............. Nee, ik wil in een goed stuk spelen :o

BARBARIAN
13-10-2004, 22:03
:rolleyes: :confused: Ik heb een bloedhekel aan die twee. nee joh, het zijn lieve meiden... :eek: Gehehehehe......... :p Ik kwel ze alvast voor later.... Als een soort voorproefje..... ;) Ma3a salama, Barbarian.....

BARBARIAN
13-10-2004, 22:04

Nee, ik wil in een goed stuk spelen :o Dat is een goed stuk hoor............... :kwaad: Krijg jij een goede rol erin.......... :cool: Barbarian........

Pagina's : [1] 2 3 4 5