Bekijk volle/desktop versie : Lucht hier je hart.



24-05-2011, 19:19
Over je ex en van alles en nog wat.




Ik begin wel: ik heb echt HOOFDPIJN en toe aan vakantie. Extra extra extra lang.

Nu mogen jullie.

24-05-2011, 19:33


Ik wil rijk zijn een vrouw hebben en in Marokko wonen!


Ok negeer mij nu maar

24-05-2011, 19:34
Ik heb daar al helemaal zin in.. Vooral als je de laatste weken extra moet bikkelen, om verslagen blabla shit nog moet inleveren, inhalen ect en dan komen ze nog ook met extraatjes . Als je daar niet van heel en heel en heel en heel erg moe wordt dan weet ik het ook niet meer..

maar naast dat gaat het prima hamdoelilah. Bij jou ook?

24-05-2011, 19:35
Ik verveel me.

24-05-2011, 19:36



Citaat door Khataar:
Ik wil rijk zijn een vrouw hebben en in Marokko wonen!


Ok negeer mij nu maar


Waarom zou ik jou moeten negeren?

Ik wil naar Marokko op vakantie. Hartstikke graag op dit moment. Maar wonen niet.

Waar zou je ergens willen wonen in Marokko?

24-05-2011, 19:43

Citaat door Foolish.:
Ik heb daar al helemaal zin in.. Vooral als je de laatste weken extra moet bikkelen, om verslagen blabla shit nog moet inleveren, inhalen ect en dan komen ze nog ook met extraatjes . Als je daar niet van heel en heel en heel en heel erg moe wordt dan weet ik het ook niet meer..

maar naast dat gaat het prima hamdoelilah. Bij jou ook?




Het gaat wel Al7amdulilah, alleen moe en ik ben echt een grote zeurpiet vandaag en ik begrijp jou! Vroeger, echt een tijdje geleden heb ik een potje zitten janken bij een leraar, maar is echt lang geleden. Ik moest een verslag inleveren en hij had mij een 5 gegeven en ik heb een bloedhekel aan onvoldoendes en ik dacht: hoe ga ik dit aanpakken. Ben ik naar hem toe gegaan en ik liep zijn kantoor in en begon al meteen: . Hij wist niet wat hem overkwam. Hij zat allemaal: gaat het meisje, het is toch niks ernstigs.

Hier moest ik even aandenken. Uiteindelijk mocht ik het opnieuw maken en had ik een goed cijfer.

Heel verhaal.

24-05-2011, 19:43

Citaat door Sraam_ino.:
Waarom zou ik jou moeten negeren?

Ik wil naar Marokko op vakantie. Hartstikke graag op dit moment. Maar wonen niet.

Waar zou je ergens willen wonen in Marokko?


haha, is soms een beetje eng over zulke dingen praten

vakantie zou ik ook wel kunnen gebruiken, maar nu daar wonen is ook geen optie voor mij

ergens in een dorpje dicht bij een stad in de buurt, vlak bij zee
een beetje zuid denk ik, maar waar nog geen idee..

24-05-2011, 19:44

Citaat door _HETZALWEL__:
Ik verveel me.


Waarom, als je tijd hebt 't is lekker weer, ga lekker naar buiten. Geniet.

24-05-2011, 19:45

Citaat door Sraam_ino.:


Het gaat wel Al7amdulilah, alleen moe en ik ben echt een grote zeurpiet vandaag en ik begrijp jou! Vroeger, echt een tijdje geleden heb ik een potje zitten janken bij een leraar, maar is echt lang geleden. Ik moest een verslag inleveren en hij had mij een 5 gegeven en ik heb een bloedhekel aan onvoldoendes en ik dacht: hoe ga ik dit aanpakken. Ben ik naar hem toe gegaan en ik liep zijn kantoor in en begon al meteen: . Hij wist niet wat hem overkwam. Hij zat allemaal: gaat het meisje, het is toch niks ernstigs.

Hier moest ik even aandenken. Uiteindelijk mocht ik het opnieuw maken en had ik een goed cijfer.

Heel verhaal.


hahahahahaha

dat zijn verhalen die leraren elk jaar weer aan hun nieuwe klas vertellen..

24-05-2011, 19:45

Citaat door Sraam_ino.:
Waarom, als je tijd hebt 't is lekker weer, ga lekker naar buiten. Geniet.

Buiten is niks aan. Dan verveel ik me weer buiten.

24-05-2011, 19:46
Ik wil weggggggggg. Ik ben toe aan zon. Toe aan vakantie. Lekker luieren.

24-05-2011, 19:48
ik heb een blaar op me hiel, is niet leuk hihihihi

24-05-2011, 19:51



Citaat door Khataar:
haha, is soms een beetje eng over zulke dingen praten

vakantie zou ik ook wel kunnen gebruiken, maar nu daar wonen is ook geen optie voor mij

ergens in een dorpje dicht bij een stad in de buurt, vlak bij zee
een beetje zuid denk ik, maar waar nog geen idee..


Ik heb altijd het idee dat jij niet Marokkaans bent en ik weet niet waarom.

Als je het zou kunnen waarom niet? Een weekje of twee vind ik geweldig maar daarna wil ik weer terug. Paar jaar geleden had ik het daar na 2 maanden nog naar mijn zin. Tijden veranderen.

24-05-2011, 19:51

Citaat door Sraam_ino.:

Het gaat wel Al7amdulilah, alleen moe en ik ben echt een grote zeurpiet vandaag en ik begrijp jou! Vroeger, echt een tijdje geleden heb ik een potje zitten janken bij een leraar, maar is echt lang geleden. Ik moest een verslag inleveren en hij had mij een 5 gegeven en ik heb een bloedhekel aan onvoldoendes en ik dacht: hoe ga ik dit aanpakken. Ben ik naar hem toe gegaan en ik liep zijn kantoor in en begon al meteen: . Hij wist niet wat hem overkwam. Hij zat allemaal: gaat het meisje, het is toch niks ernstigs.

Hier moest ik even aandenken. Uiteindelijk mocht ik het opnieuw maken en had ik een goed cijfer.

Heel verhaal.




Hahaha je hebt me op een idee gebracht meiss Weetje wat het rotte aan dit hele gedoe is; het is lekker weer, dus dan wil je vooral leuke dingen gaan doen, en leuke dingetjes gaan halen (voor de vakantie) maar dan moet ik ook in me achterhoofd bijhouden, wat ik allemaal nog moet maken/inleveren ect. Dan zijn die leuke dingetjes niet leuk meer ik denk dat ik layster van die awases heb, ik moet ook (zoals jou) het goed afronden, anders knaagt het zo in me.

Wederom, een hele verhaal. We hebben elkaar gevonden, loll.

24-05-2011, 19:52

Citaat door _HETZALWEL__:
Buiten is niks aan. Dan verveel ik me weer buiten.




Waar je ook bent, je verveelt je. Of is er een plek die je leuk vindt?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54