Bekijk originele versie : Damn...
MoCrOChIlLo
01-01-2003, 23:41
Morgen een afspraak met een ChIcKy........en ben gierig om geld uit te geven aan haar......... :p .......Ik bied geen drankje aan geen bezoek aan de bioscoop...Tenzij zij betaalt!!........... :giechel:
BentDagilia
01-01-2003, 23:43
Veel Succes dan maar he... dat wordt zeker naar de BIBLIOTHEEK gaan dan hoef je niks te paye... ;)
Bent Dagilia
Origineel gepost door MoCrOChIlLo
Morgen een afspraak met een ChIcKy........en ben gierig om geld uit te geven aan haar......... :p .......Ik bied geen drankje aan geen bezoek aan de bioscoop...Tenzij zij betaalt!!........... :giechel:
:goedzo: :D
MoCrOChIlLo
01-01-2003, 23:45
Origineel gepost door Bent Dagilia
Veel Succes dan maar he... dat wordt zeker naar de BIBLIOTHEEK gaan dan hoef je niks te paye... ;)
Bent Dagilia
JIJ BENT SLIEM.................... :D
saidaaatje
01-01-2003, 23:49
:rolleyes:...................
hahahahah je kunt ook gewoon rondjes in de stad gaan lopen.............of na de bossen gaan kastanjes zoeken
Origineel gepost door Bent Dagilia
Bent Dagilia
en is ook nog eens veel leerzamer..
DieselGirly
01-01-2003, 23:59
Origineel gepost door MoCrOChIlLo
OOOOHHHHH..............je mag geld van mij lenen........of ben je gewoon gierig??!!
:zwaai:
Onslaught
02-01-2003, 00:00
hij is een sousie:D hahaha joke
al_hamka
02-01-2003, 00:03
En dan zeggen ze dat Nederlanders gierig zijn ;)
SaraZena
02-01-2003, 00:04
Origineel gepost door Nesma
hahahahah je kunt ook gewoon rondjes in de stad gaan lopen.............of na de bossen gaan kastanjes zoeken
:melig: :melig:
DieselGirly
02-01-2003, 00:08
MIJN BRO...........IS NIET GIERIGGGGGGGGG...........HIJ IS ALLEEN DOM!!
hahahahahha
Maar blijf van hem houden.............
SamiaGirl
02-01-2003, 00:29
:hihi: :haha: :lol: :lol: :lol: :hihi:
Wie zegt dat een meisje verw8 dat jij alles betaald?????????? ik vind
het behda onzin . Misschien dat dat meisje wel zoiets heeft van ik betaal voor mezelf. Dat zou ik persoonlijk zelf doen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.