Bekijk originele versie : anasheed??
supersoesje
12-10-2004, 20:54
Zou iemand mij willen vertellen hoe zij een anasheed bruiiloft hebben meegemaakt of georganiseerd?
OemAbdoellah
12-10-2004, 21:07
Gewoon lekker Islamitisch.. met zegeningen Insha ALLAAH.
Gezelligheid................................ uh wat wil je weten :S
soennia83
12-10-2004, 23:21
MaschAllah mooi!
geloof me als ik het zeg, dan meen ik het ook.
Ik heb tig standaard bruiloften gemaakt, met muziek van bekende zangers die live kwamen optreden.
Maar ik heb 2 keer in mijn leven een bruiloft meegemaakt waar anasheed werd gedraait.
En de mooiste was eentje waarbij er een islamitische band werd ingehuurd.
Ik zou het bij islamitische anasheed niet op een cd speler laten, want dat word niets!
wasalaam
Zou iemand mij willen vertellen hoe zij een anasheed bruiiloft hebben meegemaakt of georganiseerd?
Mijn nichtje heeft een bruiloft gehad met Anasheed het was echt MashaAllah. De hennadag draaiden we zelf anasheed. En in de zaal zat de anasheed band bij de mannen boven wij vrouwen hadden beneden boxen. Het was echt mashaallah. De perfecte manier om een huwelijk te beginnen met halaal.:o Ik wil het inshaallah ook.
dolfijntje1978
13-10-2004, 13:58
ik ga binnenkort ook trouwen...en ben nog aant twijfelen tussen anasheed of een dj...
Mijn voorkeur gaat naar anasheed natuurlijk...maar hoe gaat dat dan????? Ik bedoel,ik laat een ziianna komen...is die combinatie dan niet een beetje hypocriet?? Danse n ze op anasheed??? Kortom...ik weet totaal niet HOE het te organiseren!!
Mysticalia
13-10-2004, 14:07
ik ga binnenkort ook trouwen...en ben nog aant twijfelen tussen anasheed of een dj...
Mijn voorkeur gaat naar anasheed natuurlijk...maar hoe gaat dat dan????? Ik bedoel,ik laat een ziianna komen...is die combinatie dan niet een beetje hypocriet?? Danse n ze op anasheed??? Kortom...ik weet totaal niet HOE het te organiseren!!
waarom zou dat hypocriet zijn? :confused:
Nee meisje, ik heb al trouwfeesten meegemaakt met negaffa en anasheed en het was prachtig :hoera::hoera: je kan dansen maar dat is anders dan op muziek. het is bescheidener en ik vind dat er zo'n mooi sfeer hangt met anasheed mashAllah :Iluvu: :Iluvu:
De anasheed gaat dan zingen over bv jou, over Allah swt, over onze Profeet vzmh. :o ik vind het prachtig. Bij mij in ieder geval NO MUSIC :D
Ach weet je, nodig Engelen uit met anasheed en geen Sheitan met muziek...en zorg dat Allah swt je huwelijk zegent inshAllah.
:zwaai:
MasterTetouania
13-10-2004, 16:35
Ik weet precies wat jullie bedoelen. Ik vind anasheed ook heel mooi, maar ik had een keer op een bruidloft een anasheed band meegemaakt op een bruidloft en daar mocht niemand dansen en klappen en daar was ik een beetje op afgeknapt. Dames moesten gewoon weer zitten, ze werden door de microfoon opgeroepen om te gaan zitten.
Hier hoor ik verhalen dat het wel mag...hoe zit het met de band Tauba uit NL.? Hoe is de sfeer bij hun tijdens de bruidloft?
Mysticalia
13-10-2004, 16:39
Je kan het op voorhand bespreken met de anasheed band of de vrouwen mogen dansen :)
supersoesje
13-10-2004, 18:28
:D ooooh dank jullie wel meiden... Ik ben eigenlijk echt een stuk opgeschoten want mijn interesse in anasheed muziek is sinds kort groter geworden voor een bruiloft, ik heb altijd gewild dat ik bekende zanger voor me bruiloft zou laten overkomen maar dat kwam omdat ik altijd negatieve verhalen hoorde dat t saai was en dat iedereen zich verveelde door dat ze niet mochten vieren en dus dansen ( aldus anasheedmuziek).. Dus vandaar...:o
Maar insha allah doen we het allemaal goed en dan kunne we een gezellige bruiloft van maken:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.