Bekijk originele versie : wat is eigenlijk het belangrijkste
salamo alaikom
we vallen tegenwoordig toch zo snel op het uiterlijk maar meestal valt de inhoud van zo'n knap persoon vaak tegen.
meestal is het al te laat, zoals jullie weten. liefde maakt blind,
mijn vraag is wat is het belangrijkste. (INNERLIJK) (UITERLIJK)
en als je een lieve iemand tegen komt is die dan weer niet knap,
wat is hier de oplossing. wie weet het kan het zeggen
:Iluvu:.
Bahjaouia
01-01-2003, 22:36
Uiteindelijk blijft alleen het innerlijk over! Als jullie oud en gerimpeld zijn dan is er toch niks meer over van het uiterlijk! Alleen het innerlijk! Elk mens heeft wel wat moois! Bijvoorbeeld mooie ogen of lippen of neus! Als een man aantrekkelijk is, is dat toch ook goed?! Hij hoeft van mij echt niet knap te zijn! Als het maar klikt tussen beiden! En daar heb je alleen het innerlijk voor nodig
HalfBlood
01-01-2003, 22:38
liefde maakt inderdaad blind :D.
maarre innerlijk is de top, alhamdoelilah heb ik er 1tje met beide kwaliteiten. :p
Origineel gepost door anahowa
salamo alaikom
we vallen tegenwoordig toch zo snel op het uiterlijk maar meestal valt de inhoud van zo'n knap persoon vaak tegen.
meestal is het al te laat, zoals jullie weten. liefde maakt blind,
mijn vraag is wat is het belangrijkste. (INNERLIJK) (UITERLIJK)
en als je een lieve iemand tegen komt is die dan weer niet knap,
wat is hier de oplossing. wie weet het kan het zeggen
:Iluvu:
Uiterlijk is als het ware een soort bonus wat je in pakket krijgt het draait echt om het innerlijk. De meiden of jongen die van zichzelf weten dat ze knap zijn laten altijd de ander keihard op z'n bek gaan.
het is heel normaal dat men altijd innerlijk zal antwoorden terwijl dit niet is(it could be)....er is altijd wel een gast die zoekt achter die mooie benen en een meisje die zoekt achter dat lekker kontje....
maar er zijn uitzonderingen..en ik behoor tot die club...
what about you people?? hier is hier al gezegd : liefde maakt blind...maar ik denk meer het uiterlijk dat je blind maakt ivm het innerlijk
Origineel gepost door Nawera
Wel ik ben van mening dat het echt gaat om de uitstraling van iemand....De manier waarop iemand loopt, zich kleedt, praat etc. dit zijn dingen die een persoon aantrekkelijk kunnen maken.... En wat is knap?.....Wat voor de 1 mooi is, is voor de ander lelijk....Trouwens een knap persoon kan best een geweldig innerlijk hebben en een lelijk persoon kan een rot innerlijk hebben....Men doet soms net of alle knappe mensen kapsones hebben, wat natuurlijk niet zo is.... :)
ja is zo hé
:zwaai:
*suggerbabe*
Origineel gepost door cada
Sugababe ben ik niet met je eens!!
een niet zo goeduitziende persoon zal wel contact krijgen met iemand maar zal nooit een serieuse kans krijgen...ik zie het maar al te vaak...
en sorry noem me maar een sukkel, maar mensen die zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is -->daar moet ik gewoon om lachen :giechel:
that's 'cause you are a man...and das normaal
ik ben weg joh...mensen als jij zijn niet te helpen
Mocro4eva
01-01-2003, 23:19
innerlijk is zonder twijfel belangrijker, alleen het trieste is dat mensen meestal een persoon op het uiterlijk beoordelen.
Tariffesht
08-02-2003, 10:22
beide zijn belangrijk, iedereen kan wel zeggen dat innerlijk belangrijker is maar als puntje bij paaltje komt en je moet kiezen tussen een lelijk eendje en iemand met een knap gezicht dan weet ik wel waar de keus op zal vallen. Iemand hoeft niet moeders mooiste te zijn als hij maar een bepaalde uitstraling heeft en een hart van goud. ;)
miss_kreta
08-02-2003, 11:28
Rondhangen op een willekeurig Centraal Station?? Wow, klinkt echt als een serieuze relatie.
Kom op zeg, dat hoor je helemaal niet te doen. Wat bereik je daarmee?
MrHaarlem
08-02-2003, 11:51
Ik ben het met de meeste mensen eens. Het gaat natuurlijk om het innerlijk, al zal je misschien eerst gaan voor het uiterlijk als je iemand tegen komt. Als iemand dan geen goed innerlijk hebt kom je daar maar al te snel achter. Uit jullie reactie s maak ik een beetje op dan een mooi iemand een slecht innerlijk moet hebben. Dit is natuurlijk abbsoluut niet waar.
Mensen zoek liefde in het karakter van iemand en wordt niet verliefd op iemands benen, kontje etc..............
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.