Bekijk originele versie : JESUS (pbuh) A "GOD"?
Akarzyan
12-10-2004, 17:30
Powerless (a) "I can of mine own self W NOTHING . . ." JOHN 5:30
HE HAD NO KNOWLEDGE OF THE HEREAFTER (b) "But of that day and that hour knoweth no man, no, not the angels which are in heaven, NEITHER THE SON, but the Father " MARK 13:32 HE WAS IGNORANT OF THE SEASONS (c) 'And seeing a fig tree afar of having leaves, he came if happily he might find any thing there on. and when he came to it, he found nothing but leaves, FOR THE TIME OF FIGS WAS NOT YET." MARK 11:13
JESUS (PBUH) AS A THIRSTY "GOD'? (d) " . . (Jesus) saith, I THIRST." JOHN 19:28 JESUS (PBUH) AS A WEEPING "GOD'? (e) Jesus WEPT. JOHN I 1:3 5 Remember that this is the shortest sentence in the Bible! (Only two words)
IMAGINE A "GOD" BEING TEMPTED by THE DEVIL (?) (f) "Where he (Jesus) stayed forty days, being tempted by Satan" MARK 1:13
Of beweert niemand dat Jezus een god is? Ik las ergens dat Perez zo'n vraag met JA had beantwoord en ze gaf de volgende informatie erbij: ik lees de bijbel vaak. Ik vraag me af of haar bijbel anders is dan die van Mark en John... :wat?!:
Nou, Jezus wordt gezien als de zoon van God. Hijzelf wordt niet als God gezien. Christenen vinden dat er maar een god is. En dat is God, vader van Jezus.
Hoe moslims dit zien weet ik niet, ik hoor dat zij Jezus als een profeet zien.
Scottie, orakel.
Akarzyan
12-10-2004, 17:53
Nou, Jezus wordt gezien als de zoon van God. Hijzelf wordt niet als God gezien. Christenen vinden dat er maar een god is. En dat is God, vader van Jezus.
Scottie, orakel.
Heb jij je verdiept in de bijbel, Scottie? Volgens dit boek hoort een christen jou van kant te maken! Kun jij trouwens misschien uitleggen hoe de 3-1-heid wordt gezien? Vertel het maar, homorakel.
hamaswaalqaeda
12-10-2004, 18:06
ik kan wel zeggen: ik heb hier 3 bijbels liggen, van voor de tijd dat ik muslim werd. en ik kan je zeggen dat de bijbel zwaar vervalst is. zo las ik bijvoorbeeld bij exodus dat mozes vastte, in een andere bijbel is de text weggelaten. en zo lees ik bij jezus, bij het stukje rein en onrein, staat dat alles onrein is qua hoereren en scheinheil. maar handen wassen voor het eten hoeft niet. ik heb lange tijden gelezen. maar ik kwam tot het conclusie dat het boek zwaar bullshit is. respect voor de verzen die nog goed zijn. het boek van gosd is veranderd door de mens oh the shame... ik weet wel waar het vader zoon en geest term vandaan komt. die is namelijk pas in de 4e eeuw aangenomen. daarvoor bad iedereen alleen tot god net als de muslims en de de echte joden. maar de romeinen wouden de godsdienst niet aannemen omdat het geen triangel had. de romeinen waren namelijk gewend aan trio goden. vandaar vader son en ghost.. ik heb wel een echte bijbel mogen lezen,, in bulgarije leven ze volgens die normen. en als je de echte bijbel wil, dan zal je toch naar de quds moeten. daar zitten alle boeken zabor, evangelie, tora, moughfir. de bijbel is al deze boeken bij elkaar. Ga maar na , jezus had het joodse volk gezegd waarom ze het boek veranderd hebben, maar toch is de oude testament weer bijgezet...
jezus is de zoon van god, en wat is adam dan???
jezus is voor ons gestorven?
dus als jij een moor begaat ga ik naar de gevangenis....
het boek is nik meer dan een leugen, jammer eigenlijk. want het was ook een boek van god.....
uit alle respect. als jullie vinden dat ik shit praat mogen jullie het gerust zeggen. maar voor mij is de islam de echte geloof
hamaswaalqaeda
12-10-2004, 18:13
boeken die je moet lezen, ik denk dat jullie veel dingen niet weten omdat de meddia en scholen veel geschiedenis en nieuws achterhouden....
lees 13th tribe van arthur koestler. een boek over joden
het gekke is dat je dan erachter komt dat het geen joden waren die door hitler gedood waren maar turkse masonics.
De auteur is gek genoeg vermoord, en je mag geluk hebben als je het boek vind, het is vaak of in beslag genomen of gestolen.... wie het boek wil kom naar me msn king_of_fightin49@hotmail.com
Akarzyan
12-10-2004, 18:21
ik kan wel zeggen: ik heb hier 3 bijbels liggen, van voor de tijd dat ik muslim werd. en ik kan je zeggen dat de bijbel zwaar vervalst is. zo las ik bijvoorbeeld bij exodus dat mozes vastte, in een andere bijbel is de text weggelaten. en zo lees ik bij jezus, bij het stukje rein en onrein, staat dat alles onrein is qua hoereren en scheinheil. maar handen wassen voor het eten hoeft niet. ik heb lange tijden gelezen. maar ik kwam tot het conclusie dat het boek zwaar bullshit is. respect voor de verzen die nog goed zijn. het boek van gosd is veranderd door de mens oh the shame... ik weet wel waar het vader zoon en geest term vandaan komt. die is namelijk pas in de 4e eeuw aangenomen. daarvoor bad iedereen alleen tot god net als de muslims en de de echte joden. maar de romeinen wouden de godsdienst niet aannemen omdat het geen triangel had. de romeinen waren namelijk gewend aan trio goden. vandaar vader son en ghost.. ik heb wel een echte bijbel mogen lezen,, in bulgarije leven ze volgens die normen. en als je de echte bijbel wil, dan zal je toch naar de quds moeten. daar zitten alle boeken zabor, evangelie, tora, moughfir. de bijbel is al deze boeken bij elkaar. Ga maar na , jezus had het joodse volk gezegd waarom ze het boek veranderd hebben, maar toch is de oude testament weer bijgezet...
jezus is de zoon van god, en wat is adam dan???
jezus is voor ons gestorven?
dus als jij een moor begaat ga ik naar de gevangenis....
het boek is nik meer dan een leugen, jammer eigenlijk. want het was ook een boek van god.....
uit alle respect. als jullie vinden dat ik shit praat mogen jullie het gerust zeggen. maar voor mij is de islam de echte geloof
Ik vind juist dat je klare taal bezigt. :goedzo:
Waar ik me het meest over verbaas is dat niet iedereen net als jou de stap neemt om onzin te verwerpen en het enige juiste pad te volgen.
Akarzyan
12-10-2004, 19:58
Scottie, orakel.
Ik wist wel dat een homofiel het bij het verkeerde eind zou hebben, kijkt hieronder maar eens:
TRINITY: According to the Athanasian Creed:
"The Father is God, the Son is God, and the Holy Ghost is God, and yet there are not three Gods but one God."
In this Holy Trinity: "The three Persons are CO-EQUAL and CO-ETERNAL: all alike are UNCREATED and OMNIPOTENT." (The Catholic Encyclopedia)
Thus the Trinity is considered to be: (One God in three Persons."
There is only one verse in the whole of Holy Scripture called the Bible which unequivocally supports this Christian dogma, and that is:
"For there are three that bear record in heaven, the Father, the Word, and the Holy Ghost; and these three are one. " The first Epistle of John 5:7
Dr C.I, Scofield, D.D. backed by eight other D.D.'s in a footnote to this verse opine:
"IT IS GENERALLY AGREED THAT THIS VERSE HAS NO MANUSCRIPT AUTHORITY AND HAS BEEN INSERTED."
The fundamentalist Christians still retain this fabrication whereas, in all the modern translations including the Revised Standard Version (RSV) this pious fraud has been unceremoniously expunged, thus confirming this Qur'anic refutation:
"They do blaspheme who say: God is one of three In a Trinity: for there is no God except one God. If they desist not from their word (of blasphemy), verily a grievous penalty will befall the blasphemers among them." Holy Qur'an 5:76.
Thank God! The Christians are willy-nilly discovering pagan forgeries in their "word of God", but they are still dragging their feet.
Alhamdulillah!!!
Akarzyan
13-10-2004, 16:49
http://jamaat.net/bible/AwakeArticle(1957).html
(Om te bewijzen dat het geen éénzijdige invalshoeken heeft!)
God van de christenen is een drie-eenheid. Eén van die personen van de drie-eenheid is Jezus de zoon, de anderen zijn de vader en de heilige geest.
Akarzyan
13-10-2004, 17:10
God van de christenen is een drie-eenheid. Eén van die personen van de drie-eenheid is Jezus de zoon, de anderen zijn de vader en de heilige geest.
Dit lijkt me voldoende om jou geen kaartje te geven om mee te praten over dit onderwerp.
:zwaai:
Lees de Dordtse leerregels en de Heidelbergse catechismus door jochie!
Maar dat jij als gelovige van de ene monotheïstische godsdienst één van die andere godsdiensten op inhoud gaat aanvallen, maak jij je eigen religie belachelijk.
PortBagage
13-10-2004, 17:47
Elke monotheÏstische godsdienst draagt de kiemen van intolerantie in zich, omdat die gebaseerd is op het Ene Absolute Autoritaire Gelijk"
Ben het niet eens met je onderschrift eens...
Stel dat dat zo is wat die meneer beweert(wat overigens grote onzin is) dan vergeet hij erbij te vermelden dat elk mens gelooft in een absolute autoritaire gelijk. Zelf een persoon die beweert dat hij nergens in gelooft..gelooft in het feit dat hij nergens in gelooft en dat is voor hem de absolute autoritaire gelijk en waar hij anderen van probeert te overtuigen zoals jij hier op het forum doet. Over tolerantie gesproken...
beschouwer
13-10-2004, 18:09
Maar dat jij als gelovige van de ene monotheïstische godsdienst één van die andere godsdiensten op inhoud gaat aanvallen, maak jij je eigen religie belachelijk.
Ken jij de Drie Formulieren?
Akarzyan
13-10-2004, 18:10
Neen!
Ik val niets aan, ik laat dingen zien.
Iedereen weet onderhand dat jij jezelf belachelijk maakt...
Powerless (a) "I can of mine own self W NOTHING . . ." JOHN 5:30
HE HAD NO KNOWLEDGE OF THE HEREAFTER (b) "But of that day and that hour knoweth no man, no, not the angels which are in heaven, NEITHER THE SON, but the Father " MARK 13:32 HE WAS IGNORANT OF THE SEASONS (c) 'And seeing a fig tree afar of having leaves, he came if happily he might find any thing there on. and when he came to it, he found nothing but leaves, FOR THE TIME OF FIGS WAS NOT YET." MARK 11:13
JESUS (PBUH) AS A THIRSTY "GOD'? (d) " . . (Jesus) saith, I THIRST." JOHN 19:28 JESUS (PBUH) AS A WEEPING "GOD'? (e) Jesus WEPT. JOHN I 1:3 5 Remember that this is the shortest sentence in the Bible! (Only two words)
IMAGINE A "GOD" BEING TEMPTED by THE DEVIL (?) (f) "Where he (Jesus) stayed forty days, being tempted by Satan" MARK 1:13
Of beweert niemand dat Jezus een god is? Ik las ergens dat Perez zo'n vraag met JA had beantwoord en ze gaf de volgende informatie erbij: ik lees de bijbel vaak. Ik vraag me af of haar bijbel anders is dan die van Mark en John... :wat?!:
Speciaal voor Zeperdchristos, daar hij graag anderen verwijst naar "info"..
Ben benieuwd!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.