Bekijk originele versie : wie wil op een jonge leeftijd trpuwen?
oujdiameghrabia
01-01-2003, 22:05
ja wie wil het ,
en dan hebik het over 18.19.20 jaar
beslama
Ik!! kan niet meer WachTen!!
oujdiameghrabia
01-01-2003, 22:13
meskiena
SweetRose
01-01-2003, 22:13
morge :D
Origineel gepost door zin 'n midar
morge :D
ja zo iets , ik heb het gistere ook gedaan dus waarom morgen ook niet? :D
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
Ik!! kan niet meer WachTen!!
Meen je dat..en waarom.
Laat mij één ding zeggen..en dat heeft een dokter ook bevestigd.
Meisjes rond de 18 jaar die trouwen en zwanger worden zijn zeer sterk wat betreft het vermogen om de gehele zwangerschap te verdragen..en bij het bevallen persen en duwen ze als een stier..krachtig en zonder hulpmiddelen..dat is een feit.
Natuurlijk moet het meisje over een normale en gezonde lichaam beschikken...en goed eten.
jaaaaaaaaaaaaaa ik wil wel trouwen maar waar blijft de man???????????????????????????? Zijn er nog vrijwilligers????
oujdiameghrabia
01-01-2003, 22:20
mijn moeder had op haar 18de al 3 kinderen
en ze is nu 34 jaar het is best wel leuk om jong te trouwen
vind ik
Origineel gepost door Mohammed Justice
Meen je dat..en waarom.
Laat mij één ding zeggen..en dat heeft een dokter ook bevestigd.
Meisjes rond de 18 jaar die trouwen en zwanger worden zijn zeer sterk wat betreft het vermogen om de gehele zwangerschap te verdragen..en bij het bevallen persen en duwen ze als een stier..krachtig en zonder hulpmiddelen..dat is een feit.
Natuurlijk moet het meisje over een normale en gezonde lichaam beschikken...en goed eten.
Ho Ho Ho (en dit is niet de kerstMAN)
Nu wil ik al helemaaal niet meer na deze tekstGelezen te heBBen..!!
Hehehe..neeeej joh ik wil wel VroeG trouwen inscha'allah in me vroeGe twintiGen inscha'allah..!!!
Toufik19
01-01-2003, 22:22
op mijn 22 inshallah na alles hier afgerond te hebben
Lady_moi
01-01-2003, 22:22
wat op mijn 18de wil ik geen kinderen 19de is goed :D
Ik ben die leeftijden al gepasseerd. Ben dus verjaard :D.
zinalady
01-01-2003, 22:27
Ja moeilijke vraag eigelijk....want ik heb er vaak over gedroomd over het hele trouwenthing.... en ja in mijn dreams ben ik 166436948396843986984863320998866 keer getrouwd. Maar ik weet dat het in real life er anders aan toe gaat. Trouwen is iets heel bijzonders je gaat een leven opbouwen met de man waarvan je zielsveel van houdt.... IK wil hem dan ook al mijn liefde geven....zowel lichamelijk & geestelijk. EN ja een tienermeisje kan dat nog niet....hoe graag ze het ook zou willen....als ik zo jong zou trouwen dan sla ik een fase in mijn leven over en dan ga ik daar op latere leeftijd problemen en spijt van krijgen.
Ik bedoel nu ben ik nog jong en doe veel leuke gekke gezellige dingen met vriendinnen en ja ik heb nog weinig verantwoordelijkheden.... mijn ouders koken en zorgen voor het huishouden en ik hoef geen huur of wat dan ook te betalen......en nu kan ik al mijn liefde en tijd aan school en vrienden geven....en ik vind ook dat een persoon van 18...19 dat hoort te doen!
Maar ja iedereen is natuurlijk weer anders ontwikkeld enz maar toch maak ik in mijn omgeving mee dat meisjes die vroeg trouwen er vaak spijt van krijgen!
Maar ja wie weet alles is elmekteb en als allah het wilt dan ben ik misschien zelfs al volgend jaar getrouwd :eek: :p
Bye bye Big kiss ZInalady :zwaai:
ik heb niet echt een leeftijd maar inshalah na mijn studies.
Origineel gepost door MeuslitriX
Ik ben die leeftijden al gepasseerd. Ben dus verjaard :D.
:D ...rond de leeftijd van 18 jaar is een meisje sterk..en als ze goed blijft eten en bewegen..dan kan ze tot haar 40ste in vorm blijven..dat geldt ook voor mannen..
Maar een vrouw kan beter trouwen tussen 17 en 35 jaar indien zij kinderen wenst..
Boven de 35 jaar en kinderen willen is niet zonder risico..bv. miskraam en andere dingens..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.