Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe is het WEER????

EMIEN
01-01-2003, 21:53

Ik zie dat iedereen weer terug in zijn gelederen zit. En dat het lekker druk is. Dus zo te zien is het akkefietje met de moderators wat gezakt. Maar verschil is niet te merken, ook geen excuses tegenover de leden. Want de sfeer was ontzettend verpest door het gedrag van een/enkele moderators. Maar wat vinden jullie? Is het beleid acceptabel(ook al staan de forum regels duidelijk in de topic van angel21)? Vinden jullie dat de sfeer weer als voorheen is? Of merken jullie nog steeds gedrag vanuit de kant van de moderators, dat niet door de beugel kan? En moderator, dit is een serieuze vraag onder de marokkaanse jongeren, dus vriendelijk verzoek om alles ongewijzigd te laten. Hieruit kunnen jullie ook leren. >>>EMIEN<<<

EMIEN
01-01-2003, 21:56
Origineel gepost door zin 'n midar :maf2: ALWEER EEN DIEPGAAND antwoordt van zin 'n midar, DANK U WEL,............................:D

ZiLaaL
01-01-2003, 21:57
Emien :rolleyes: saffi ca c'est suffit. Genoeg over de moderators. Tis een nieuw jaar, laten we chill beginnen ;) EN GA JE HUISWERK MAKEN!! :boos:

SweetRose
01-01-2003, 21:58
hartelijk dank Emien :maf2: :zwaai:

Lady_moi
01-01-2003, 22:02

hartelijk of hatelijk

EMIEN
01-01-2003, 22:04
Origineel gepost door Kenitrya Emien :rolleyes: saffi ca c'est suffit. Genoeg over de moderators. Tis een nieuw jaar, laten we chill beginnen ;) EN GA JE HUISWERK MAKEN!! :boos: ZEIKERD,...............Hallo ik ben mmisschien wel je broertje, maar heb je nooit gevraagd me zo te behandelen :D

EMIEN
01-01-2003, 22:05
NOG SERIEUZE REACTIES?????????????????????

EMIEN
01-01-2003, 22:15
Mensen leven in angst, dat hun mening woede zal opwekken bij de moderators, en een gebaaned te worden. Waar is die goeie ouwe gezellige sfeer???? :jammer:

RaZer
01-01-2003, 22:17
Origineel gepost door EMIEN Mensen leven in angst, dat hun mening woede zal opwekken bij de moderators, en een gebaaned te worden. Waar is die goeie ouwe gezellige sfeer???? :jammer: mensen leven in het spelletje van bodylove :rolleyes: En lees bij feedback mijn reactie. Dan zie je meteen wat ik van hun manier van werken denk.

EMIEN
01-01-2003, 22:21
Origineel gepost door RaZer mensen leven in het spelletje van bodylove :rolleyes: En lees bij feedback mijn reactie. Dan zie je meteen wat ik van hun manier van werken denk. Ja ik had het al gelezen, En die reacties die je van ze krijgt zijn om te huilen! En dan dat elke keer roepen: DISCUSSIE GESLOTEN Ze zijn hier geen juffrouws/meesters :rolleyes: de sfeer is goed verziekt!

EMIEN
01-01-2003, 22:29
Ik zie dat mensen of er niet over willen praten er niet over durven praten niet weten waarover ik het heb er niet als volwassen over willen praten, OK, discussie gesloten :rolleyes: