Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zou je,jou eigen kind vermoorden

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Tnawie
01-01-2003, 19:48

stellen julie voor, dat Ibrahim zn zoon ismael ging opofferen..en dat hij van zn volgelingen zou eissen dat ze hun eerste geboren kind voor god moeten opofferen...die tradie duurt voort tot heden.. je krijg nu een kind en je zegt nee k ga mn kind nie opofferen..wedden dat de mensen jou voor gek verklaren en zeggeh dat je ongelovig en een slechte mens bent.. moraal van het verhaal goed en slecht zijn relatief :D

tha_lady
01-01-2003, 19:49
sjoow damn ik zou dat echt niet kunen doen dan maar een gek ow wacht dat ben ik al zonder kind laterZ :blauwkus:

Angel
01-01-2003, 19:50
Origineel gepost door Tnawie stellen julie voor, dat Ibrahim zn zoon ismael ging opofferen..en dat hij van zn volgelingen zou eissen dat ze hun eerste geboren kind voor god moeten opofferen...die tradie duurt voort tot heden.. je krijg nu een kind en je zegt nee k ga mn kind nie opofferen..wedden dat de mensen jou voor gek verklaren en zeggeh dat je ongelovig en een slechte mens bent.. moraal van het verhaal goed en slecht zijn relatief :D wajooo mijn eigen kind. :eek: :eek: wat mensen denken, boeit me niet. Nee ik zou het niet doen.

Tnawie
01-01-2003, 19:50
Origineel gepost door tha_lady sjoow damn ik zou dat echt niet kunen doen dan maar een gek ow wacht dat ben ik al zonder kind laterZ :blauwkus: MAAR ALS IEDEREEN HET DOET, DAN IS ER NIKS SLECHTS AAN

happywoman
01-01-2003, 19:51

nee ik al helemaal niet man :wow: :D :D

Jemal2002
01-01-2003, 19:52
Origineel gepost door Tnawie stellen julie voor, dat Ibrahim zn zoon ismael ging opofferen..en dat hij van zn volgelingen zou eissen dat ze hun eerste geboren kind voor god moeten opofferen...die tradie duurt voort tot heden.. je krijg nu een kind en je zegt nee k ga mn kind nie opofferen..wedden dat de mensen jou voor gek verklaren en zeggeh dat je ongelovig en een slechte mens bent.. moraal van het verhaal goed en slecht zijn relatief :D stel je voor dat het zo was.......alds je het niet deed was je echt een heiden geweest!!!!!!!!!!!!!!! hhahahaha goed en slecht is relatief

soumaya1
oh mijn god.... nee nooit.. ik zou het niet kunnen mn eigen kind vermoorden he bah alleen die gedachte al.... :( en opofferen voor het geloof... om eerlijk te zijn ... zelfs voor het geloof zou ik het niet kunnen!!! :( pfff gelukkig is het een steljevoor vraag.... ik zou er niet aan moeten denken dat het zou moeten!!!!

tha_lady
Origineel gepost door Tnawie MAAR ALS IEDEREEN HET DOET, DAN IS ER NIKS SLECHTS AAN dus als iedereen van het dak af sprink spring jije r ook maar van af nee tuurlijk niet je vermoord je iegen vlees en bloed niet!! laterZ :blauwkus:

Tnawie
01-01-2003, 19:54
Origineel gepost door angel21 wajooo mijn eigen kind. :eek: :eek: wat mensen denken, boeit me niet. Nee ik zou het niet doen. maar je weet nie beter dan jou kind slachten als je midden in zon cultuur bent opgevoed... wedden dat er maar een minderheid nee tegen dat zou zeggeh

Tony_Wontana
01-01-2003, 19:54
Er zit een VEEL dieper moraal in dit verhaal, dan de meeste mensen denken. En ik vind het echt slim van je, Tnawie, dat je daarop bent gekomen. Niets voor niets op Universiteit he;)

Tnawie
01-01-2003, 19:55
Origineel gepost door Jemal2002 stel je voor dat het zo was.......alds je het niet deed was je echt een heiden geweest!!!!!!!!!!!!!!! hhahahaha goed en slecht is relatief jij begrijpt mn gedachten :D

Jemal2002
01-01-2003, 19:56
Origineel gepost door Tnawie jij begrijpt mn gedachten :D Great minds think alike :D

Tnawie
01-01-2003, 19:56
Origineel gepost door Tony_Wontana Er zit een VEEL dieper moraal in dit verhaal, dan de meeste mensen denken. En ik vind het echt slim van je, Tnawie, dat je daarop bent gekomen. Niets voor niets op Universiteit he;) thanx :p blij dat je mij begrijpt

Tnawie
01-01-2003, 19:59
ff voor alle duidelijkheid, voordat we afdwalen...als je je in deze situatie inleeft dan moet je nu alles wat je geleerd over goed en fout terzijde leggen...dan pas kunnen jullie mn boodschap begrijpen

Angel
01-01-2003, 20:00

Origineel gepost door Tnawie maar je weet nie beter dan jou kind slachten als je midden in zon cultuur bent opgevoed... wedden dat er maar een minderheid nee tegen dat zou zeggeh dat is gewoon ZIEK

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11