Bekijk originele versie : Man zoekt man.
Ik zoek het forum voor de rinkeltoontjes voor je mobiel. Ik wil iets Arabisch. Als mijn kinderen mij dan bellen klinkt er Arabisch gejengel in de tram. Zit je altijd goed.
Wat zie ik? Man zoekt vrouw en andersom. Maar 'vrouw zoekt vrouw' of erger 'man zoekt man' hebben ze hier niet.
Wat de Via-Via wel heeft, een smerig geel krantje, daarvan willen ze hier niet weten. Is Nederland een zandbak geworden? Wonen hier alleen struisvogels?
Homerus..
knorknor
11-10-2004, 23:19
Ik zoek het forum voor de rinkeltoontjes voor je mobiel. Ik wil iets Arabisch. Als mijn kinderen mij dan bellen klinkt er Arabisch gejengel in de tram. Zit je altijd goed.
Wat zie ik? Man zoekt vrouw en andersom. Maar 'vrouw zoekt vrouw' of erger 'man zoekt man' hebben ze hier niet.
Wat de Via-Via wel heeft, een smerig geel krantje heeft willen ze hier niet weten. Is Nederland een zandbak geworden? Wonen hier alleen struisvogels?
Homerus.
Je hebt gelijk! wat vreemd?
Geen man-zoekt-man of vrouw-zoekt-vrouw op dit forum. :confused:
Lijkt er op dat zelfs de mensen achter dit forum nog een lesje integratie nodig hebben.
Misschien is er niet genoeg animo voor, een forum moet nuttig zijn en niet alleen voor de sier.
Rebel_1963
11-10-2004, 23:43
Niet zo schijnheilig doen, knorretje... :rolleyes:
Lijkt er op dat zelfs de mensen achter dit forum nog een lesje integratie nodig hebben.
En dat lesje wil jij ze wel geven is het niet knorretje? Dream on.... :D
knorknor
11-10-2004, 23:44
Misschien is er niet genoeg animo voor, een forum moet nuttig zijn en niet alleen voor de sier.
Ik denk dat er opeens heel wat nieuwe nicks aangemaakt gaan worden door
"nieuwe" marokkaanse leden.
knorknor
11-10-2004, 23:46
Niet zo schijnheilig doen, knorretje... :rolleyes:
En dat lesje wil jij ze wel geven is het niet knorretje? Dream on.... :D
Schijnheilig? hoezo?:confused:
mare ik lees, zoals je weet, graag iemand de les. Ik zou er geen probleem mee hebben om dit eens uitgebreid uit te leggen aan de mensen die dit forum beheren.
oprotten, homo's zijn niet gewenst.
ga maar naar homo.nl ofzo
Moslims oprotten, moslims die zulke dingen zeggen zijn nergens gewenst. Ga maar naar www.keelafsnijden.afg
Hoe klinkt dat?
Snap je wel dat in Arabia zoiets niet eens mag denken? Als je al mag denken. Kunt denken.
Hier mag je denken. Als je je smerige gedachten voor je houdt en biecht bij je voorganger. Als die Nederlands spreekt. Vrijdagavond kun je de eerste zijn. Als je vroeg bent.
Wat kan mij het schelen of moslims mij wensen. Wens ik moslims?
Homerus.
mafketel, of je nou homo bent of niet kan mij niet zoveel schelen. Maar waarom oet iedereen jullie zin en onzin lezen en op scholen nu zelfs verplciht lezen.
Dat arabia bull kan je allemaal voor je houden want voor hetzelfde geld ben ik je buurman die vroeger jeroen heette.
dit is toch duidelijk een site waarvan de meeste mensen marokkanen zijn die niet gediend zijn van homo dating dus verwijs ik je door naar homo.nl
val je toch op marokkanen zoek dan goed op google want marokkaanse homosites zullene r vast wel wezen
RealMadrid
12-10-2004, 12:27
Wat de Via-Via wel heeft, een smerig geel krantje, daarvan willen ze hier niet weten. Is Nederland een zandbak geworden? Wonen hier alleen struisvogels?
Homerus.Bedankt voor de mededeling,maar jullie besmettelijke ziektes mogen jullie houden :maf:
Bedankt voor de mededeling,maar jullie besmettelijke ziektes mogen jullie houden :maf:
En jij mag foto's van decolletees waar je recht inkijkt voor je houden. :o
soraya28
12-10-2004, 19:14
voor dat ben je hier verkeerd dan moet je naar
kaaskoppen .nl gaan die hebben alles wat je wil
jullie kut hollanders ik snap niet wat jullie steedst willen
willen jullie zo graag gewipt worden in juulie stinke gat tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :maf:
Dit forum heeft eerder behoefte aan een afdeling 'Christendom'. Als ik zo eens zie hoeveel topics er de laatste tijd over het christendom worden geopend en die nu op MJA staan, lijkt me dat daar dringend behoefte aan is.
knorknor
12-10-2004, 19:40
voor dat ben je hier verkeerd dan moet je naar
kaaskoppen .nl gaan die hebben alles wat je wil
jullie kut hollanders ik snap niet wat jullie steedst willen
willen jullie zo graag gewipt worden in juulie stinke gat tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :maf:
Ik ben niet zo erg bekend in de homoscene (ben ook geen home :) ) maar het schijnt dat vooral de marokkaanse mannen daar juist goed vertegenwoordigd zijn.
knorknor
12-10-2004, 19:41
Dit forum heeft eerder behoefte aan een afdeling 'Christendom'. Als ik zo eens zie hoeveel topics er de laatste tijd over het christendom worden geopend en die nu op MJA staan, lijkt me dat daar dringend behoefte aan is.
Wat denk je dan van een zionisten/joodse afdeling :)
soraya28
12-10-2004, 19:45
Ik ben niet zo erg bekend in de homoscene (ben ook geen home :) ) maar het schijnt dat vooral de marokkaanse mannen daar juist goed vertegenwoordigd zijn.
wat zie ik geen home ok foutje en hoe weet jij dat daar maroc mannen
daar vertegenwordigd zijn omdat je elke weekend in een travastiet vermomd gaat zeker vandaar dat zijn jou maten en geen maroc boys next time je jampot glazen bril op zetten :nerd:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.