Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie regeert de wereld..intressant verhaal

new
11-10-2004, 22:15

http://oldhag.uwnet.nl/ wie bestuurt de wereld waar zit de macht pas op mss had je dit beter niet geweten veel succes

new
11-10-2004, 22:21
ken de 3 machtige groepen in de wereld mss hoor jij bij een van de groepen zonder het te weten deze duivelse groepen gebruiken niets vermoedende goedhartige mensen om hun spel te spelen het is geen gewoon spel maar zeer gevaarlijke duivelse spel

sneakynawal
11-10-2004, 22:44
Is dit een spel?

knorknor
11-10-2004, 22:53
Ik vind de wereld wel een leuk spel :) En mensen die in een god geloven hoeven het leven geen leuk spel te vinden, die mogen spelen als ze dood zijn. Nu is het mijn beurt.

new
11-10-2004, 23:03

Ik vind de wereld wel een leuk spel :) En mensen die in een god geloven hoeven het leven geen leuk spel te vinden, die mogen spelen als ze dood zijn. Nu is het mijn beurt. je bent een speeljongen :D

Mocrobrains
11-10-2004, 23:14
Ik vind de wereld wel een leuk spel :) En mensen die in een god geloven hoeven het leven geen leuk spel te vinden, die mogen spelen als ze dood zijn. Nu is het mijn beurt. juist net andersom, voor de ongelovige is het wereldse leven een paradijs, voor een gelovigen een gevangenis. dus speel erop los, en doe wat je niet laten kan

knorknor
11-10-2004, 23:16
juist net andersom, voor de ongelovige is het wereldse leven een paradijs, voor een gelovigen een gevangenis. dus speel erop los, en doe wat je niet laten kan Dat zei ik, en ik doe al wat ik niet laten kan :)

Mocrobrains
11-10-2004, 23:18
Dat zei ik, en ik doe al wat ik niet laten kan :) ik weet dat je het zei, maar je begrijpt niet wat ik bedoel.

knorknor
11-10-2004, 23:20
ik weet dat je het zei, maar je begrijpt niet wat ik bedoel. Wat bedoel je dan mijn beste microbrains...

Mocrobrains
11-10-2004, 23:22
Ik vind de wereld wel een leuk spel :) En mensen die in een god geloven hoeven het leven geen leuk spel te vinden, die mogen spelen als ze dood zijn. Nu is het mijn beurt. wat er met jou gebeurd als jij dood bent, ook al heb ik microbrains dat is al te veel voor jou.

knorknor
11-10-2004, 23:36
wat er met jou gebeurd als jij dood bent, ook al heb ik microbrains dat is al te veel voor jou. Dan rot ik langzaam weg net als alle organische substanties. Hoezo?

Mocrobrains
11-10-2004, 23:37
Dan rot ik langzaam weg net als alle organische substanties. Hoezo? voor jou is het leven inderdaad een grote feest, mischien verdien jij wel de bestraffin, veel plezier met je leuke dingen.

knorknor
11-10-2004, 23:57
voor jou is het leven inderdaad een grote feest, mischien verdien jij wel de bestraffin, veel plezier met je leuke dingen. harstikke bedankt, jij ook veel plezier met je aardse ontberingen.