Bekijk originele versie : dringende vraag aan de belgen!!
Nadia_Antwerpen
11-10-2004, 21:02
salaam wa aleikum
ik heb mij na de geboorte van mijn zoontje afgeschreven bij de vdab. nu is hij een jaar en wil ik mij terug inschrijven. krijg ik nu weer een wachttijd van 9 maanden of niet?
mha salama
PrincessTifah
11-10-2004, 21:07
Ik denk zelfs dat die wachttijd langer is.
Ik denk het, maar ik zou het beter eens zelf vragan aan de VDAB.
Groetjes :nijn:
Nadia_Antwerpen
11-10-2004, 22:07
bedankt maar ik heb net vernomen dat er geen wachttijd is als je je binnen 3 jaar terug inschrijft. euh merci voor de moeite maar zou je in het vervolg eerst zeker willen zijn voor je zoiets schrijft. als ik het niet eerst anders had gehoord, had ik het geloofd en dat is niet de bedoeling aangezien in in een benarde situatie zit.
mha salama
waarom heb je je eigen uit geschreven , je had toch recht op drie maanden moederschaps verlof?
Shahrazet
27-10-2004, 17:36
Dus als je je voor het eerst gaat inschrijven bij de VDAB dan moet je een paar maanden alleen wachten alvorens je werk krijgt??
Ik ben namelijk van plan om te gaan emigreren naar Belgie. Vandaar mijn vraag.
Wa salaam
Shahrazet
28-10-2004, 13:10
Niemand antwoord?
wel werk moet je zelf zoeken en niet door hun laten zoeken hoor, wachtijd is bedoeld om stempelgeld te krijgen wat ik zelf heel dom vind
Dus als je je voor het eerst gaat inschrijven bij de VDAB dan moet je een paar maanden alleen wachten alvorens je werk krijgt??
Ik ben namelijk van plan om te gaan emigreren naar Belgie. Vandaar mijn vraag.
Wa salaam
Werkt krijgt??? :rolleyes: Was het maar zo simpel Vdab staat voor begeleiding op zoek naar werk. Werk aanbieden doen ze niet dat moet je zelf doen solliciteren naar werk.
Shahrazet
29-10-2004, 10:33
wel werk moet je zelf zoeken en niet door hun laten zoeken hoor, wachtijd is bedoeld om stempelgeld te krijgen wat ik zelf heel dom vind
Dankje! :p
Shahrazet
29-10-2004, 10:33
Werkt krijgt??? :rolleyes: Was het maar zo simpel Vdab staat voor begeleiding op zoek naar werk. Werk aanbieden doen ze niet dat moet je zelf doen solliciteren naar werk.
Bedankt voor je antwoord ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.