Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vlekje op netvlies

elHacima
11-10-2004, 20:29

Sinds een paar dagen heb ik een witte vlek op me iris, ik had het eerst links van me rechter-oog, maar het loopt als t ware door :S nu is het precies op me iris het is nu net of een deel van mijn gezichtsveld weg is, zie alles wazig Wat kan dit zijn, ik heb het nog nooit eerder gehad... :(

XCindarellaX
11-10-2004, 20:40
Allah hoelam..maar ik zou beter naar de dokter gaan als ik jou was..

elHacima
12-10-2004, 15:41
Iemand Die Ik Ken Had Een Bruin/Zwart Vlekje...En Dat Bleef Maar Groeien..Misschien Is Het Hetzelfde..Diegene Heeft Het Laten Weghalen Bij Een Of Andere Dokter..Maar Meid Ga Langs Een Dokter..!! Ik denk niet dat het bij mij weg kan, zit namelijk vast aan me oogbol

Al_Pacina
12-10-2004, 17:44
Ik ken ook iemand die hetzelfde had. Was eerst een klein stipje en toen begon het snel te groeien. Ze heeft het weg laten halen en heeft er nu geen last meer van. Als ik jou was zou ik er snel mee wezen anders kan het straks niet meer. Lah ichafik. Groetjes

EyesNeverDry
13-10-2004, 16:12

Geen idee wat dat zou zijn, mooie ogen heb je tbarkellah !!

SMIERO
13-10-2004, 20:09
Sinds een paar dagen heb ik een witte vlek op me iris, ik had het eerst links van me rechter-oog, maar het loopt als t ware door :S nu is het precies op me iris het is nu net of een deel van mijn gezichtsveld weg is, zie alles wazig Wat kan dit zijn, ik heb het nog nooit eerder gehad... :( meid, ga alsjeblieft heel snel naar een oogarts, het kan best zijn dat er een adertje is gesprongen in je oog, dan kun je niet zien, het is namelijk aan de binnenkant van je oog, daardoor zie je die witte vlekken en zie je wazig, je moet echt zo snel mogelijk naar een goede oogarts, waarschijnlijk zullen ze dan je oog behandelen met een laser zodat die bloeding weg kan gaan, maar helaas zul je altijd daarna een klein zwart vlekje blijven zien, dat is de plek waar ze het gaan laseren, succes meid en laat ons weten hoe het is gegaan. Ik hoop eigenlijk voor je dat het iets onschuldig is en niet dit, sterkte zuster!!!

miss__1984
13-10-2004, 20:34
ik heb ook sinds 2 jaar ofzo een bruine vlekje net moedervlek maar groeit gelukkig niet. maar heb er ook geenlast van hamdoellilah, dokter zei is gewoon moedervlek. maar ik weet dat ik gekregen heb door dat ik 1 keer heel erg geschrokken was, marokkaanse conlusie

elHacima
14-10-2004, 12:01
meid, ga alsjeblieft heel snel naar een oogarts, het kan best zijn dat er een adertje is gesprongen in je oog, dan kun je niet zien, het is namelijk aan de binnenkant van je oog, daardoor zie je die witte vlekken en zie je wazig, je moet echt zo snel mogelijk naar een goede oogarts, waarschijnlijk zullen ze dan je oog behandelen met een laser zodat die bloeding weg kan gaan, maar helaas zul je altijd daarna een klein zwart vlekje blijven zien, dat is de plek waar ze het gaan laseren, succes meid en laat ons weten hoe het is gegaan. Ik hoop eigenlijk voor je dat het iets onschuldig is en niet dit, sterkte zuster!!! Damn je hebt me bang gemaakt, ik hoopte eigenlijk dat het vanzelf zou weggaan ik ga er vandaag nog heen Shokran zuster :blauwkus:

Laylike
14-10-2004, 14:19
Salaam lieverd Ik heb ook last van zoiets. Maar bij mij zijn het 2 zwarte puntjes die als ik mijn oog beweeg als het ware meezweven. Ik ben er voor naar de dokter geweest en die zei dat het heel onschuldig is en vanzelf verdwijnt. Het zijn een soort vlokken, iik weet het niet precies. Bij mij groeien ze niet,maar mocht je het niet vertrouwen dan zou ik absoluut naar de dokter gaan. Je ogen zijn zo kwetsbaar en belangrijk dat je niet moet gaan afwachten wa salaam.

elHacima
13-12-2004, 22:58
Trouwens het was niks ernstig, het waren eiwitslierten :moe:

nasssira
14-12-2004, 22:42
volgens mij heet het staar, ik ken iemand die heeft het weg laten halen (het was toen best wel een grote vlek) en het is daarna weer terug gekomen maar wel heel klein.