Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het Vuurwerk van gister deed me denken aan...

ZiLaaL
01-01-2003, 18:18

PALESTINA... Ik dacht aan het idee, dat zij daar elke dag, van vroeg tot laat, "nieuwjaar" vierden. Elke dag gaat bij hen het "vuurwerk" af. Elke dag vallen er daar slachtoffers van "vuurwerk-rampen". Echter heeft het "vuurwerk" in Palestina 1 kleur... BloedRood. Hier mogen wij nog genieten van de vele kleuren en vormen. Daar huilen ze en zoekt men een schuilplaats tegen het "vuurwerk". Hier staan we met zn allen Ooh & Aah te roepen bij die uiteenspattingen. Hier betalen wij bergen geld om het in rook te zien opgaan. Daar betalen zij echter met hun leven... :traan1: Ik heb dus niet genoten gister van die nonsens! :ego:

Dida
01-01-2003, 18:22
Ja ik ook niet..vond het echt ZonDe..:(

Chaimaa
01-01-2003, 18:23
ik heb zelfs gehuild wallah

ZiLaaL
01-01-2003, 18:28
Origineel gepost door Chaimaa ik heb zelfs gehuild wallah Meskiena... :( Ik keek gister ook naar TOPSPIJKERS, waar een Samir zich inzette voor de kinderen in het rifgebergte. Hij zocht sponsors om zo een passagiersbus bij elkaar te sprokkelen zodat die kinderen veilig naar school konden... :( Ik moest echt huilen, hij zet zich in voor zoiets prachtigs... :traan1: Hij moest zelf ook huilen, toen hij van Topspijkers het busje kreeg... :verliefd:

Liloesh
01-01-2003, 18:33

Origineel gepost door Kenitrya PALESTINA... Ik dacht aan het idee, dat zij daar elke dag, van vroeg tot laat, "nieuwjaar" vierden. Elke dag gaat bij hen het "vuurwerk" af. Elke dag vallen er daar slachtoffers van "vuurwerk-rampen". Echter heeft het "vuurwerk" in Palestina 1 kleur... BloedRood. Hier mogen wij nog genieten van de vele kleuren en vormen. Daar huilen ze en zoekt men een schuilplaats tegen het "vuurwerk". Hier staan we met zn allen Ooh & Aah te roepen bij die uiteenspattingen. Hier betalen wij bergen geld om het in rook te zien opgaan. Daar betalen zij echter met hun leven... :traan1: Ik heb dus niet genoten gister van die nonsens! :ego: :(

djeblia
01-01-2003, 18:33
Ja wallahi dat was zoo cooool van ze, kreeg ie toch die bus, moeilijk hoor.

Tnawie
01-01-2003, 18:35
Origineel gepost door Chaimaa ik heb zelfs gehuild wallah :(

Lady_moi
01-01-2003, 18:35
http://www.smilies.nl/01.gif

mocro4life16
01-01-2003, 18:41
Origineel gepost door Kenitrya Meskiena... :( Ik keek gister ook naar TOPSPIJKERS, waar een Samir zich inzette voor de kinderen in het rifgebergte. Hij zocht sponsors om zo een passagiersbus bij elkaar te sprokkelen zodat die kinderen veilig naar school konden... :( Ik moest echt huilen, hij zet zich in voor zoiets prachtigs... :traan1: Hij moest zelf ook huilen, toen hij van Topspijkers het busje kreeg... :verliefd: Wollah ik had die programma gisteren ook gezien, en het was echt zo goed van hem. dit moeten meerdere van ons doen!!!