Bekijk originele versie : Ik wil 6 kilo afvallen in de ramadan!!
ouissam_girl
11-10-2004, 19:58
hallo ik had een vraagje, wie heeft er ervaring met afvallen in de ramadan...??
Graag meer informatie ik zou namelijk graag 6 kilo willen afvallen in de ramadan. En ik dacht je eet de hele dag niks en in de avond minderen, zou je best goed kunnen afvallen??
Wie-o-wie heeft hier al ervaring mee, graag meer info...
m0uslima_87
12-10-2004, 17:22
dan k0m je eigelijk juist aan..:D
want al die vetten die je in de avond eet..w0rden niet verteert...en als je in de ochtend nou veel eet dan word dat wel verteerd....dus eigelijk blijft je gewicht stabiel...uit eigen ervaring is dit...veel vriendinnen willen afvallen in de ramadan maar tot NU toe NOOIT gelukt bij geen van die vriendinnen:hihi:....
beslama:zwaai:..
kwil wel 6kilo aankomennnn
missmagrebia1
12-10-2004, 17:46
dat had je beter in de zomer kunne proberen als je in marokko bent geweest dan ...
daar val ik meestal wel paar kilo`s af
ouissam_girl
12-10-2004, 20:14
Nou ik ken iemand die is 8 kilo afgevallen, 2 kilo per week..Makkelijk te doen in de ramadan, als je niet te veel eet en zeker niet vet!!!
x_sweety_x
12-10-2004, 20:51
dat had je beter in de zomer kunne proberen als je in marokko bent geweest dan ...
daar val ik meestal wel paar kilo`s af
die heb je er ook zo weer opzitten... bij de meeste dan
misstomatisch
12-10-2004, 21:02
Dit voornemen hebben heel veel mensen voor de ramadan. Alleen lukt het nooit! :p
LemShisha
13-10-2004, 08:45
bij mij is het vorige ramadan wel gelukt!
Ik at gewoon in de avond heel veel groetne en fruit...
niks vettigs
fatima123
13-10-2004, 10:14
Het beste is (ik ben 11 kilo afgevallen in 4 maanden): gezond eten en 3 keer per week sporten. Ik heb in die tijd heel veel thee en water gedronken om de honger te stillen. Wil je in de Ramadan afvallen, dan zou ik voedsel eten wat licht verteerbaar is en na 8 uur niks meer eten en ín fdajr gezond ontbijten en veel drinken, dan moet het lukken. Veel succes en sbar.
chainreaction
13-10-2004, 11:11
hmm k vind het een beetje raar als je in de ramadan gaat lijne ofzo
want k bedoel je vast niet om af te vallen maar o.a uit soladeriteit voor de armen toch??
als k jou was, dan zou k effe wachten. Sowieso als je dan zoo weinig gaat eten, bdenk wel effe dat niemand dat zn hele leven volhoud. Bovendien je valt sowieso af na de ramadan (althans de meeste)
waarom heb ik het gevoel dat ik jou ken, dit meisje die dit vraagt, ken je angela..! ? afval race..haha volgens mij weet ik wie jij bent...maar meid het is wel mogelijk maar ja zoveel mogelijk soep, crackers en fruit heel veel je moet je vitamines binnenkrijgen en sporten...
ouissam_girl
15-10-2004, 10:05
Hey Angela, Zwolle jekkie was te gek... Ja man ik moet die laatste kilo`s er echt af krijgen man..Je weet toch.... Maar het gaat lukken vandaag is het ramadan... Mabrouk ramadan iedereeen! Aan het einde van de ramadan zal ik jullie vertellen of het me is gelukt!!!
Dag Angela ik spreek je gauw,
kusz
heeeey gekkie hihihi
zwolle was zeker leuk hoor samen volgende keer als we gaan shoppen moet er zeker minimaal weer 3kilo af zijn pff, we gaan dervoor he, hihihi ..xxx
Dit voornemen hebben heel veel mensen voor de ramadan. Alleen lukt het nooit! :p
De ramadan heeft een andere functie dan afvallen.
S.samira
20-10-2004, 12:08
sommige meiden gebruiken ramadan om af te vallen, maar dat is absoluut niet zo, dus ik zou maar eens goed nadenken
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.