Bekijk originele versie : Apartheid
Jemal2002
01-01-2003, 17:43
Het is een wonder dat mensen verschillende rassen samen kunnen komen en een kind kunnen baren. Volgens mij is dat een wonder die verzorgt is door Allah (swt).
Maar volgens FatimaZohrah19 is dit een schande.
Berbers horen bij Berbers
Arabieren bij Arabieren
Blanke bij Blanke
Chinezen bij Chinezen
Indianen bij Indianen
Indiers bij Indiers
Turkmanen bij Turkmanen
etc................
Heeft Allah (swt) dit zo gewild, of willen bekrompen mensen dit????
Jemal2002
01-01-2003, 18:03
FatimaZohrah19 heeft gelijk als alle berbers zo zijn. Blijf ik ook liever bij me eigen soort :verdriet:
Alhamdulillah! weet ik beter
soumaya1
01-01-2003, 18:05
Origineel gepost door Jemal2002
Het is een wonder dat mensen verschillende rassen samen kunnen komen en een kind kunnen baren. Volgens mij is dat een wonder die verzorgt is door Allah (swt).
Maar volgens FatimaZohrah19 is dit een schande.
Berbers horen bij Berbers
Arabieren bij Arabieren
Blanke bij Blanke
Chinezen bij Chinezen
Indianen bij Indianen
Indiers bij Indiers
Turkmanen bij Turkmanen
etc................
Heeft Allah (swt) dit zo gewild, of willen bekrompen mensen dit????
het gaat er niet om of je zwart blank geel groen of weet ik veel wat voor je kleur je hebt... het gaat erom dat die persoon een moslim is... wanneer dringt dat nou in die botte hersens van sommige mensen... :kwaad:
dus FatimaZohra: bekrompen mensen horen bij bekrompen mensen
Net als jij toch?
Jemal2002
01-01-2003, 18:07
Origineel gepost door soumaya1
het gaat er niet om of je zwart blang geel groen of weet ik veel wat voor je kleur je hebt... het gaat erom dat die persoon een moslim is... wanneer dringt dat nou in die botte hersens van somme mensen... :kwaad:
Allahu aliem.............
Mensen blijven bekrompen..........is niet weg te krijgen.
onkruid kan je nooit volledig weg halen!
Origineel gepost door FatimaZohrah19
Berbers zijn blanken.Dus waarom maak je nog een onderscheid tussen berbers en blanken?
Berbers zijn mensen waarom maak jij onderscheid tussen blanken en zwarten? :rolleyes:
Jemal2002
01-01-2003, 18:08
Berbers zijn blanken.Dus waarom maak je nog een onderscheid tussen berbers en blanken?
berbers zijn niet blank
blanke = zijn west europianen en geen berbers
Jemal2002
01-01-2003, 18:09
Origineel gepost door djeblia
dus FatimaZohra: bekrompen mensen horen bij bekrompen mensen
Net als jij toch?
inderdaad!!!!!!!!!!!!!!!!
ik hoop dat ze ooit gelukkig kan zijn met een bekrompen persoon.
Salaamoen ´alaikom wa rahmatollahi wa barakaatoh yaa agie je zegt iets wat niet totaal klopt waarom ga je met haar akkoord met Fatima zohra ik ben op de eerste plaats Moslim en op de 2e plaats Berber Alhamdoelillaah maar dat wil niet zeggen dat ik met alle berbers akkoord integendeel het Woord van Allah is Waarheid daar ga ik altijd tot mijn dood Insjaa´allah akkoord mee en zwijg en luister aandachtig naar de woorden van Allah swt en Onze Heilige Profeet Mohammed Rasoelollah Salla Allaho ´alaihi wa sallam. Moge dit duidelijk zijn. Berbers bij berbers Arabisch bij Arabisch wat is dit voor iets onwetends je moet zeggen moslim met een moslima dus het maakt niet uit welke ras je bent. Alhamdoelillaahi rabbil´aalamien.
soumaya1
01-01-2003, 18:12
en als negers in de ogen van Allah swt veel waard zijn, waarom zijn er geen profeten gestuurd naar zwarte mensen???? Bijna alle profeten stamden af van Ibrahim/Abraham. De laatste Profeet was een blanke profeet en zeker geen neger.
oh jij bent echt een schande voor de marokkaanse/islamitische samenleving,,,......een tip zeg dat nooit tegen een nederlander.. want die lachen je uit..... pim fortuin... maar dan een marokkaanse! :kwaad:
Fatima Zahra Allah zegt in de Koran dat Hij geen onderscheid wilt tussen verschillende rassen er is onderscheid tussen mensen wie het beste handelt in daden neem dit maar in je op ogtie, en zoek vergiffenis bij Allah en toon berouw. Zulke dingen mogen en kunnen we niet zeggen na alles wat Onze Heer swt en de Heilige Profeet Mohammed Rasoelollah heeft overgeleverd Salla Allaho ´alaihi wa sallam.
Ben jij niet Fatimkrim he Fatima Zohra zeg niet zomaar dingen waar je geen kennis over hebt ga eerst kennis zoeken en moge Allah jou duidelijk de waarhedi tonen.
Jemal2002
01-01-2003, 18:15
en als negers in de ogen van Allah swt veel waard zijn, waarom zijn er geen profeten gestuurd naar zwarte mensen???? Bijna alle profeten stamden af van Ibrahim/Abraham. De laatste Profeet was een blanke profeet en zeker geen neger.
waarom waren het geen chinezen of indianen of germanen of wat dan ook.............????
als of alleen blanke en negers bestaan op aarde!
meisje je bent echt ...........zucht
Jemal2002
01-01-2003, 18:17
Berbers nl de Imazighen stammen af van een Germaanse volkstam de Vandalen.Dus ze zijn wel blank.Berbers zijn een Europese ras. Waarom hebben veel berbers blonde haren en blauwe ogen???
Omdat de moren met de spaanjaarden en franse hebben gemengd, misschien daarom???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.