Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Worden we bedreigd als molsims zijnde door Hirsi Ali?

Pagina's : [1] 2

Faisel03
11-10-2004, 18:35

Worden we bedreigd als molsims zijnde door Hirsi Ali? beste broeders en zusters, tis zoo wij worden zwart en belachelijk gemaakt door een voormalige vluchteling. is dat wat wij verdienen??solliciteer jij als islamiet zijnde kom je nergens maar meneer de korky is zoo aangenomen hoor. tis tegenwoordig zoo dat mensen zonder kennis handelen en allerei rare dingen over ons god en profeet zeggen. Het is namelijk zoo wij moslim mannen zijn slecht, wij slaan ons vrouwen en schelden hen de tering in. nee allemaal bullshit. Wat Hirsi ali wil is dat onze moslimmeiden zich blootgeven aan anderen, zoals negers en hollanders want die slaan hun vrouwen tenminste niet volgens haar. Volgens hirsi ali moeten onze vrouwen zussen en moeders als lustobjecten gezien worden. ik ben echt bang hoe het met de volgende generaties zal verlopen echt. want dit gaat niet goedzooo!!!

Palestijns_Girl
11-10-2004, 18:48
Ben het met je eens.. Maar Hirsi Ali is zo onwetend! Gaat ze dingen over Islam vertellen, terwijl ze nog nooti de koran in het arabische heeft gelezen.. :rolleyes: Ze verteld de Islam op haar manier.. Wat zij heeft gezien in Somalie.. Mja.. Somalie is nou niet echt 1 van de beste moslimlanden.. :rolleyes: Ik zou wel eens met die Hisri Ali willen praten.. Want zij weet egt niet waar ze het over heeft.. Maaarre bedreigd door haar? Nee, zij is een mens net als mij..

alhoceimagek
11-10-2004, 18:54
Yah inderdaad, ze is gewoon een vieze vluchteling, waarom doet ze zo man ik snap haar niet, gaat ze zeggen dat wij onderdrukd zijn, wejoww ik snap haar niet dat haar vader haar moeder en haar zo lieten leven hoeft ze de GELOOF ISLAM niet bij te trekken, als ik haar voor me neus zie ik zou haar dood trappen, sorry man, maar tg ik wordt egt agresiief door haar alleen die naam zeggen en ik ga para worden... En bedreigd door haar? Zij zal ze voelen in de hel inschallah, ikz elf ben ook geen heilig boontje, maar ik ga niet zo over de islam praten, ma3a salaama Essmatjuh!

Beni_Oulichek
11-10-2004, 19:29
als ik haar tegenkom, Ik eet 'r rouw

Pleeborstel
11-10-2004, 19:35

Hirsi Ali denkt de intellectueel uit te kunnen hangen met haar ingewikkelde prietpraat over moslims. Zij is zelf geen moslim dus waarom voelt ze zich dan geroepen om een hele bevolkingsgroep zwart te maken op basis van wat zij heeft meegemaakt in Somalie? In Marokko bijvoorbeeld komen dergelijke taferelen als die in Somalie niet voor, daar kun je zelfs de gevangenis ingaan als je zoiets doet als vrouwenbesnijdenis...Alleen wil Hirsi Ali dat niet zien en draait ze de Hollanders en anderen die nog minder dan zij van de islam weten een rad voor de ogen door dergelijke idiote en nergens op gebaseerde uitspraken te doen. Ze maakt de goegemeente wijs dat de moslims een groot probleem zijn in Nederland en dat zij wel een oplossing weet. Het vervelende eraan is dat velen haar nog geloven ook. En weet je waarom?? Juist, omdat die lui dus helemaal niks weten over islam en haar aanhangers. Wat ze weten hebben ze gehoord of gezien in de krant en op de televisie. Hirsi Ali wordt slechts door de VVD gebruikt als uithangbord om de moslims zwart te kunnen maken en dat doen ze omdat ze zelf te schijterig zijn om wat te zeggen, Geert Wilders uitgezonderd. Om de schijn op te houden gooien ze hem de partij uit onder het mom van 'hij is te radicaal'. Ondertussen wordt Hirsi Ali ongemoeid gelaten terwijl die nog erger is. Aan dit soort acties kun je zien hoe schijnheilig de politiek in dit land is. Met mensen als Hirsi Ali schiet niemand wat op. Je krijgt alleen dat de tweespalt in de samenleving die er al was nog groter zal worden en niemand die weet waar het eindigt. Het ziet er in ieder geval somber uit de komende jaren, zeker wanneer groeperingen als Al Qaida steeds in verband worden gebracht met radicale moskeeen en jongeren hier :(

m0sliMa_AsMa
11-10-2004, 21:00
Arjan is met elke ziekte besmet ,, komt ze hier als ribbekast van een ezel naar het kabinet je moet gewoon niej op haar letten , ze wil aandacht , Allah zal wel met haar afrekenen ,, maar het is onze plicht om ons Oema en Rasoel asws te verdedigen

miss_tetouan425
11-10-2004, 21:21
Worden we bedreigd als molsims zijnde door Hirsi Ali? beste broeders en zusters, tis zoo wij worden zwart en belachelijk gemaakt door een voormalige vluchteling. is dat wat wij verdienen??solliciteer jij als islamiet zijnde kom je nergens maar meneer de korky is zoo aangenomen hoor. tis tegenwoordig zoo dat mensen zonder kennis handelen en allerei rare dingen over ons god en profeet zeggen. Het is namelijk zoo wij moslim mannen zijn slecht, wij slaan ons vrouwen en schelden hen de tering in. nee allemaal bullshit. Wat Hirsi ali wil is dat onze moslimmeiden zich blootgeven aan anderen, zoals negers en hollanders want die slaan hun vrouwen tenminste niet volgens haar. Volgens hirsi ali moeten onze vrouwen zussen en moeders als lustobjecten gezien worden. ik ben echt bang hoe het met de volgende generaties zal verlopen echt. want dit gaat niet goedzooo!!! Ayaan Hirshi Ali heeft het achterste van haar tong laten zien door de Islam te vertrappen met haar lompe uitspraken, boek en flutfilm, maar de meesten hebben haar al door....ook niet-moslims trouwens. Ali Somalie dacht net als Pim Fortuijn de moslims keihard te beledigen en BOEM...heel de moslimgemeenschap schiet in de aanval...media aandacht bij het leven, bedreigingen en TA RA...je bent famous! De VVD dacht daar nog net voor de verkiezingen haar slaatje uit te slaan, puur om de stemmen te winnen van een handje vol rechtse ballen... Ik zie haar absoluut niet als een bedreiging...want zij LIEGT. Als de Islam echt zo wraakzuchtig was, haat dragend, moslims aanmoedigt tot terrorisme, vrouwenmishandeling etc., dan vraag ik me echt af waarom de Islam de snelst groeiende religie is. Er komen steeds meer moskeeen hier in Nederland, terwijl de kerken en sinagogen leeg lopen...ja...dat is natuurlijk een doorn in het oog... zowel voor Ayaantje als voor andere die de Islam als een bedreiging zien. Ieder mens met een gezond verstand, moslim of niet, weet dat de Islam absoluut geen bedreiging vormt voor wie dan ook... Laat ayaantje lekker in haar eigen verzonnen fabeltjes geloven. En laat je ook niet ontmoedigen als een sollicitatie niet positief uitpakt; of het nou te maken heeft met je geloof, nationaliteit, baard of hoofddoek...heb het vertrouwen in Allah dat Hij iets beters voor jou in petto heeft.... remember: A winner never quits and a quitter never wins ;) Broeders en zusters, wij zijn gezegend met het mooiste geschenk wat er bestaat...El Islaam... El 7amdoellilah... Wa salaam

m0uslima_87
11-10-2004, 21:37
hahaha grapjas...ik v0el me niet bedreigd d0or een kafir billah..!! ze kan de p0t 0p met haar slappe praatjes... geef haar pillen waard0or je witter w0rdt,blauwe lenzen en je hebt een nieuwe pim Fortuyn:rolleyes:..ik lig er niet wakker van h0or... 'een parlementarier moet rekening h0uden met de gev0elens van t v0lk dat hij vertegenw0ordig'..aldus Gerry van der List...schrijver Elsevier(spiritueel) wa3aleik0em assalaam... laat de shaytaan niet tussen j0u en Allah s.w.t k0men....

an3sdej
11-10-2004, 21:40
moslims uit noord Afrika zijn heel snel te beledigen. De tenen zijn vaak zo lang, dat je ze niet kunt ontwijken

waarschuwer
11-10-2004, 22:14
moslims uit noord Afrika zijn heel snel te beledigen. De tenen zijn vaak zo lang, dat je ze niet kunt ontwijken Dat niet alleen, maar ik denk dat AHA doel heeft getroffen. Als ze echt zo dom was, als ze hier doen voorkomen, waren ze niet zo beledigd. Het voordeel van AHA is, dat ze zich snel de Westerse manier van denken heeft eigen gemaakt. Ze analyseert op een logische manier waarom het met de islamitische wereld zo slecht gaat. De paradox is dat als meer moslims op haar manier de problemen van hun gemeenschap durfden te analyseren, er verbetering mogelijk zou zijn. De PvdA is echt niet zo gek dat ze een nitwit op hun wetenschappelijk bureau aan zouden nemen. Als je even op haar naam googelt, krijg je 22.000 hits. Ze is tot ver over de grenzen bekend: Mrs Hirsi Ali joined the Labour Party's scientific office and made a name for herself pressing for the integration of Muslim immigrants and the protection of Muslim women. Calling herself an ex-Muslim, she documented thousands of cases of physical violence of these women, including beatings, incest and sexual abuse, and railed against the Dutch authorities for doing too little to stop these practices. Wat men hier niet begrijpt is dat elke Nederlander het recht en de plicht heeft om misstanden aan de kaak te stellen. Omdat ze uit Somalie komt, weet ze ook waar ze het over heeft. Mensen die haar met de dood bedreigen, passen niet in een democratisch land en kunnen zich beter in een dictatuur vestigen, er zijn er genoeg in deze wereld. Eén vrouw is honderdduizenden moslims te veel...

an3sdej
11-10-2004, 22:38
Eén vrouw is honderdduizenden moslims te veel... :D :D

PortBagage
11-10-2004, 23:02
Dat niet alleen, maar ik denk dat AHA doel heeft getroffen. Als ze echt zo dom was, als ze hier doen voorkomen, waren ze niet zo beledigd. Het voordeel van AHA is, dat ze zich snel de Westerse manier van denken heeft eigen gemaakt. Ze analyseert op een logische manier waarom het met de islamitische wereld zo slecht gaat. De paradox is dat als meer moslims op haar manier de problemen van hun gemeenschap durfden te analyseren, er verbetering mogelijk zou zijn. De PvdA is echt niet zo gek dat ze een nitwit op hun wetenschappelijk bureau aan zouden nemen. Als je even op haar naam googelt, krijg je 22.000 hits. Ze is tot ver over de grenzen bekend: Mrs Hirsi Ali joined the Labour Party's scientific office and made a name for herself pressing for the integration of Muslim immigrants and the protection of Muslim women. Calling herself an ex-Muslim, she documented thousands of cases of physical violence of these women, including beatings, incest and sexual abuse, and railed against the Dutch authorities for doing too little to stop these practices. Wat men hier niet begrijpt is dat elke Nederlander het recht en de plicht heeft om misstanden aan de kaak te stellen. Omdat ze uit Somalie komt, weet ze ook waar ze het over heeft. Mensen die haar met de dood bedreigen, passen niet in een democratisch land en kunnen zich beter in een dictatuur vestigen, er zijn er genoeg in deze wereld. Eén vrouw is honderdduizenden moslims te veel... wat weet jij nou van de islam om te weten of de opmerkingen van Hirschi Ali hout snijden...? Je zult vast wel in Somalie geweest zijn en het land bestudeerd hebben... jij weet zo veel over de islam dat jij weet wie wel en wie niet gelijk heeft...petje af voor jou

PortBagage
11-10-2004, 23:04
Eén vrouw is honderdduizenden moslims te veel... :D :D Vreemd hoor om dat te horen van iemand die een heksenjacht geopend heeft op abou djah djah...kennelijk ken je die gevoelens...zo erg zelfs dat je je toevlucht hebt gezocht tot marokko.nl om hier een vervolg aan te geven...

justice21
11-10-2004, 23:29
hirsi ali verwart de cultuur met de islam. maar toch klopt het gedeeltelijk ook wat ze zegt er zijn wel veel vrouwen die onderdrukt zijn. in landen waar vrouwen niet altijd zelf keuzes kunnen maken. er zijn ook veel mannen die die islam misbruiken zoals je in het fimpje kon zien. maar toch heeft het echter niet met islam te maken. ze zou zich wat meer op de afrikaanse cultuur moeten richten zonder de islam de grond in te trappen. verder heb ik enigsinds respect voor haar ze komt op voor de rechten van de vrouw!!!

knorknor
11-10-2004, 23:32

ALWEER een hirshi thread ??? 'de marokkanen' op dit forum zouden haar toch gaan negeren, of heb ik dat verkeerd begrepen.

Pagina's : [1] 2