Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse jongens zijn h oeren!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Tony_Wontana
01-01-2003, 17:18

Jah toch, ze hebben relatie voor het huwelijk, hebben ook sex voor het huwelijk. Ze drinken, roken, gaan uit. Hebben ook nog s meerdere ¨partners¨ tegelijk.

AdamX
01-01-2003, 17:20
Origineel gepost door Tony_Wontana Jah toch, ze hebben relatie voor het huwelijk, hebben ook sex voor het huwelijk. Ze drinken, roken, gaan uit. Hebben ook nog s meerdere ¨partners¨ tegelijk. :D :D maar heb je het wel over alle marokkanen?? of over een bepaalde marokkanen ?

Lady_moi
01-01-2003, 17:21
http://www.smilies.nl/01.gif

Nounousa
01-01-2003, 17:21
meisjes EN jongens begaan BEIDE deze zonden, dus zeg niet de een doet het wel en de ander niet!! BEIDEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Nounousa
01-01-2003, 17:26

niet alle marokkaanse meisjes gaan met negerss hoorr.....

amianis
01-01-2003, 17:26
Hou eens op met die racistische opmerkingen ja! wat nou 'gedumpt door neger!' die meid opent een topic en wil serieuse reacties, niet beledigt worden jah! en je Tony_Wontana hebt gelijk, de meeste jongens zijn h.o.e.r.t.j.e.s! Lahi hdiena. xxx

Nounousa
01-01-2003, 17:28
Origineel gepost door thabouhari WAT WIJ VAN JULLIE KRIJGEN MAKEN WIJ WEL GEBRUIK VAN!!!!! :giechel: ze3hma als je er gebruik van maakt dan ben je niet fout??? er is op dat gebied geen verschil tussen jongens en meisjes!! BEIDE maagd, beide mniet drinken niet roken zina plegen en bla bla bla

FaDiKa
01-01-2003, 17:30
Origineel gepost door Tony_Wontana Jah toch, ze hebben relatie voor het huwelijk, hebben ook sex voor het huwelijk. Ze drinken, roken, gaan uit. Hebben ook nog s meerdere ¨partners¨ tegelijk. Ze3ma alleen de jongens van tegenwoordig?? Kijk alleen naar jezelf al, je neemt een relatie met een niet-moslim voor jouw huwelijk, ben je dan geen hoertje?? Yep girl, these are your words... :rolleyes:

Tony_Wontana
01-01-2003, 17:31
Origineel gepost door Abdelhay Je bent ineens een MOSLIMA geworden nadat je gedumpt bent door de neger of wat?? Wie zei dat nou weer, kom je weer hoor met je insinuaties. Ik zeg gewoon wat ik vind, dat doen jullie toch ook altijd, of niet. Bij die andere topic van mij, noemden jullie mij ook een ****. En als je je niet aangesproken zou voelen, zou je ook niet reageren denk ik he. Want dit is geen feit ofzo, dit is gewoon mijn mening.

amianis
01-01-2003, 17:31
Hey We kunnen beter ophouden met al die gezeur over jongens en meisjes! ik zie hier 3 topics over hetzelfde: h.o.e.r.e.n! Is dat het enige waar we het nog over kunnen hebben???! Taghir azaman! xxx

jay
01-01-2003, 17:32
Origineel gepost door Abdelhay Je bent ineens een MOSLIMA geworden nadat je gedumpt bent door de neger of wat?? he gozer alles goed he heb je nog geraced of niet thallah Jay

Tony_Wontana
01-01-2003, 17:34
Origineel gepost door Hindje ze3hma als je er gebruik van maakt dan ben je niet fout??? er is op dat gebied geen verschil tussen jongens en meisjes!! BEIDE maagd, beide mniet drinken niet roken zina plegen en bla bla bla Jah meid, waarom als wij het doen, zijn wij hoertjes. En als zij het doen, ziet niemand het zgnmd. Niemand weet er dan wat van af. En ja, voor de mensen die tegen mij spreken en zeggen dat ik zelf verkeerd bezig ben, JAH, dat weet ik. Ik weet dat ik slecht bezig ben. Maar het gaat nu even over de jongens ok. Ik zie hier altijd topics, van jah, de Marokkaanse meisjes zijn zo en zo. Dus...

FaDiKa
01-01-2003, 17:37
Origineel gepost door Tony_Wontana Jah meid, waarom als wij het doen, zijn wij hoertjes. En als zij het doen, ziet niemand het zgnmd. Niemand weet er dan wat van af. En ja, voor de mensen die tegen mij spreken en zeggen dat ik zelf verkeerd bezig ben, JAH, dat weet ik. Ik weet dat ik slecht bezig ben. Maar het gaat nu even over de jongens ok. Ik zie hier altijd topics, van jah, de Marokkaanse meisjes zijn zo en zo. Dus... Ooh, dus je weet dat je slecht bezig bent, en wilt het ze3ma verbergen door die marokkaanse jongens neer te halen?? Begin eerst jezelf te verbeteren voordat je die jongens neerhaalt a mens, nadat je dat hebt gedaan, dan geef ik jou alle recht om over de slechte boyz te praten.

Ali18
01-01-2003, 17:41
Salaamoen ´alaikom wij moeten ophouden steeds met dit onderwerp te beginnen deze woorden kennen we onderhand nu al en ik mag aannemen dat we weten wat fout is en wat goed is anders moet je wat aan je kennis gaan doen Yaa shabaab.

jay
01-01-2003, 17:41

Origineel gepost door Abdelhay Ja man ik heb een half uurtje even de gas open getrokken was wel weer lekker hoor heb de 190 gehaald! niet snel maar was wel weer even chill :) Thalla Abdelhay heerlijk man wij waren naar den haag gegaan om een vriend van ons op te halen nou dat was ook wel lkkr maar de 180 was de grens en hebt op een gegven moment moeilijk veel flitspalen als je richting de uithof gaat. voor afslag den haag zuid kun je em optrekken daarna kan je hopen dat er geen flitspaal zit hahaha

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13