Bekijk originele versie : mekka cola gezocht
dag mensen
Ik ben in verband met een theatervoorstelling op zoek naar Mekka cola. Het is voor de voorstelling "Het Hoofd van Ibm Hazm" van het Noord Nederlands Toneel.
Het blijkt nergens meer te bestellen. Weet iemand een adres in amsterdam of omstreken waar het nog verkrijgbaar is??
Greetz van roos :).
Aselhiej
11-10-2004, 14:56
dag mensen
Ik ben in verband met een theatervoorstelling op zoek naar Mekka cola. Het is voor de voorstelling "Het Hoofd van Ibm Hazm" van het Noord Nederlands Toneel.
Het blijkt nergens meer te bestellen. Weet iemand een adres in amsterdam of omstreken waar het nog verkrijgbaar is??
Greetz van roos :)
javastraat amsterdam oost
zwarte markt beverwijk
Radio_Rabat
11-10-2004, 15:02
.......ik krijg dorst
maroclove1
11-10-2004, 18:15
Den-haag wagenstraat en verder bij elke islamitische slagerij
alhoceimagek
11-10-2004, 19:06
K krijg ook dorst!
knorknor
11-10-2004, 19:09
Ik hoop dat je bij een of ander AMATEUR vereniging zit. Want het concept van theater heb je niet zo goed begrepen. Dramaturgisch gezien is het namelijk veel beter om gewoon een fles of blikje coca-cola te nemen en zelf een etiket te maken... Dan is het ook veel duidelijker voor het plubliek, omdat je het er dan lekker groot op kan zetten.
Hangt een beetje van het soort stuk af, als het een beetje absurdistich is dan is het misschien zelfs wel leuk om een of ander 3 liter blik te gebruiken.
K krijg ook dorst!
Ga maar naar Mekka.
Of pluk een appel.
Radio_Rabat
11-10-2004, 19:44
Ga maar naar Mekka.
.
Als ze niet zo streng beleid erop na hielden met het verstrekken van een visum dan zou het zeker geen gek idee wezen.
The_Borg
11-10-2004, 19:49
http://www.xpphotoalbum.com/data/10579/9216mecca-cola2.jpg
http://www.xpphotoalbum.com/data/10579/9216mecca-cola1.jpg
Lekkerste cola ooit. Maar de slager waar ik het haalde heeft het niet meer.
Heeft nou iets van Türk Cola... :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.