Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : >>>>>>>klik hier<<<<<<<<

Pagina's : [1] 2

riffiagirl001
11-10-2004, 10:24

wassalam allemaal...... ik had een vraagje: ik heb een ontzettende aardige lieve vriend.....ik hou ontzettend veel van hem...echt hij is mijn leven..zonder hem ben ik niets.... maar.... de laatste tijd gaat het niet zo goed tussen ons...ik weet niet maar is gewoon niet net als op het begin... en ik denk dat dat komt omdat ik nogal verlegen ben als ik met hem ben... ik bedoel als ik met hem ben nou hij zingt en maakt veel grappen...ik lach me altijd kappot met hem.. maar er zijn ook momenten dat we allebei opeens stil zijn en niets te zeggen hebben... en ik ben dan al verlegen.... Ik wil heel graag meer praten maar weet in vredesnaam niet over wat......enne ik wou jullie vragen....of jullie tips hebben ofzo. want ik heb het gevoel dat hij me saai vind en ik ben bang dat hij me in de steek laat.....en dat wil ik niet want ik hou ontzettend veel van hem... ik meen het en ik wil graag mijn hele leven samen met hem zijn insha allah..... nu ik toch bezig ben heb ik nog een vraag: ik heb een hele aardige vriendin hamdoelilah en die is ook een praktiserende moslima elhamdoelilah...ze heeft me veel geleerd over de islam... maar nou zegt ze dat ik het uit moet maken...ik begrijp wel datz e dat zegt ik weet dat dat niet kan in de islam maar ik houd heeeeeeeeeel erg veel van hem...ik weet niet wat ik doen moet.... misschien dat jullie me tips kunnen geven....ik kan ook nog niet me them trouwen want mijn ouders gaan het niet goed vinden ben nog jong vandaar... nou, ik kijk net terug hoeveel ik heb geschreven en jeetje wat is dat veel haha...moehiem hoop snel reactie te krijgen.....(ik wil mijn vriendin ook niet kwijt..want ik hou ook van haar, als vriendin dan he!) ik hoop op goede reacties...ennuh alsjeblieft alleen serieuze want dit is geen grap....

samie17
11-10-2004, 16:52
Je vriendin heeft gelijk, stop met de Hram-ralatie........trouwen hoeft niet gelijk. je kunt ook verloven ? Ben het met je EENS meid...!!!!!!!!!:goedzo:

lela_Hanan
11-10-2004, 17:53
wassalam allemaal...... ik had een vraagje: ik heb een ontzettende aardige lieve vriend.....ik hou ontzettend veel van hem...echt hij is mijn leven..zonder hem ben ik niets.... maar.... de laatste tijd gaat het niet zo goed tussen ons...ik weet niet maar is gewoon niet net als op het begin... en ik denk dat dat komt omdat ik nogal verlegen ben als ik met hem ben... ik bedoel als ik met hem ben nou hij zingt en maakt veel grappen...ik lach me altijd kappot met hem.. maar er zijn ook momenten dat we allebei opeens stil zijn en niets te zeggen hebben... en ik ben dan al verlegen.... Ik wil heel graag meer praten maar weet in vredesnaam niet over wat......enne ik wou jullie vragen....of jullie tips hebben ofzo. want ik heb het gevoel dat hij me saai vind en ik ben bang dat hij me in de steek laat.....en dat wil ik niet want ik hou ontzettend veel van hem... ik meen het en ik wil graag mijn hele leven samen met hem zijn insha allah..... nu ik toch bezig ben heb ik nog een vraag: ik heb een hele aardige vriendin hamdoelilah en die is ook een praktiserende moslima elhamdoelilah...ze heeft me veel geleerd over de islam... maar nou zegt ze dat ik het uit moet maken...ik begrijp wel datz e dat zegt ik weet dat dat niet kan in de islam maar ik houd heeeeeeeeeel erg veel van hem...ik weet niet wat ik doen moet.... misschien dat jullie me tips kunnen geven....ik kan ook nog niet me them trouwen want mijn ouders gaan het niet goed vinden ben nog jong vandaar... nou, ik kijk net terug hoeveel ik heb geschreven en jeetje wat is dat veel haha...moehiem hoop snel reactie te krijgen.....(ik wil mijn vriendin ook niet kwijt..want ik hou ook van haar, als vriendin dan he!) ik hoop op goede reacties...ennuh alsjeblieft alleen serieuze want dit is geen grap.... Salaam beste zuster, Ten eerste meid het aan gaan van een relatie is Haraam, zoals je hebt gehoord. Maar buiten dat je vriendin heeft groot gelijk, ze heeft het beste met je voor. Kwets haar niet, en probeer met haar te praten over jou gevoelens.. En meid liefde is pas liefde als de stilte taal is geworden.. ;) dus maybe hebben die stiltes van jullie een betekenis ook al zeggen jullie niets tegen elkaar. Je moet gewoon geduld hebben meid, en niet zo onzeker zijn over jezelf. Ik adviseer als zuster de relatie gewoon stop te zetten. En als het lot jullie weer samen brengt...zal het insha allah goed komen.. Succes...

riffiagirl001
28-12-2004, 21:40
ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken... ik heb het gedaan.....ik heb het stopgezet die relatie... was moeilijk maar jah...is me gelukt...dankzij jullie steun... wollah ik zal jullie tips nooit vergeten...shoukran....en weten jullie wat vole me nog opgelucht ook nog... wassalam alaikom

Racegek
28-12-2004, 21:45

riffiagirl:goedzo:

riffiagirl001
28-12-2004, 21:50
riffiagirl:goedzo: joehoe dit moet gevierd worden..haha :boogie: :banana: :jeweetog: :nijn:

Mr_Independence
29-12-2004, 00:27
Relaties slagen nooit. Op een gegeven moment gaat het verkeerd. Ik heb keer op keer ervaren. Nu begin ik er echt niet meer aan. Als Allah zoiets vervloekt...wie zijn wij dan om het te laten slagen?

riffiagirl001
29-12-2004, 13:17
Relaties slagen nooit. Op een gegeven moment gaat het verkeerd. Ik heb keer op keer ervaren. Nu begin ik er echt niet meer aan. Als Allah zoiets vervloekt...wie zijn wij dan om het te laten slagen? ;) prachtig gezegd mijn broeder... mijn complimenten...

Mr_Independence
29-12-2004, 13:38
;) prachtig gezegd mijn broeder... mijn complimenten... Dank u wel mijn zuster ;) Moge Allah je voor het slechte behoeden. En Moge Allah je zonden vergeven, voorzeker Hij is Vergevingsgezind ;)

lela_Hanan
29-12-2004, 13:42
ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken... ik heb het gedaan.....ik heb het stopgezet die relatie... was moeilijk maar jah...is me gelukt...dankzij jullie steun... wollah ik zal jullie tips nooit vergeten...shoukran....en weten jullie wat vole me nog opgelucht ook nog... wassalam alaikom Alhamdoelilah zuster, Allah swt is vergevensgezind!!!:)

Mr_Independence
29-12-2004, 13:43
[QUOTE=riffiagirl001] want ik heb het gevoel dat hij me saai vind en ik ben bang dat hij me in de steek laat.....en dat wil ik niet want ik hou ontzettend veel van hem... [QUOTE] Heb ik ook een keer gehad. Heel simpel, stel je eigen de vraag: Hou ik meer van Allah of hou ik meer van een schepsel van Allah? De liefde voor Allah moet onvoorwaardelijk zijn ;)

riffiagirl001
29-12-2004, 15:43
[QUOTE=riffiagirl001] want ik heb het gevoel dat hij me saai vind en ik ben bang dat hij me in de steek laat.....en dat wil ik niet want ik hou ontzettend veel van hem... [QUOTE] Heb ik ook een keer gehad. Heel simpel, stel je eigen de vraag: Hou ik meer van Allah of hou ik meer van een schepsel van Allah? De liefde voor Allah moet onvoorwaardelijk zijn ;) ja dat is nou wat een goede vriendin van me heeft gezegd... elhamoelilah en heb de juiste pad gekozen.....ik ben zo blij.. ik voel me nu zo..hoe zal ik het zeggen....islamitisch.. ik durf nu tegen anderen te zgegen dat ik in het geloof islam geloof want ik doe er echt veel aan op dit moment......en zal ook altijd zo blijven..... wassalam alaikom

love_tinghir
29-12-2004, 17:56
ja dat is nou wat een goede vriendin van me heeft gezegd... elhamoelilah en heb de juiste pad gekozen.....ik ben zo blij.. ik voel me nu zo..hoe zal ik het zeggen....islamitisch.. ik durf nu tegen anderen te zgegen dat ik in het geloof islam geloof want ik doe er echt veel aan op dit moment......en zal ook altijd zo blijven..... wassalam alaikom Wauw..MashAllah :goedzo: ....Ik vind het echt heel goed dat je het uitgemaakt hebt met je vriend en dat je voor de ''islam kiest''...InsALLAH zal ALLAH je daarvoor belonen..! Ik ben op dit moment ook veel bezig met het geloof Islam....gelukkig heb ik nog nooit een haram-relatie (vriend) gehad...! Dus 1 zorg minder :D Ik voel me altijd zo blij en vrolijk en moslima als ik weer een Islamboek of een anasheed koop...dan krijg ik een hele SubhanAllah gevoel.... :p Moge allah jullie belonen voor jullie goede daden :D

riffiagirl001
29-12-2004, 19:23
Wauw..MashAllah :goedzo: ....Ik vind het echt heel goed dat je het uitgemaakt hebt met je vriend en dat je voor de ''islam kiest''...InsALLAH zal ALLAH je daarvoor belonen..! Ik ben op dit moment ook veel bezig met het geloof Islam....gelukkig heb ik nog nooit een haram-relatie (vriend) gehad...! Dus 1 zorg minder :D Ik voel me altijd zo blij en vrolijk en moslima als ik weer een Islamboek of een anasheed koop...dan krijg ik een hele SubhanAllah gevoel.... :p Moge allah jullie belonen voor jullie goede daden :D shoukrna mijn zuster... elhamdoelilah..ik was echt dom.. hoe dom kon ik zijn om niet eerder hieraan te denken wollah ben dag en nacht aan Allah om vergiffenis ana het vragen...heb zo een spijttttttttttt nogmaals shoukran... wassalam alaikom

love_tinghir
29-12-2004, 19:27

shoukrna mijn zuster... elhamdoelilah..ik was echt dom.. hoe dom kon ik zijn om niet eerder hieraan te denken wollah ben dag en nacht aan Allah om vergiffenis ana het vragen...heb zo een spijttttttttttt nogmaals shoukran... wassalam alaikom Geen dank mijn zuster :D ewa ..insALLAH zal Allah Swt je vergeven....... :p

Pagina's : [1] 2