Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie betaald er?

Pagina's : [1] 2

sweet_riffia19
10-10-2004, 20:11

hoi ladiessss ik knap af als een jongen niet betaald. hij is de man dus hgij moet ook betalen vind ik zo hhoort het wat vinden jullie, zouden jullie betalen en jongens wat vinden jullie

ana_zwiena
10-10-2004, 20:13
[QUOTE=sweet_riffia19]hoi ladiessss ik knap af als een jongen niet betaald. hij is de man dus hgij moet ook betalen vind ik zo hhoort het wat vinden jullie, zouden jullie betalen en jongens wat vinden jullie[/QUOT ik zou NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT voor mijn vriendje betale!!!!!

berbertje00
10-10-2004, 20:41
Tis geven en nemen :moe:

S.samira
10-10-2004, 20:55
nee hoor ik vind fifty fifty niet dat ik een vriend heb maar ik bedoel het geld groeit heus niet op zijn rug hoor dus delen dat bedrag, stel hij neemt alleen drinken en een broodje he en jij neemt drinken patat, broodje en nog iets hij heeft danminder gegeten en moet toch mee betalen

luna_chick
10-10-2004, 21:00

[I] ik ben het met berbertje00 eens. het is idd geven en nemen! ik zou t egoistisch vinden als ik telkens drink of eet op zijn kosten...het is niet erg om iets voor je vriend te betalen...

heyhey
10-10-2004, 21:18
een man hoort te betalen dat is zo ik wilhet wel aanbieden maar een echte man laat geen vrouw betalen!!!!!!!

Amira_Princesss
11-10-2004, 12:16
Ik heb geen man en ben ook niet verloofd maar áls ik verloofd zou zijn of al getrouwd dan zou ik mooi mijn man laten betalen (heb toch geen geld dus hij zal dan wel moeten :P ga huisvrouwtje worden ;))

Mysticalia
11-10-2004, 12:22
hoi ladiessss ik knap af als een jongen niet betaald. hij is de man dus hgij moet ook betalen vind ik zo hhoort het wat vinden jullie, zouden jullie betalen en jongens wat vinden jullie als jongen niet betaald? hoe bedoel je? in welke context? :confused: Als getrouwd? Ben zelf verloofd en ik kan het nu nog altijd niet verdragen als mn verloofde betaalt :o ik voel me altijd schuldig dat hij geld moet uitgeven aan mij :o Heb het altijd zo gehad, zelf mn eigen vader miskien. Als hij iets voor me wilde kopen, wilde ik niet :o . Ik voel me er niet goed bij als mensen iets doen voor mij, zelf zou ik alles doen voor een persoon die me nauw aan het hart ligt. :o Geld is maar geld hoor :rolleyes: You can't buy your way into Paradise :D elghier inshallah :belgie:

Sardina
11-10-2004, 16:54
als jongen niet betaald? hoe bedoel je? in welke context? :confused: Als getrouwd? Ben zelf verloofd en ik kan het nu nog altijd niet verdragen als mn verloofde betaalt :o ik voel me altijd schuldig dat hij geld moet uitgeven aan mij :o Heb het altijd zo gehad, zelf mn eigen vader miskien. Als hij iets voor me wilde kopen, wilde ik niet :o . Ik voel me er niet goed bij als mensen iets doen voor mij, zelf zou ik alles doen voor een persoon die me nauw aan het hart ligt. :o Geld is maar geld hoor :rolleyes: You can't buy your way into Paradise :D elghier inshallah :belgie: ik sluit me hier helemaal bij aan. ik erger me aan meisje die een jongen graag kaal plukken. dan denk ik ga je nou voor de jongen of ga je voor het geld. het is toch geen ramp als hij de ene keer betaald en de andere keer jij. hij is Mr Trump toch nie??

canim_habibti
11-10-2004, 16:55
kijk in t begin moet ie wel betale natuurlijk maar niet dat ik zeg van uuhhh je betaald of niet hij moet er zelf mee komen maar als we lang hebben betaal ik ook wel es natuurlijk

ana_zwiena
12-10-2004, 20:05
ik heb al 2 jr een relatie en nooit wat betaald, en ben nu verloofd een jongen hoort te betalen sorry guyzzzzzz dat neom je een echte man :D als hij geen doekoes heeft kan hij geen indrruk maken op een meiske want ALLE MEISKES hebbe liever dat een jongen betaald :D

ieffies
13-10-2004, 09:48
ik heb al 2 jr een relatie en nooit wat betaald, en ben nu verloofd een jongen hoort te betalen sorry guyzzzzzz dat neom je een echte man :D als hij geen doekoes heeft kan hij geen indrruk maken op een meiske want ALLE MEISKES hebbe liever dat een jongen betaald :D Als een meisje alleen indruk opzich laat maken door geld is het gewoon een ordinaire prostituee. Simpel.

Amira_Princesss
13-10-2004, 09:53
Het is traditioneel dat de man de vrouw trakteert, en als je ergens wat gaat drinken en hij betaald het, is het geen probleem. Maar als hij constant alles voor je moet betalen is dat natuurlijk niet goed. Behalve dan natuurlijk als je al een tijd lang getrouwd bent en op het huis past en hij werkt. Maar als hij in je verlovingstijd constant alles betaald... hmm ik zou me daar zelf niet goed bij voelen hoor.

Amira_Princesss
13-10-2004, 09:59
Ik kan me daar zo :maf: van worden ............ dat de man betaald is wel traditioneel ( dat moet volgends veel dames wel zo blijven ) Maar wanneer we het hebben over : De man heeft de broek aan thuis en hij beslist uiteindelijk ( dat is ook traditioneel ) dan zijn we ouderwets ...... nee, dat MOET veranderen :hihi: Jah ik weet 't :ego: maar ik zeg ook niet dat het goed is als de man altijd betaald ik zelf zou me daar niet goed bij voelen maar mijn man moet wel altijd méér betalen dan ik :D :o :p Maarja... zolang jullie doen waar jullie je allebei goed bij voelen is het toch geen probleem.. er zullen ook mannen zijn die het absoluut niet fijn vinden als een meisje wat betaald....

thedoc
13-10-2004, 10:10

tuurlijk betaal ik als ik met me vriendin weg ben, vind het vreemd, maar krijg er wel soms gezeik over hoor als ze ook gewoon haar bijdragen wil leveren. maar dat is jammer voor haar dan, ben misschien ouderwets ingesteld maar een vent moet etentjes en dat soort kleine dingen betalen als hij met zijn vrouw/meisje/dame of gewoon een vriendin. maar ga me echt niet laten uitmelken voor siraden, kleding en dat soort dingen. als ik dat koop dan doe ik het omdat ik het haar kado doe, dus als ze er niet bij is ;) heren, gedraag je als een heer en dames, gedraag je als een dame en niet als een parasiet ;)

Pagina's : [1] 2