Bekijk originele versie : Buitenlandse Zaken, een nieuw rubriek?
Rebel_1963
10-10-2004, 18:59
Ik lees allemaal topic's over zaken die NIET in Nederland afspelen, tijd voor een rubriek erbij?
AmazoelloeIII
10-10-2004, 19:04
Ik lees allemaal topic's over zaken die NIET in Nederland afspelen, tijd voor een rubriek erbij?
Wie vind de rioolpolitiek van Dietscherland nou interessant? Die is altijd hetzelfde. Eén of andere Dietscher (of onderkruiper) doet een krasse uitspraak over de moslims of de islam en heel Dietscherland begint te geilen op verontwaardigde reacties van moslim-zijde. Op de duur gaat het wel vervelen.
Rebel_1963
10-10-2004, 19:09
Wie vind de rioolpolitiek van Dietscherland nou interessant? Die is altijd hetzelfde. Eén of andere Dietscher (of onderkruiper) doet een krasse uitspraak over de moslims of de islam en heel Dietscherland begint te geilen op verontwaardigde reacties van moslim-zijde. Op de duur gaat het wel vervelen.
Dat kan ik me voorstellen, maar toch is het leven hier voorlopig OOK belangrijk.
Het doet me denken aan een fragment stukje bij 'Kopspijkers': Een allochtoon wordt op straat gevraagd wat hij van de demonstratie vindt en de pensioenregeling, of zich hij ook druk maakt om 'later'. Hij antwoordde: 'Nee, kan me niets schelen, want ik blijf toch niet in Nederland.'
:D
AmazoelloeIII
10-10-2004, 19:13
Dat kan ik me voorstellen, maar toch is het leven hier voorlopig OOK belangrijk.
Het doet me denken aan een fragment stukje bij 'Kopspijkers': Een allochtoon wordt op straat gevraagd wat hij van de demonstratie vindt en de pensioenregeling, of zich hij ook druk maakt om 'later'. Hij antwoordde: 'Nee, kan me niets schelen, want ik blijf toch niet in Nederland.'
Respect voor die man. De pot op met Dietscherland. Ik hoop dat zoveel mogelijk Dietschers creperen voor ze de pensioengerechtige leeftijd bereiken. Dat zou nog eens een prachtig spaarpotje opleveren voor Dietscherland.
Rebel_1963
10-10-2004, 19:19
Respect voor die man.
Ik zat te glunderen op de bank, die jongen verdient een pluim. Ik denk er ook zo over. Alle geld wordt opgepot met één doel, ooit oud worden in een ander land, Indonesie zou mooi zijn, maar Marokko zou ik ook niet erg vinden.
De pot op met Dietscherland. Ik hoop dat zoveel mogelijk Dietschers creperen voor ze de pensioengerechtige leeftijd bereiken. Dat zou nog eens een prachtig spaarpotje opleveren voor Dietscherland.
AmazoelloeIII
10-10-2004, 20:04
Ik zat te glunderen op de bank, die jongen verdient een pluim. Ik denk er ook zo over. Alle geld wordt opgepot met één doel, ooit oud worden in een ander land, Indonesie zou mooi zijn, maar Marokko zou ik ook niet erg vinden.
Dat is juist een doorn in het oog van de Dietschers. Zij willen niet dat je alles oppot en ergens anders investeert. Het moet in Dietscherland blijven.
Kijk naar de manier hoe Dietscherland (samen met de Yanks) Soeharto aan de macht hebben geholpen. Die heeft het land uitgezogen en behoort momenteel tot de rijkste mensen ter wereld met een land in puin als resultaat. Ze hebben hem ook lijsten van te vermoorden personen gegeven (lang leve de democratie en mensenrechten) en het resultaat is een land in puin.
Dietscherland helpt dictaturen in het zadel die in ruil voor wat economische voordelen naar hartelust mogen moorden en plunderen. Zo zie je hoe ze het Indonesische regime steunen in hun strijd tegen de rebellen van Atjeh (petroleum).
Je moet voorzichtig zijn als je een huis wil bouwen in Indonesie want Dietschers beschouwen het land als hun privé-bezit.
Rebel_1963
10-10-2004, 20:21
Dat is juist een doorn in het oog van de Dietschers. Zij willen niet dat je alles oppot en ergens anders investeert. Het moet in Dietscherland blijven.[/quote
Dan moet ik ze teleurstellen.
[quote]
Kijk naar de manier hoe Dietscherland (samen met de Yanks) Soeharto aan de macht hebben geholpen. Die heeft het land uitgezogen en behoort momenteel tot de rijkste mensen ter wereld met een land in puin als resultaat. Ze hebben hem ook lijsten van te vermoorden personen gegeven (lang leve de democratie en mensenrechten) en het resultaat is een land in puin.
Met de nieuwe president zal het niet anders zijn.
Zo zie je hoe ze het Indonesische regime steunen in hun strijd tegen de rebellen van Atjeh (petroleum).
Bedoel je de gevechtswapens/boten die Nederland Indonesië verkoopt? Het is een miljoenen order, die laat Nederland niet gauw lopen. Wat denk je dat Indonesïe met die dingen doet? Oppoetsen en achter glas zetten?
Je moet voorzichtig zijn als je een huis wil bouwen in Indonesie want Dietschers beschouwen het land als hun privé-bezit.
Gelukkig, de familie heeft daar altijd een huis, en dat zal zo blijven.
AmazoelloeIII
10-10-2004, 20:43
Zorg er wel voor dat je een huis bouwt op een stuk land waar geen grondstoffen aanwezig zijn of de lange arm van de Dietschers zal je achterhalen.
Rebel_1963
10-10-2004, 21:09
Zorg er wel voor dat je een huis bouwt op een stuk land waar geen grondstoffen aanwezig zijn of de lange arm van de Dietschers zal je achterhalen.
Voor zover wij weten zit er niets onder de grond, dan alleen zand.
Rebel_1963
10-10-2004, 23:57
Actuele vraag!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.