Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom ik?

Pagina's : [1] 2

Meknessia_warda70
01-01-2003, 00:42

waarom ben ik altijd de gene die altijd ongeluk heeft in het leven waar heb ik in mijn leven nopoit geluk ik haat mijzelf ik haat mijn leven...:traan1: sorry mensen moest er ff uit..

Ziennarif
01-01-2003, 00:43
KOP OP MEID EEN HEEL N IEUW JAAR DUS NIEUW KANSEN EN KANS OP N IEUW GELUK

Guadaloupe
01-01-2003, 00:44
gooi het eruit, tmag ten alle tijde maar 7mid Allah, everything happens with a reason ;)

Chaimae
01-01-2003, 00:45
Meisje.Dat moet je nooit zeggen. Haten is een groot woord..... Je moet leren omgaan met je leven en met je problemen. Probeer ze op te lossen. Maar zeg nooit dat je je leven haat, want allah (swt) heeft je het gegeven en je moet het er het beste van maken, en allah dienen. Alles heeft een reden, je bent een geweldig meisje en daar moet je trots op zijn, ongeacht wat je problemen zijn......

BENTGHATAR
01-01-2003, 00:46

Origineel gepost door Mariam waarom ben ik altijd de gene die altijd ongeluk heeft in het leven waar heb ik in mijn leven nopoit geluk ik haat mijzelf ik haat mijn leven...:traan1: sorry mensen moest er ff uit.. :tranen: Je bent niet de enige meissie

Meknessia_warda70
01-01-2003, 00:46
Origineel gepost door Chaimae Meisje.Dat moet je nooit zeggen. Haten is een groot woord..... Je moet leren omgaan met je leven en met je problemen. Probeer ze op te lossen. Maar zeg nooit dat je je leven haat, want allah (swt) heeft je het gegeven en je moet het er het beste van maken, en allah dienen. Alles heeft een reden, je bent een geweldig meisje en daar moet je trots op zijn, ongeacht wat je problemen zijn...... ik heb geprobeerd kom op meid je kan het zeg ik dan en watr gebeurt er dan.... er gebeuirt wat ik juist niet wil... ik weet dat haten een groot woord is.. ik doe alles wat ik kan ik bid ik respecteer mijn ouders ik doe alles wat ze zeggen enz... maar het lukt me niet..

Toufik19
01-01-2003, 00:47
"Zoekt hulp door geduld en gebed; dit is inderdaad moeilijk, behalve voor de ootmoedigen" (soerat al baqara)

Guadaloupe
01-01-2003, 00:48
is het dan zooooo erg??? Allah ie 3awnek ya gti

Chaimae
01-01-2003, 00:48
Origineel gepost door Mariam ik heb geprobeerd kom op meid je kan het zeg ik dan en watr gebeurt er dan.... er gebeuirt wat ik juist niet wil... ik weet dat haten een groot woord is.. ik doe alles wat ik kan ik bid ik respecteer mijn ouders ik doe alles wat ze zeggen enz... maar het lukt me niet.. Insha'allah zal je je snel beter voelen....... Als je Allah volgt komt alles in orde. :)

Lady_moi
01-01-2003, 00:49
je kan nog steeds mij een pmke sturen meid als het echt niet gaat

Meknessia_warda70
01-01-2003, 00:49
Origineel gepost door BENTGHATAR :tranen: Je bent niet de enige meissie :blauwkus: guadalopie... soms ben ik gelukkig en soms weer niet het komt juist als ik gelukkig wil zijn dan laat ik het zien en dan gebeurt weer iets ergs... dankje chamae... je bent een grote hulp..(leeftijdgenootje) dankje lady_moi

narcis
01-01-2003, 00:50
je moet het zo zien, je treed een nieuwe jaar in inshallah met veel geluk en liefde gun ik je van harte

Chaimae
01-01-2003, 00:50
Origineel gepost door Mariam :blauwkus: guadalopie... soms ben ik gelukkig en soms weer niet het komt juist als ik gelukkig wil zijn dan laat ik het zien en dan gebeurt weer iets ergs... dankje chamae... je bent een grote hulp..(leeftijdgenootje) dankje lady_moi :) :D

Chaimae
01-01-2003, 00:53
Origineel gepost door TheReaper Jij denkt dat je het k.ut hebt. Kijk maar naar mensen in de 3e wereld. Zij leven onder k.lote omstandigheden. oorlog en hongersnoden. Kijk maar naar Plestina. Niemand is daar zeker van zijn leven. Voor je het weet wordt je daar neer geschoten. Ze kunnen niets doen zonder toestemming van Isreal. Denk aan mensen aan die lijden aan ernstige ziektes enzo. Dus, denk eerst over na voor dat je begint te klagen. Als je zo een gevoel hebt kan je er niets aan doen. Als je aan die mensen in afrika en palestina denkt, dan word IK er juist depresiever van. Alles wat je daar ziet.......... :(

Meknessia_warda70
01-01-2003, 00:54

halooo wat denk je daarvan dat ik daarom nix aan geef tuurlijk ik geef om die mensen ik zou alles doen om hen maar ik heb ook geveolens...

Pagina's : [1] 2