Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : klassiek musiek en marocs

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Tnawie
01-01-2003, 00:07

zijn er ook marocs hier aanwezig die van klassiek muziek, operas en ballet houden :D Tnawie is er helemaal gek op... er is nu leuk muziek op ned 1 :D

BENTGHATAR
01-01-2003, 00:11
Wil je dat ik in slaap val of zo :D

AngeliNora
01-01-2003, 00:12
Zeker slaapmuziek!!!!!!!!!!geef mij maar chaabi,rai en HIPHOP

Tnawie
01-01-2003, 00:13
Origineel gepost door BENTGHATAR Wil je dat ik in slaap val of zo :D niks slaap muziek maar relax muziek

BENTGHATAR
01-01-2003, 00:15

Origineel gepost door Tnawie niks slaap muziek maar relax muziek Voor jouw misschien :rolleyes: Ik luister dan nog liever naar mijn buurman dan naar dat 'gekrijs' :D

Tnawie
01-01-2003, 00:15
Origineel gepost door AngeliNora Zeker slaapmuziek!!!!!!!!!!geef mij maar chaabi,rai en HIPHOP hmmmmm chaabi is alleenmaar voor feestjes....ik heb het over jou wanneer je in joun kamer bent :D klassiek muziek brengt je tot rust...het is ook handig voor die genen die nie zonder muziek kunnen leren om ernaar te luisteren, t vergroot jou concentratie

RaZer
01-01-2003, 00:16
Nee.. dat ook weer niet.. Maar ben wel gek op muziek uit de jaren 60 en 70.. En nederlands muziek vind ik ook wel goed.. :D

Tnawie
01-01-2003, 00:17
Origineel gepost door TheReaper Er zijn hier veel marokaantjes die het hoogste niveau hebben bereikt wat betreft integratie. Die houden ervan denk ik. dan voelen zich TOP BLANK.!!!!!!! ze3maa je luistert zelf nie naar muziek? je gaat nooit naar de film? ik dacht dat je pas geintegreerd bent als je homo bent en op de fiets naar je werk gaat..wat heeft klassiek muziek daarmee te makeh :confused:

Tnawie
01-01-2003, 00:18
Origineel gepost door RaZer Nee.. dat ook weer niet.. Maar ben wel gek op muziek uit de jaren 60 en 70.. En nederlands muziek vind ik ook wel goed.. :D andre aziz :D

RaZer
01-01-2003, 00:22
Origineel gepost door Tnawie andre aziz :D Dat gaat te ver.. maar acda en de munnik.. de kast.. de puma's :D

Tnawie
01-01-2003, 00:25
Origineel gepost door RaZer Dat gaat te ver.. maar acda en de munnik.. de kast.. de puma's :D de kast en puma's zijn wel relax :D en hoe zit het met frans rap?????

RaZer
01-01-2003, 00:28
Origineel gepost door Tnawie de kast en puma's zijn wel relax :D en hoe zit het met frans rap????? vind ik persoonlijk beter dan die amerikaanse onzin.. Had eerst een lijst met franse liedjes maar me computer heeft pasgeleden een fixe schoonmaakbeurt gehad en heb nu bijna geen liedjes meer. maar franse rap is goed!!

Tnawie
01-01-2003, 00:28
Origineel gepost door TheReaper Als je kalssieke muziek luistert dan ben je pas lid van de Blanke uitschot. Ze3me high society. Whatever that means. heb je liever rap muziek met allemaal bloot vrouwen... jij denkt dat t leven makkelijk is, en dat alles makkelijk wel ergens in een hokje te plaatsen is :jammer:

Tnawie
01-01-2003, 00:29
Origineel gepost door RaZer vind ik persoonlijk beter dan die amerikaanse onzin.. Had eerst een lijst met franse liedjes maar me computer heeft pasgeleden een fixe schoonmaakbeurt gehad en heb nu bijna geen liedjes meer. maar franse rap is goed!! vooral IAM :D zij doen egt man.. freeman solo doet ook

RaZer
01-01-2003, 00:30

Origineel gepost door Tnawie heb je liever rap muziek met allemaal bloot vrouwen... jij denkt dat t leven makkelijk is, en dat alles makkelijk wel ergens in een hokje te plaatsen is :jammer: :goedzo: kijk die clips... en ze maken expres ruzie met elkaar om zo meer cd's te kunnen verkopen. Je hoeft maar op het nieuws te komen omdat je je vrouw inelkaar heb geslagen en jawel hoor de cd's van die rapper vliegen uit de winkel :jammer:

Pagina's : [1] 2 3 4 5