Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : van der valk haarlem

moroccan_angel
10-10-2004, 11:25

Salaam, Ik ga inshallah in mei trouwen en ben op zoek naar een zaal.. ik heb gehoord dat van der valk in haarlem zuid erg mooi is.. wie is daar geweest? en wat vond je ervan? Alvast bedankt voor jullie mening!!

laconfiance
10-10-2004, 18:33
Salaam, ik wilde even reageren hierop. Ik heb die zaal gezien, vind persoonlijk de Van der Valk hotel in H'lem-Zuid een mooie zaal. Zelfs de ingang is mooi, zit een fontijn enzo. Genoeg ruimte voor een grote familie en kennissen. De ruimte waar de band geplaatst kan worden etc. is perfect en de catering heeft ook zijn ruimte om te bewegen en zijn spullen kwijt te raken. Ik vind het zeker een aanrader, ik zou zelf als ik ooit ga trouwen (inshallah) ook kiezen voor deze zaal, tenzij er iemand anders een betere tip heeft voor mij. Nou hoop je hiermee opweg te hebben geholpen. Beslema

classy_me
10-10-2004, 21:09
ik heb daar ook een bruiloft mee gemaakt.... hele mooie zaal..... ik ben alleen bang dat alles volgeboekt is tot eind juni mijn vriendin wilde daar ook een bruiloft geven met als maand mei en alles was vol.... maar je kan proberen misschien dat iemand het afzegd... maar die zaal is zeker een aanrader... succes....

classy_me
10-10-2004, 21:10
JA zeker een geschikte zaal me nicht is er laatst nog getrouwd en het was zoooo mooi ingericht en ook wel sjiek. ik dnek wel dat er een behoorlijk prijskaartje aan hangt maar t is wele en aanrader... liefss juist niet lieverd..... als je de zaal huurt met het eten van het hotel kost het maar 7000 euro... maar neem je de zaal met het eten van Afrah el magreb is het duurder..... want zij werken ook samen met afrah el magrib.... het eten wat het hotel zelf is ook heerlijk....

salimma19
11-10-2004, 01:06

Die zal is prachtig. En geloof me, ik heb vele zalen gezien maar deze is mij altijd bijgebleven. Heel erg mooi. Vooral doen meid en heel erg veel succes ermee

samimosam
11-10-2004, 09:10
Salam, Hele mooie zalen, er zijn er meerdere. De duurste is ongeveer € 1800,- dus dat valt best mee. Succes meid!

snoopie
11-10-2004, 11:16
Nee hoor, de duurste zaal is 2500 euro.

moroccan_angel
12-10-2004, 07:02
dank jullie wel voor jullie meningen.. ik ga denk ik binnenkort een keertje zelf kijken.!!