Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zwanger maar toch ongesteld geworden,wie heeft dit ook meegemaakt?

Pagina's : [1] 2 3

Nadia_Jlo
10-10-2004, 00:54

Ik ben 8 weken zwanger maar ben sinds gisteren ongesteld geworden gewoon echt hetzelfde hoe ik altyd ongesteld was voordat ik zwanger raakte. Nu ben ik bang dat diyt een miskraam is.ik heb geen hevige buikpijn ofzo maar gewone mensturatiepijn. Ik heb tweemaal een zwangerschapstest gedaan dus ik was wel zwanger,ben het inschalah nog steeds maaar maak me alleen een beetje zorgen. Ik vraag me af wie dit nog meer weleens hebben gehad en toch zwanger waren of toch een miskraam kregen. ik ben al wel naar de dokter gegaan maar die konden pas kijken als het hartje zou kloppen en dat is pas ongeveer over een week. ik heb ook nog een zwangertest gedaan gister en die gaf aan dat ik nog steeds zwanger was.(ze zeggen dat als je een miskraam hebt gehad de hormonen lang in je bloed blijven dus op die test kan ik ook al niet 100% vertrouwen) wie heeft dit ook weleens meegemaakt?

Nadia_Jlo
10-10-2004, 01:00
Huisarts geen MarokkoNL. ben ik al geweest maar die kon me nog niet helpen ,ik dacht misschien heeft iemand dit hier op maroc.nl ook me egemaakt

MissCasa
10-10-2004, 01:02
nee dat kan zwanger en toch ongesteld worden... don't you worry gefeliciteerd,

mammie_chulla
10-10-2004, 12:39
Ik ben 8 weken zwanger maar ben sinds gisteren ongesteld geworden gewoon echt hetzelfde hoe ik altyd ongesteld was voordat ik zwanger raakte. Nu ben ik bang dat diyt een miskraam is.ik heb geen hevige buikpijn ofzo maar gewone mensturatiepijn. Ik heb tweemaal een zwangerschapstest gedaan dus ik was wel zwanger,ben het inschalah nog steeds maaar maak me alleen een beetje zorgen. Ik vraag me af wie dit nog meer weleens hebben gehad en toch zwanger waren of toch een miskraam kregen. ik ben al wel naar de dokter gegaan maar die konden pas kijken als het hartje zou kloppen en dat is pas ongeveer over een week. ik heb ook nog een zwangertest gedaan gister en die gaf aan dat ik nog steeds zwanger was.(ze zeggen dat als je een miskraam hebt gehad de hormonen lang in je bloed blijven dus op die test kan ik ook al niet 100% vertrouwen) wie heeft dit ook weleens meegemaakt? Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb zoiets meegemaakt. Ik was zwanger maar wist dat niet omdat ik regelmatig ongesteld werdt. Toen ik er achter kwam dat ik zwanger was en daarna voor een echo termijn na het ziekenhuis ging was ik al verder in mijn zwangerschap dan ik d8. Bij deze zwangerschap had ik geen last van misselijkeid en overgeven. Was wel altijd heel erg moe. Later toen ik nog wat bloed tegenkwam zei de dokter dat het innestelingbloed was en dat gebeurt regelmatig bij zwangere vrouwen. Ik heb een vriendin die 6 maanden ongesteld werdt tijdens haar zwangerschap en hoor het zo nu en dan wel eens bij andere bekende van me. Succes verder.

saharai
12-10-2004, 12:00

Waarom ga je niet naar het ziekenhuis voor een echo? Wel vreemd dat de dokter je niet kan helpen. Ikzelf had ook mijn "regels" tijdens mijn zwangerschap, maar de eerste dagen was niet erg, was gewoon nestelingsbloed, daarna begon het toch wel roder te worden en is het helaas op een miskraam uitgedraaid, toen ben ik gelijk naar het ziekenhuis gegaan voor een echo aangezien het al savonds was. Inchallah loopt alles goed bij je :)

Selly
12-10-2004, 15:43
Ik had ook wat saharai beschrijft en bij mij is het helaas ook een miskraam geworden. Maar niet bang zijn, inshallah komt het goed en is het loos alarm bij jou.

OemAbdoellah
12-10-2004, 16:02
Assalaamoe ALaikoem Zolang je geen stolsels bloed verliest.. zit het insha ALLAAH goed. Wasalaam

bruidje
12-10-2004, 17:13
Huisarts geen MarokkoNL. Lekker meelevende reactie geef jij zeg, ze is enorm bezorgd dat, al ben jij man zou je je nog wat empathischer kunnen opstellen. Ik ben zelf ook zwanger en heb ook bloedingen gehad en menstruatiepijn, het is lastig om er iets over te zeggen. Ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk is voor je om nog een week te wachten voordat er naar het hartje gekeken kan worden. Bij mij was het hartje overigens met 7 weken duidelijk te zien, maar wel met inwendige echo, dus misschien zou je daar nog om kunnen vragen. Meestal is het dat bij een miskraam ( Allahiehfed) de pijn heftiger is en het bloed met stolsel gepaard gaat, maar ik wou dat ik je volledig kon geruststellen maar je moet hoop hebben en alles is Almaktab. Ik ben nu 21 weken en veel bloedingen en narigheid gehad, maar met ons kindje gaat het goed Alhamdullilah, dus het hoeft niets te betekenen, Veel sterkte en laat weten hoe het met je gaat, ik duim voor je, liefs!!!

Nadia_Jlo
12-10-2004, 23:05
hartstikke bedankt voor al julie reacties vind het echt lief van julie dat julie allemaal zo meeleven maar ik heb helaas wel een miskraam gehad. ik heb gisteren een echo gehad en ik was niet meer zwanger . ik had het vruchje voordayt ik een echo had gedaan gezien maar wilde het niet geloven en had nog alle hoop dat het misschien gewoon iets anders was maar helaas gisteren kreeg ik te horen in het ziekenhuis dat ik dus r=toch nog een miskraam had gehad. Het is niet mijn eerste kindje maar toch was ik er helemaal kapot van ik kon savonds niet meer ophouden met huilen en dacht dat ik gek werd. Ik voelde me echt zo leeg ik weet dat god het zo gewild heeft maar toch had ik zo een verdriet niet normaal meer. iedereen zei ach joh het was nog maar zo klein en ach je krijgt heus wel een nieuwe baby sommige begrepen echt niet waarom ik zo verdrietig was. maar ik denk dat je het echt meegemaakt moet hebben om het te begrijpen Hierbij wil ik julie heel erg bedanken voor julie reacties.

bruidje
13-10-2004, 10:41
Heel veel sterkte, neem de tijd om het te verwerken. Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt, maar kan me goed voorstellen dat het erg moeilijk is en dat je dit niet zomaar kunt vergeten. Je hebt toch weken zwanger gevoeld en er groeide iets moois in je.... Alles is Almakteb en niets gebeurd zomaar, maar hoop dat je het wanneer je daar klaar voor bent en je afscheid hebt genomen van je zwangerschap, je het een plekje kunt geven. Sterkte meid!!

italiaanse
13-10-2004, 12:25
Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar dat kan zeer zeker. Je kan zelfs zwanger zijn/worden terwijl je aan de pil bent en je bent toch ongesteld geworden. Niets is 100% betrouwbaar.

mammie_chulla
13-10-2004, 12:40
hartstikke bedankt voor al julie reacties vind het echt lief van julie dat julie allemaal zo meeleven maar ik heb helaas wel een miskraam gehad. ik heb gisteren een echo gehad en ik was niet meer zwanger . ik had het vruchje voordayt ik een echo had gedaan gezien maar wilde het niet geloven en had nog alle hoop dat het misschien gewoon iets anders was maar helaas gisteren kreeg ik te horen in het ziekenhuis dat ik dus r=toch nog een miskraam had gehad. Het is niet mijn eerste kindje maar toch was ik er helemaal kapot van ik kon savonds niet meer ophouden met huilen en dacht dat ik gek werd. Ik voelde me echt zo leeg ik weet dat god het zo gewild heeft maar toch had ik zo een verdriet niet normaal meer. iedereen zei ach joh het was nog maar zo klein en ach je krijgt heus wel een nieuwe baby sommige begrepen echt niet waarom ik zo verdrietig was. maar ik denk dat je het echt meegemaakt moet hebben om het te begrijpen Hierbij wil ik julie heel erg bedanken voor julie reacties. Ik vindt het heel erg voor je. Yarabie ya3tik sbar en heel veel sterkte. :(

Ouidath
13-10-2004, 12:58
Ik ben 8 weken zwanger maar ben sinds gisteren ongesteld geworden gewoon echt hetzelfde hoe ik altyd ongesteld was voordat ik zwanger raakte. Nu ben ik bang dat diyt een miskraam is.ik heb geen hevige buikpijn ofzo maar gewone mensturatiepijn. Ik heb tweemaal een zwangerschapstest gedaan dus ik was wel zwanger,ben het inschalah nog steeds maaar maak me alleen een beetje zorgen. Ik vraag me af wie dit nog meer weleens hebben gehad en toch zwanger waren of toch een miskraam kregen. ik ben al wel naar de dokter gegaan maar die konden pas kijken als het hartje zou kloppen en dat is pas ongeveer over een week. ik heb ook nog een zwangertest gedaan gister en die gaf aan dat ik nog steeds zwanger was.(ze zeggen dat als je een miskraam hebt gehad de hormonen lang in je bloed blijven dus op die test kan ik ook al niet 100% vertrouwen) wie heeft dit ook weleens meegemaakt? MashaAllah ogtie Nadia. Leuk man. Maak je niet druk en wacht het nog eventjes af. Mabroek hbiba:blauwkus: SPreek je gauw inshaallah. Oudiath.

mhaidra
13-10-2004, 17:03
hartstikke bedankt voor al julie reacties vind het echt lief van julie dat julie allemaal zo meeleven maar ik heb helaas wel een miskraam gehad. ik heb gisteren een echo gehad en ik was niet meer zwanger . ik had het vruchje voordayt ik een echo had gedaan gezien maar wilde het niet geloven en had nog alle hoop dat het misschien gewoon iets anders was maar helaas gisteren kreeg ik te horen in het ziekenhuis dat ik dus r=toch nog een miskraam had gehad. Het is niet mijn eerste kindje maar toch was ik er helemaal kapot van ik kon savonds niet meer ophouden met huilen en dacht dat ik gek werd. Ik voelde me echt zo leeg ik weet dat god het zo gewild heeft maar toch had ik zo een verdriet niet normaal meer. iedereen zei ach joh het was nog maar zo klein en ach je krijgt heus wel een nieuwe baby sommige begrepen echt niet waarom ik zo verdrietig was. maar ik denk dat je het echt meegemaakt moet hebben om het te begrijpen Hierbij wil ik julie heel erg bedanken voor julie reacties. Ik weet precies wat je doormaakt. Ik heb 2 echo's gehad...de 1e echo had ik omdat ik niet wist hoeveel weken ik zwanger was. kwam achter dat ik +- 6 weken toen zwanger was, maar ik moest nog eens langskomen voor een echo....daar bleek dat ik 11 weken was en het hartje niet meer klopte en zou dus een miskraam verwachten. Ik heb dus 2 weken gewacht en was voor mijn gevoel 13 weken zwanger....het idee dat je nog met een dood baby in je lichaam loopt was niet leuk. Ik ben uiteindelijk gecurriteerd. Ik werd verdrietig....moest alleen maar huilen. ik weet dat dit een natuurlijke oplossing is, want voor het zelfde geld kan je een misvormd baby krijgen.....maar wat mij het meest irriteerde dat er vrouwen waren die tegen je zeiden dat ik me niet druk moest maken, want ik kon gewoon opnieuw een baby maken...... Je raakt gewend aan het idee dat je zwanger bent en dat je uiteindelijk een baby krijgt. Je hebt daarbij mooie fantasieen en die fantasieen zijn opeens weg....en dat kan pijn doen. Doe rustig aan probeer dit op je eigen manier te verwerken.....ik duim voor je. Mijn verhaal is vorig jaar gebeurt en ben nu 9 weken ...ik duim ook nu voor mezelf groetjes en nogmaals sterkte ;)

Nadia_Jlo
14-10-2004, 11:55

mhaidra te eerste mbrok met je zwangerschap en ik hoop dat inschalah alles goed gaat dit keer. Voor jou moet het nog erger zijn geweest 13 weken zwanger..dan is het eigelijk al een echt babytje. Ik begrijp echt wat je meehebt gemaakt,en zoals je al zei ik irriteer me ook echt nu nog aan somige vrouwen. Gisteren kreeg ik dus te horen...... ben je gek ofzo het was nog maar bloed hoor, je bent nog jong je kunt zo weer nieuwe krijgen der zijn vrouwen die kinderen verliezen als ze al geboren zijn laat staan dat het nog maar bloed is ,ooo hier kan ik zo kwaad om worden om deze opmerkingen. je mag niet eens verdriet hebben zeg,je kan toch niet doen alsof er niets gebeurt is zoals je al zei je raakt gewend aan het idee dat je zwanger was, en ik had ook al inderdaad al fantasieen. Ze zeggen ook nog van:ehjer accepteer je niet dat het gods wil was?en ben je der op tegen........tuurlijk accepteer ik het wil maar mag ik alsjeblieft verdrietig zijn ? maar zoals ik al zei je moet het denk ik echt megemaakt hebben om het te begrijpen.

Pagina's : [1] 2 3