Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : rare menstruatie?

Pagina's : 1 [2]

Oeght-Maryem
10-05-2011, 21:14

bewaar je maandverband en ga naar de huisarts...we kunnen je van alles aanpraten..maar een arts weet het beter;) jij weer met je uitspraken:hihi:

roosje_77
10-05-2011, 21:16
Zo raar, want ik heb nog heel kort geleden een algeheel bloedonderzoek gedaan en er was niks aan de hand? maar wat het ook kan zijn istighatha dat is een bloeding die tussen door komt;) maar daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Oeght-Maryem
10-05-2011, 21:16
Normaal hoor ik nu te menstrueren, maar het begint heel raar met heel donker rood/bruinachtig bloed. Sorry voor de details. Maar is dit normaal? Heb dat namelijk nooit gehad. Het lijkt niet eens op een normale menstruatie Bij sommige mensen begint en eindigd zo de menstruatie,en moet je ook rekenen tot menstruatie dus niet bidden bv Is dus niet iets heel vreemd, lees de fatwa's maar door van islam-qa.com die over dit onderwerp gaan

roosje_77
10-05-2011, 21:17
jij weer met je uitspraken:hihi: heftig he maar dan kan hij zien oe het er uit ziet...dan kan hij oordelen:hihi: :hihi:

Oeght-Maryem
10-05-2011, 21:18

maar wat het ook kan zijn istighatha dat is een bloeding die tussen door komt;) maar daar hoef je je geen zorgen over te maken. dat is bloed vanuit een ader, en herken je aan het heldere rode dunne bloed zonder geur.. Wat zij heeft is gewoon mentruatie als het op haar gebruikelijke tijd komt

Oeght-Maryem
10-05-2011, 21:20
heftig he maar dan kan hij zien oe het er uit ziet...dan kan hij oordelen:hihi: :hihi: nou dan moet ze wel met een vers gebruikt maandverbandje aankomen, anders gaat het verkleuren enzo:eek: Nee maar het is gewoon menstruatie wat ze heeft, mensen maken het moeilijker dat het is

nicemarokina
10-05-2011, 21:27
Ik heb dat ook soms...

roosje_77
10-05-2011, 21:27
nou dan moet ze wel met een vers gebruikt maandverbandje aankomen, anders gaat het verkleuren enzo:eek: Nee maar het is gewoon menstruatie wat ze heeft, mensen maken het moeilijker dat het is ja dacht ik ook de ene keer komt het donkerder en de andere keer komt het helder..mischien is het altijd helder geweest en heeft het haar laten schrikken;)

Pagina's : 1 [2]